مانتو شلوار اداری شیک یکی از جذاب‌ترین پوشش‌هایی محسوب می‌شود که هر بانویی می‌تواند یرای استایل کاری به سراغ آن برود. اگرچه امروزه محصولات مختلفی در این زمینه وجود دارند، اما ست کردن صحیح آن‌ها ممکن است برای برخی امری دشوار باشد.

قبل از هرچیز بهتر است با لباس و استایل کاری بیشتر آشنا شوید. استایل‌های کاری در سطوح مختلفی از رسمیت قرار دارند، از «رسمی» که شامل کت و شلوار یا مانتو شلوار است، تا «رسمی تجاری» که شامل شومیز و شلوار است. بسته به شرایط محیط کاری و کد پوشش محل کارتان، باید نوع لباس و استایل کاری مناسب را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب نوع استایل کاری، نوبت به ست کردن اجزای استایل می‌رسد. اصول ست کردن مانتو اداری نسبت به سایر مانتوها کمی متفاوت به نظر می‌رسد. دلیل اصلی این امر نیز متمایز بودن ساختار کلی این دسته از مانتوها است. با ما همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی بهترین روش‌های ست کردن مانتو شلوار اداری با سایر اجزای استایل کاری بپردازیم.

ست کردن کفش با لباس فرم اداری

به کفش‌های خود دقت کنید

اولین موردی که در رابطه با ست کردن انواع مانتو شلوار اداری شیک باید به آن اشاره کرد، توجه کردن به کفش‌هایی است که قصد دارید آن‌ها را با این ست خاص بپوشید. همه ما می‌دانیم که کفش‌ها در یک ست لباس اداری زنانه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

درواقع لباس فرم شما بدون داشتن یک جفت کفش مناسب، نه‌تنها کارایی لازم را نخواهد داشت، بلکه به‌طور کلی زیبایی ست اداری مدنظر از بین می‌رود. بنابراین باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و به سمت کفش‌هایی بروید که دارای همخوانی کامل با مانتو شلوار اداری شما هستند.

 به‌طور کلی یک توصیه اساسی در این زمینه وجود دارد. توصیه مذکور این است که شما نباید از صندل‌ها و کفش‌های پاشنه بلندی که ارتفاع پاشنه آن‌ها ۱۰ سانتی‌متر یا بیشتر است، در کنار مانتو شلوار اداری خود استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از کفش‌ها وجود دارند که در زمان راه رفتن منجر به تولید سر و صدای زیادی می‌شوند! این کفش‌ها نیز انتخاب مناسبی برای ست شدن با مانتوهای اداری محسوب نمی‌شوند. یک کفش چرمی ساده می‌تواند هم زیبایی و هم راحتی را در زمان کار و فعالیت برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

راهنمای ست کردن کیف با مانتو‌ شلوار اداری

انتخاب کیف مناسب

یکی دیگر از گزینه‌های مهم در زمان انتخاب ست مناسب استایل اداری،‌ توجه کردن به کیف خاصی است که همراه با لباس فرم از آن استفاده می‌کنید. کیف‌هایی که در ست اداری شما قرار می‌گیرند قاعدتا باید با کیف‌های مناسب استایل مجلسی، کژوال و … تفاوت داشته باشند. اگر بخواهیم به‌طور مختصر به کیف‌های مناسب در این زمینه اشاره کنیم، باید از کیف‌های ساده و بدون پیچیدگی در طراحی نام ببریم.

کیف‌هایی که دارای طرح‌های بسیار پیچیده‌ای هستند، برای ست کردن با مانتو شلوار اداری شیک مناسب نخواهند بود! این کیف‌ها کل نظرها را به خود جلب می‌کنند و درنتیجه زیبایی کلی ست شما پنهان می‌شود. علاوه بر این، حتی کارکرد این نوع کیف‌ها مناسب کار و محیط اداری نیست. لازم نیست حتما گران‌ترین و لاکچری‌ترین کیف موجود در جهان را به همراه ست اداری خود استفاده کنید! یک کیف ساده با رنگ‌های خنثی که طراحی مینیمال و به‌روزی دارد، می‌تواند بهترین انتخاب برای شما در این زمینه باشد.

در زمان انتخاب کیف باید به موارد مختلفی همچون ظرفیت، اندازه و کیفیت متریال به کار رفته در آن دقت داشته باشید. کیف‌های فیک و بی‌کیفیت را خریداری نکنید، زیرا تنها پس از مدت بسیار کوتاهی کارایی خود را به‌طور کامل از دست می‌دهند. کیف‌های مقاوم و درعین‌حال جذاب را انتخاب نمایید.

استفاده از اکسسوری‌های مناسب

وقتی صحبت از ست کردن استایل کاری شیک می‌شود، استفاده از اکسسوری‌های مناسب یک ضرورت خواهد بود. اکسسوری‌ها در هر نوع استایلی موجب افزایش جذابیت و شکوه شما می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. البته همچون سایر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، اکسسوری‌های نیز باید با توجه به سبک رسمی استایل کاری و رنگ و طرح مانتو شلوار اداری مدنظر شما انتخاب شوند.

یکی از اکسسوری‌های عالی برای ست اداری شما، ساعت هست. از ساعت‌هایی با اندازه خیلی بزرگ استفاده نکنید. البته، امروزه استفاده از ساعت‌های هوشمند نیز افزایش یافته است. این ساعت‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که بتوان از ‌آن‌ها در هر استایلی استفاده کرد. شما نیز می‌توانید در ست اداری شیک خود از چنین‌ ساعت‌هایی بهره ببرید.

قاعدتا مهم‌ترین اکسسوری در این زمینه، جواهرات شما به شمار می‌روند. یک انگشتر و یا دستبند متناسب با مانتو شلوار اداری، به‌خوبی استایل اداری شما را بیش‌ازپیش جذاب خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که استفاده کردن از اکسسوری‌های گران قیمت به خاطر احتمال آسیب دیدن آن‌ها در بیرون از منزل و هنگام کار و فعالیت توصیه نمی‌شود.

مانتو شلوار اداری ماهپار

از کجا ست اداری بخریم؟

خریداری یک ست مانتو شلوار اداری شیک در فروشگاه اینترنتی ماهپار به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر امکان‌پذیر است. مهم نیست به دنبال چه مانتو شلوار خاصی می‌گردید، زیرا ما بهترین مدل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت ممکن برای شما همراهان گرامی فراهم کرده‌ایم.

همین الان دست به کار شوید و با انتخاب ماهپار به‌عنوان فروشگاه اصلی خود، برترین ست‌های اداری را تنها با چند کلیک خریداری کرده و درب منزلتان دریافت نمایید. رضایت خاطر شما، مهم‌ترین اولویت ما در برند ماهپار است.

سخن پایانی

امروزه انتخاب یک ست مانتو شلوار اداری شیک می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. مهم‌ترین نکته پس از خریداری این محصولات، توجه به ست کردن صحیح آن‌ها با سایر البسه و اکسسوری‌ها است. یک روند نادرست در این زمینه می‌تواند زیبایی کلی مانتوی شما را زیر سوال ببرد.

با توجه به نکاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید خیلی سریع یک استایل عالی و دوست‌داشتنی برای خودتان دست و پا کنید. در زمان ست کردن استایل کاری، به چند جزو مهم ازجمله مانتو، شلوار، کیف، کفش و اکسسوری‌ها دقت داشته باشید. شرایط کاری و کد پوشش شرکت هم از موارد مهمی هستند که هنگام ست کردن لباس‌هایتان باید به آن‌‌ها توجه کنید.

شما می‌توانید در صورت نیاز به خرید انواع دیگر لباس زنانه به سایر دسته‌بندی‌های محصولات ماهپار سر بزنید و به‌راحتی جدیدترین محصولات موجود را مشاهده و خریداری کنید.

بخش سوالات متداول

نکات مهم ست کردن اکسسوری در استایل کاری و اداری چیست؟

در ست کردن آیتم‌های استایل اداری، از اکسسوری‌هایی مانند ساعت، دستبند، گردنبند و انگشتر استفاده کنید. به اندازه اکسسوری‌ها و متناسب بودن آن‌ها با رنگ و سبک لباس‌هایتان توجه کنید.

چه کیف و کفشی مناسب استایل کاری و اداری زنانه است؟

برای استایل کاری، کیف‌ها و کفش‌هایی باکیفیت، طراحی کلاسیک، مدلی راحت و رنگ‌های خنثی و متناسب با رنگ و طرح مانتو شلوار اداری را انتخاب کنید.

بهترین روش برای پیدا کردن بهترین برند مانتو شلوار اداری چیست؟

بهترین روش ترکیبی از انجام تحقیقات آنلاین و بازدید از فروشگاه‌های لباس فرم است. با مراجعه به وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، نظرات مشتریان را در مورد برندهای مختلف بخوانید و با هم مقایسه کنید.

منابع: indeed.com