انتخاب صحیح لباس فرم کارمندان یکی از موارد مهم برندینگ هر شرکت، سازمان یا ارگان‌ دولتی و خصوصی به‌حساب می‌آید. استفاده از یونیفرم در اداره‌های دولتی و خصوصی مزایای زیادی ازجمله برند سازی و تعریف هویت مشترک، ارتباط بهتر با همکاران و مشتریان و درنتیجه بهبود روند کار و موفقیت بیشتر سازمان را در پی دارد. برای تامین یونیفرم روش‌های زیادی وجود دارد که خرید عمده مانتو شلوار اداری یکی از به‌صرفه‌ترین راه‌هاست.

اگر قصد دارید برای کارمندان شرکت یا سازمان خود، مانتو شلوار اداری سفارش بدهید، برای دریافت قیمت می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ با شماره تلفن 09397926724 تماس حاصل نمایید.

ماهپار برند ایرانی لباس زنانه، افتخار دارد که سال‌هاست لباس فرم کارمندان ارگان‌های دولتی و خصوصی زیادی را تامین می‌کند. ما در ماهپار با توجه به نیازهای هر شرکت، طراحی و دوخت لباس فرم کارمندان زن را بر اساس چهار اصل «جنس مرغوب، باکیفیت و بادوام»، «مدل زیبا، شیک و به‌روز»، «تن خور مناسب و راحت» و «طرح متناسب با برند شرکت» انجام می‌دهیم. در ادامه مدل‌های مختلف مانتو شلوار اداری ماهپار را می‌توانید ببینید.

ماهپار، برندی ایرانی با هویت منحصربه‌فرد

ماهپار یک برند مد ایرانی است که در طراحی لباس‌های زنانه، به‌ویژه لباس‌های اداری و فرم تخصص دارد. ماهپار با تمرکز بر ترکیب طراحی ایرانی با مد روز، هویت منحصربه‌فردی را در دنیای مد با شعار «استایل زیبا، برای همه، همه‌جا» برای خود ایجاد کرده است.

ماهپار به معنای «پاره‌ای از ماه» در سال ۱۳۸۵ توسط جواد سلیمانی بنا نهاده شده و در ابتدا به طراحی و تولید مانتوهای زنانه پرداخت. در طول نزدیک به دهه فعالیت، برند ماهپار با تنوع بخشیدن به محصولات خود، انواع لباس‌های زنانه مانند مانتو و شلوار اداری، پالتو، بارانی، مقنعه و غیره را نیز تولید می‌کند. در حال حاضر ماهپار علاوه بر مراکز خرید حضوری، دارای فروشگاه اینترنتی هم هست و خرید محصولات ماهپار به‌ شکل تکی و عمده هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

ارگان‌های دولتی و خصوصی که با ماهپار قرارداد دارند

برند ماهپار با عرضه انواع مانتو شلوار اداری باکیفیت، شیک و قیمت مناسب توانسته اعتماد برندهای معتبر بزرگی را برای تأمین لباس فرم کارمندان زن به دست بیاورد. برندهای معروفی مانند ایرانسل، ازکی، شاتل، کاله، پگاه، صاایران، بیمه کارآفرین و ارگان‌های دولتی و خصوصی مانند شرکت‌های نفت و پتروشیمی، شهرداری‌ها، شرکت‌های خودروسازی، دانشگاه آزاد، جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و بسیاری از هتل‌ها و بانک‌ها، مانتو شلوار اداری کارمندانشان را به‌صورت عمده از ماهپار تأمین می‌کنند.

اگر به فکر خرید عمده مانتو شلوار اداری برای سازمان خود هستید، برای دریافت قیمت می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ با شماره تلفن 09397926724 تماس حاصل نمایید.