مانتو کتی یکی از مد روزترین مدل‌های مانتو زنانه است که استایلی جذاب و شیک برایتان می‌سازد. این مدل مانتو را می‌توانید به‌راحتی با انواعی از لباس‌ها ست کنید و با استایل‌هایی کاملا متفاوت و شیک بدرخشید. از ست این مانتو با تنوع بالایش می‌توانید در استایل مجلسی، استایل روزمره، استایل اسپرت و استایل رسمی استفاده کنید. اگر جزو زنان شاغل هستید، با استفاده از مانتو کتی در ست مانتو شلوار اداری می‌توانید یکی از شیک‌ترین استایل‌های رسمی را داشته باشید. در همین زمینه می‌توانید مقاله «چگونه با ست اداری استایل شیک و حرفه‌ای داشته باشیم؟» را مطالعه بفرمایید.

نحوه ست کردن مانتو کتی

در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار قصد داریم تا به شما همراهان عزیز نحوه ست کردن مانتو کتی برای داشتن یک استایل جذاب را بگوییم. ست‌های زیبایی که در این مقاله برای شما گردآوری کرده‌ایم، با توجه به استایل‌های محبوب مد روز و اصول رنگ‌شناسی در طراحی لباس انتخاب شده‌اند.

مانتو کتی یکی از پرکاربردترین لباس‌های کمد هر زن خوش‌پوشی به‌حساب می‌آید. شما با خرید یک مانتو کتی و ست کردن آن با انواع لباس‌های گوناگون، می‌توانید ده‌ها ست مختلف متناسب با استایل‌های متفاوت برای خودتان بسازید. مانتو کتی برای استایل مجلسی زیبا برای مهمانی و عروسی، استایل اداری شیک و رسمی برای محیط‌های کاری و استایل کژوال برای دورهمی و دیدارهای دوستانه مناسب است. با ماهپار همراه باشید تا با انواع ست‌های جذاب مانتو کتی آشنا شوید.

برای آشنایی با جدیدترین مدل‌های لباس فرم ماهپار می‌توانید به لینک زیر هم یک سر بزنید و در جریان جدیدترین اخبار مد لباس‌های اداری قرار بگیرید:

«جدیدترین ژورنال مانتو اداری مخصوص خاص پوشان»

استایل مونوکروم با مانتو کتی

استایل مونوکروم با مانتو کتی

برای داشتن یک استایل مونوکروم یا همان تک‌رنگ بی‌نظیر می‌توانید مانتو کتی را با شلوار دمپا گشاد تک‌رنگ بپوشید. یک شومیز با طرحی ساده و در طیف رنگی مانتو شلوار این ست زیبا را تکمیل می‌کند.

ست زیبای مانتو کتی با سارافون

شما می‌توانید مانتو کتی را با یک سارافون با رنگ مکمل بپوشید. استفاده از رنگ‌های متضاد هم می‌تواند یک انتخاب جذاب و زیبا باشد. برای خانم‌هایی که سارافون لباس مورد علاقه‌شان نیست، ترکیب شومیز و دامن ست هم، جایگزین مناسب و جذابی برای سارافون است.

ست کردن مانتو کتی چهارخانه

دو استایل رسمی و اسپرت با مانتو کتی چهارخانه

ست مانتو شلوار چهارخانه با یک شومیز ساده تک‌رنگ از استایل‌‌های رسمی شیک و محبوب بین خانم‌ها هست. طرح چهارخانه ست مانتو و شلوار، زیبایی و جذابیتی خاص به استایل رسمی شما می‌بخشد.

برای استایل اسپرت می‌توانید مانتو چهارخانه را با شلوار جین ست کنید. با این ترکیب جذاب می‌توانید یک استایل اسپرت خاص و منحصربه‌فرد داشته باشید و کمی از تیپ‌های تکراری فاصله بگیرید. ناگفته نماند که شما می‌توانید این ترکیب شیک و زیبا را برای جلسات نیمه‌رسمی یا محل کارهایی که تیپ مرسوم کارمندان کاملا اداری و رسمی نیست هم بپوشید.

استایلی جذاب‌ از مانتو کتی با کمربند

استایلی جذاب‌ از مانتو کتی با اضافه کردن کمربند

هیچ‌وقت قدرت اکسسوری‌ها را در جذاب کردن یک استایل دست کم نگیرید. شما با اضافه کردن حتی یک اکسسوری کوچک اما متناسب با تیپتان، می‌توانید تاثیری بسیار مهم روی استایلتان بگذارید. در مورد ست مانتو کتی هم این قضیه به همین صورت عمل می‌کند. اضافه کردن کمربند به ست مانتو کتی آن را شیک‌تر و البته خاص‌تر می‌کند. شما برای داشتن این استایل زیبا می‌توانید یک مانتو کمی بلند را با شومیز و شلوار همرنگ ست کنید و با کمربندی از همان رنگ آن را کامل کنید. اگر کمربندتان با کیف و کفش یا بوت شما ست باشد، جذابیت استایلتان چند برابر می‌شود.

مانتو کتی مشکی با شومیز سفید

ست مانتو کتی مشکی با شومیز سفید

ست مانتو با طرح ساده و رنگ مشکی با شومیزی به رنگ سفید یک استایل رسمی و شیک برایتان می‌سازد. همین روش ست کردن را برای رنگ‌های متضاد دیگر هم می‌توانید به کار ببرید. با استفاده از این ست در رنگ‌های مختلف برای استایل کاری، می‌توانید یکی از جذاب‌ترین تیپ‌ها را به راحت‌ترین شکل داشته باشید.

ست مانتو کتی رنگ زرد آفتابی با سارافون

رنگ زرد آفتابی با درخشش فوق‌العاده‌اش استالیتان را جذاب و زیبا می‌کند. مانتو کتی رنگ زرد آفتابی تقریبا به اکثر پوست‌ها با رنگ‌های متفاوت می‌آید و ست‌های جذابی را می‌توانید با آن بسازید. برای تکمیل این ست زیبا با رنگ‌های متفاوت و جذاب می‌توانید از یک سارافون با رنگ قهوه‌ای خاکستری با تناژ زیتونی (رنگ taupe) استفاده کنید. انتخاب جذاب دیگر شما می‌تواند یک شومیز راه راه زرد و سفید با دامن سفید باشد.

ست چشم‌نواز با ترکیب مانتو با شلوار و شومیز تک‌رنگ

برای این ست شیک و زیبا می‌توانید از شومیز و شلوار همرنگ و مانتو کتی با رنگی دیگر استفاده کنید. اگر تصمیم دارید شومیز و شلوار رنگ سفید بپوشید، استفاده از یک کمربند با رنگی ست کیف و کفشتان استایلتان را بی‌نظیر خواهد کرد. استفاده درست و خلاقانه از اکسسوری‌ می‌تواند استایل شما را جذاب و منحصربه‌فرد سازد.

شادترین ست با مانتو کتی گلدار

برای بهار و تابستان یک مانتو کتی نخی با طرح گل‌های زیبا، شادترین ست را برایتان می‌سازد. لباس‌هایی که می‌توانید با این مدل مانتو کتی ست کنید، شومیز سفید یا شومیزی گلدار با رنگ زمینه سفید و شلوار جین است.

یک استایل اسپرت بی‌نظیر با مانتو کتی و هودی

مانتو کتی فقط برای استایل‌های رسمی یا نیمه‌رسمی نیست. در دنیای امروز مد ترکیب‌های خلاقانه و ست‌های جذابی وجود دارند که شما را شگفت زده می‌کنند. وقتی چارچوب‌های ثابتی که برای استایلمان داریم را بشکنیم و سعی کنیم لباس‌های جدید را امتحان کنیم، به نتایج جذابی خواهیم رسید. شما اگر از طرفداران استایل اسپرت هستید می‌توانید مانتو کتی را با هودی و شلوار جین ست کنید. این ترکیب زیبا یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین ست‌ها برای فصل پاییز و زمستان است.

آیا مانتو کتی را می‌توان با شلوار جین پوشید؟

برای استایل اسپرت می‌توانید مانتو چهارخانه را با شلوار جین ست کنید.

چگونه مانتو کتی را برای استایل مونوکروم ست کنیم؟

مانتو را با شلوار دمپا گشاد تک‌رنگ و یک شومیز با طرحی ساده و در طیف رنگی مانتو شلوار ست کنید.

مانتو کتی چهارخانه را برای استایل رسمی چگونه ست کنیم؟

مانتو شلوار چهارخانه را با یک شومیز ساده تک‌رنگ ست کنید.

جدیدترین مدل مانتو کتی ماهپار

کلام آخر

مانتو کتی با طراحی شیک و رنگ‌های زیبایی که دارد می‌تواند برای استایل‌های مختلف، انتخابی جذاب باشد. در استایل اداری و رسمی می‌توانید با انتخاب یک مانتو شلوار شیک یک استایل زیبا با مانتو کتی بسازید و در محل کار یا جلسات رسمی و مهم بپوشید. ما در فروشگاه اینترنتی ماهپار با افتخار برای شما خانم‌های شاغل عزیز شیک‌پوش، مجموعه‌ای بی‌نظیر از مانتو شلوار اداری را تولید کرده‌ایم. با خواندن مقاله «با این ۶ لباس ست اداری صبح کاریتان را آسان‌تر آغاز خواهید کرد» می‌توانید بهتر در مورد انتخاب استایل کاریتان تصمیم بگیرید. برای خرید کافی‌ است به سایت فروشگاهی ماهپار مراجعه بفرمایید.

منابع: townandcountrymag.com , anindigoday.com , purewow.com