اگر در یک شرکت یا سازمان اداری مشغول به کار هستید، استایل رسمی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. شما زنان شاغل شیک‌پوش و خوش استایل باید مدلی از مانتو اداری یا هر نوعی از لباس فرم را برای محل کارتان انتخاب کنید که به شما احساس راحتی و اعتمادبه‌نفس بدهد. انتخاب درست لباس‌ها و سایر اجزای استایل کاری و شیک بودن ظاهرتان، باعث می‌شود حرفه‌ای بودنتان را به بهترین شکل در محل کارتان نشان دهید. لباس فرم مناسب، نشان دهنده احترام شما به مشتری، همکاران و مدیرانتان و تعلق شما به محیط کار است.

تمامی این دلایل، اهمیت لباس فرم و استایل کاری را نشان می‌دهد؛ بنابراین هنگامی که قصد خرید ست اداری یا مانتو اداری را دارید، بهتر است در انتخابتان بسیار دقت کنید تا بتوانید مناسب‌ترین لباس را برای کارتان خریداری کنید.

در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار قصد داریم جدیدترین مدل‌های مانتو اداری و نکات و ترفندهای شیک‌پوشی در محل کار را به شما معرفی کنیم.

ترفندهای داشتن استایل کاری شیک و راحت

ترفندهای داشتن استایل کاری شیک و راحت

لباس‌هایی که شما در محل کار می‌پوشید یکی از راه‌هایی است که حرفه‌ای بودن و متعهد بودنتان به کار را نشان می‌دهد. با توجه به این موارد می‌توان گفت که شیک بودن استایل رسمی و اداری شما تنها اهمیتش در زمینه مد و فشن نیست و استایل کاری شما روی موفقیت شغلی‌تان هم بسیار تاثیرگذار است. قبل از اینکه نکات و ترفندهای داشتن بهترین و مناسب ترین استایل کاری را بررسی کنیم، بهتر است با لباس فرم و تعریف آن بیشتر آشنا شویم.

کد لباس اداری

کد لباس اداری یا کد پوشش محل کار، میزان رسمی بودن لباس هایی را که می‌توانید در محل کار بپوشید، مشخص می‌کند. اکثر محیط‌های کاری ممکن است قانون نوشته شده‌ای برای تعیین نوع لباس کارکنانشان نداشته باشند؛ در واقع در بیشتر محیط‌های کاری یک سری فرم های کلی برای پوشش کارمندان وجود دارد. «کاملا رسمی»، «نیمه رسمی»، «رسمی کژوال» و «کژوال» از جمله همین فرم های کلی هستند که با نام کدهای پوشش محل کار شناخته می‌شوند.

شما با آگاهی از کد پوشش محل کارتان می‌توانید مناسب‌ترین لباس را انتخاب کنید و بهترین استایل کاری را داشته باشید. البته این کدهای پوشش بیشتر در کشورهای خارجی با همین نام مورد استفاده قرار می‌گیرند و در ایران بیشتر حالت اجرایی دارند و کمتر از اسم این عناوین به عنوان کد پوشش محل کار استفاده می‌شود. اگر به‌تازگی مشغول به کار شده‌اید یا شغلتان را عوض کرده اید، برای دانستن کد پوشش محل کارتان چندین راه دارید که در مقاله «لباس فرم زنان: راهنمای نهایی برای استایل کاری» درباره آن‌ها توضیح داده‌ایم.

حرفه‌ای لباس بپوشید

امروزه در بسیاری از شرکت‌ها کد مشخصی برای لباس کار وجود ندارد و کارمندان هم مجبور به پوشیدن ست رسمی نیستند. در این شرایط بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که به‌جای استایل رسمی مانند کت شلوار یا مانتو اداری، با استایل کژوال سر کار حاضر شوند. نکته مهمی که برای انتخاب استایل بهتر است رعایت کنید، پوشیدن لباس‌هایی است که ظاهرتان را حرفه‌ای نشان دهد. فاکتورهایی که باید در این زمینه مدنظر قرار دهید را در ادامه برایتان گردآوری کرده‌ایم:

  • نوع حرفه
  • وظایف شغلی
  • تم برند شرکت
  • فضا و محیط کار
  • نوع ارتباطتان با مشتریان و مدیران

نکات و مطالبی که در این مقاله برای حرفه‌ای لباس پوشیدن مطرح می‌کنیم، برای تمامی زنان شاغل است. به یاد داشته باشید که هیچ عاملی نمی‌تواند مانع شما برای داشتن استایل کاری شیک و زیبا باشد. بسیاری از زنان شاغل زمانی که باردار می‌شوند، فکر می‌کنند دیگر نمی‌توانند با ظاهری شیک سر کار بروند. در مقاله «مانتو شلوار اداری بارداری و استایل کاری» توضیح دادیم که چگونه می‌توانید در دوران بارداری استایل کاری شیک و درعین‌حال راحتی داشته باشید.

در انتخاب کفش دقت کنید

معمولا افراد به انتخاب لباس‌ها بیشتر از کفش‌هایشان توجه می‌کنند. برای ست کردن استایل کاریتان این نکته را به خاطر داشته باشید که یکی از اولین چیزهایی که هر فرد در استایل شما به آن دقت می‌کند کفش‌های شماست. اگر مدل کفش مناسب استایل شما نباشد، می‌تواند روی کل ظاهرتان تاثیر منفی بگذارد. علاوه بر انتخاب مدل شیک و مناسب، راحتی کفش هم از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته آخر هم در مورد کفش حفظ پاکیزگی آن است. اگر جنس کفشتان به صورتی است که نیاز به واکس دارد، حتما هرروز آن را واکس بزنید. دقت به همین نکته‌ها و رعایت همین موارد تاثیرات زیادی روی استایل شما می‌گذارد. خواندن مقاله «راهنمای ست کردن مانتو شلوار اداری با کیف و کفش» می‌تواند بهترین راهنمای شما در این زمینه باشد.

جدیدترین ژورنال مانتو اداری

استایل کاری هم از جنبه زیبایی ظاهری، هم از جنبه موفقیت حرفه‌ای دارای اهمیت است. داشتن استایلی مد روز و استفاده از جدیدترین مدل‌های مانتو اداری می‌تواند ظاهری حرفه‌ای و شیک برایتان بسازد. در ادامه جدیدترین مدل‌های مانتو شلوار اداری ماهپار را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

مانتو شلوار اداری ماهپار مدل چهارخانه یقه آرشال چهار دکمه
مانتو شلوار ماهپار مدل یقه آمریکایی بغل پلیسه
مانتو و شلوار اداری مدل دیپلمات ٢ خط یقه هفت ماهپار
راز داشتن استایل کاری شیک و راحت چیست؟

داشتن ظاهر حرفه‌ای با هر استایلی، از رسمی گرفته تا کژوال

چه فاکتورهایی را برای انتخاب استایل کاری باید مدنظر قرار دهیم؟

نوع حرفه، وظایف شغلی، تم برند، محیط کار، نوع ارتباط با مشتریان

برای داشتن کفش متناسب با استایل اداری باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

– مدل کفش شیک و متناسب با سایر اجزای استایل باشد.
– کفش راحت باشد.
– کفش همیشه تمیز و واکس زده باشد.

خرید جدیدترین مدل‌های مانتو شلوار اداری از ماهپار

خرید جدیدترین مدل‌های مانتو شلوار اداری از ماهپار

ما در برند ماهپار افتخار می‌کنیم که همواره با همراهی هنرمندان خلاق و خوش‌ذوق، زیباترین مدل‌های مانتو اداری و لباس فرم را برای شما زنان شیک‌پوش و خوش استایل تولید کرده‌ایم. برای خرید جدیدترین مدل‌های مانتو شلوار اداری و انواع دیگر لباس‌های زنانه به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه بفرمایید.

منابع: masterclass.com