برای ست کردن مانتو شلوار اداری با کیف و کفش، خودتان را محدود نکنید. ما همیشه در مجله مد و زیبایی ماهپار نکات و ترفندهایی را برای شما همراهان عزیز مطرح می‌کنیم تا بتوانید استایلی حرفه‌ای، شیک و راحت را باهم تجربه کنید. اگر فکر می‌کنید که بین حرفه‌ای بودن، ظاهری شیک داشتن و احساس راحتی کردن باید یکی را انتخاب کنید یا یکی را فدای بقیه کنید، سخت در اشتباهید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بهترین راهنمای ست کردن اکسسوری‌ها با مانتو شلوار اداری آشنا شوید.

بهترین کفش و کیف برای استایل کاری

بهترین کفش و کیف برای استایل کاری

برای انتخاب کیف و کفش مناسب و ست کردن درست آن با مانتو شلوار اداری، ابتدا باید یونیفرم و تم پوشش شرکتتان را در نظر بگیرید. در مرحله بعد موقعیت شغلی و نوع فعالیت‌های کاری به شما در انتخاب بهترین ست اکسسوری برای استایل کاری کمک می‌کند. قطعا سلیقه شخصی و بودجه‌ای هم که در نظر گرفته‌اید، فاکتورهای تعیین‌کننده‌ای برای خرید کیف و کفش به‌حساب می‌آیند.

بهترین راهنمای ست کردن اکسسوری با مانتو شلوار اداری

بهترین راهنمای ست کردن اکسسوری با مانتو شلوار اداری

سوال‌های زیر به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر کیف و کفش مناسب را پیدا کنید:

  • شما برای کارتان و فعالیت‌های مربوط به آن، چه مقدار وسیله باید با خود به سر کار ببرید؟
  • آیا برای وسایل کاری و وسایل شخصی کیف‌های جداگانه در نظر گرفته‌اید؟
  • آیا برای ملاقات با مشتریان از محل کارتان خارج می‌شوید؟
  • آیا بیشتر زمان کاری در یک اتاق و طبقه هستید یا در محل کار مدام در حال راه رفتن و جابجایی بین طبقات هستید؟

پس از اینکه به سوال‌های بالا پاسخ دادید، می‌توانید اندازه مورد نیاز کیفتان را تعیین کنید. از پاسخ‌هایی که به سوالات بالا می‌دهید می‌توانید متوجه بشوید که در ملاقات با چه کسانی با چه رتبه شغلی و در چه مکان‌هایی کیفتان را نیاز دارید. این مورد در انتخاب مدل و رنگ کیف به کمکتان می‌آید.

پاسخ‌هایی که به سوالات بالا می‌دهید در مورد انتخاب کفش هم بسیار مفید هستند. شما می‌توانید مدل کفش و میزان راحتی مورد نیاز آن را بر اساس جاهایی که باید برای ملاقات‌ کاری به غیر از محل کار بروید و مقدار راه رفتنتان سر کار، تعیین کنید.

در ست کردن مانتو شلوار اداری با کیف و کفش چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

کیف و کفش باید با تم پوشش شرکت، موقعیت شغلی و نوع فعالیت‌های کاری تناسب داشته باشد.

آیا فقط کیف و کفش بارنگ‌های تیره برای ست کردن با مانتو شلوار اداری مناسب هستند؟

خیر. همه‌چیز به محیط کار، تم پوشش و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

برای سر کار کیف جادار مناسب‌تر هست یا کیف کوچک؟

قطعا میزان وسایلی که برای کارتان نیاز دارید در این مورد تعیین‌کننده هست.

بهترین مانتو شلوار اداری ماهپار

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم چگونگی ست کردن مانتو شلوار اداری با کیف و کفش مناسب و ترفندهای مد برای استایل کاری را با شما به اشتراک بگذاریم. خرید لباس فرم با مدل، طرح و رنگ مناسب می‌تواند انتخاب کیف و کفش را برایتان راحت‌تر کند. برای خرید بهترین مانتو شلوار اداری حتما سری به فروشگاه اینترنتی ماهپار بزنید.

منبع: corporette.com