این بانوی جذاب و زیبا را می‌شناسید؟

ملکه رانیا همسر ملک عبدالله پادشاه اردن؛ یکی از ملکه‌های بسیار خوش پوش و البته خوش سلیقه جهان است که در اکثر مراسم‌های رسمی و عادی با جذابیت هر چه تمام تر ظاهر می‌شود. او زیباترین بانوی اول جهان است. که فعال حقوق زنان

هفته گذشته انتشار اخبار عروسی شاهزاده حسین پسر ارشد پادشاه اردن با رجوه الحسین نقل محافل بود و ملکه رانیا با انتخاب لباس‌هایی بسیار خاص و البته پوشیده زیباتر از عروس خانواده سلطنتی ظاهر شد.

این مراسم هفته گذشته با حضور تمام خانواده‌های سلطنتی جهان در اردن برگزار شد. این ضیافت ابتدا با حنابندان عربی آغاز سپس با عقد اسلامی و ضیافت شام به اتمام رسید.

انتخاب ملکه رانیا برای این مراسم پوششی سرتاپا مشکی از برند دیور بود که ملکه را بسیار خاص نشان می‌داد.

البته دیروز در مهمانی خیریه بنیاد شاهزاده حسین، ملکه رانیا پیراهنی از برند الی صعب لبنانی برگزید که با توجه به حساسیت‌ها و البته قوانین پوششی آن را شخصی دوزی کرده بودند. قسمت برهنه لباس به وسیله تور و مرواید دوزی پوشیده و آستین‌های کیمونو داخل دکلته لباس جای داده شده بودند.

این لوک رسمی به رنگ آبی آسمانی یکی از بهترین انتخاب‌های ملکه رانیا برای یک ایونت است. هر چند ملکه با دقت و هوشمندی خود انتخاب‌هایی بسیار زیبا و استایل بسیار خاصی دارد که در جوان و جذاب نشان دادن او بی تاثیر نیست.