سلبریتی به کسی گفته می‌شود که در یک یا چند زمینه از جمله هنر، ورزش، جنگ، ادبیات، سیاست یا بین مردم یک جامعه شناخته شده و پرطرفدار باشد.

البته این روزها، به لطف وجود شبکه‌های اجتماعی، تعریف سلبریتی قدری فراگیرتر شده و افراد عادی نیز این امکان را پیدا کرده‌اند که شهرتی برای خود دست‌وپا کرده و بین مردم طرفدارانی کسب کنند. افرادی که در اصطلاح آن‌ها را «اینفلوئنسر/ Influencer» می‌نامند.

سلبریتی‌ها همواره تأثیر عمیقی بر جهان مد داشته‌اند. این تأثیر به قدری زیاد است که گاه لباس انتخابی آن‌ها را به صدر جدول پرطرفدارترین لباس‌های جهان می‌رساند.

اگر شما هم کنجکاوید بدانید چه چیزهایی در کمد لباس یک ستاره پیدا می‌شود، تا انتهای این مقاله، همراه سایت ماهپار باشید. قصد داریم شما را با یک لیست جالب از پوشاک موجود در کمد لباس سلبریتی ها آشنا کنیم.

پالتو یا بارانی

در صدر لیست لباس سلبریتی ها، پالتو یا بارانی جای گرفته است. بارانی‌ها لباس‌های کلاسیک و راحتی هستند که آن‌ها را تاکنون بر تن بسیاری از ستارگان آقا و خانم دیده‌اید. این لباس‌های سبک و ضدآب، به‌راحتی با دیگر لباس‌ها جور می‌شوند و یک استایل بی‌نظیر و جذاب برای شما می‌سازند.

می‌توانید بارانی جدیدتان را با یک شلوار چرم (به خصوص شلوار چرم مشکی)، بلیزر یا بافت ست کرده و یک ترکیب فوق‌العاده ایجاد کنید.

کت جین

کت جین، یک لباس اسپورت و خاص است که در کمد لباس سلبریتی های زیادی پیدا می‌شود. اما واتسون، مگان مرکل، جی‌جی حدید، جسیکا آلبا و بسیاری دیگر از ستارگان سینما از این کت برای طراحی یک استایل مناسب در فصل‌های بهار، پاییز و زمستان استفاده کرده‌اند.

کت جین در رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به‌تناسب، آن را با انواع پیراهن‌های بلند، کوتاه، دانتل و ماکسی ست کرده یا در کنار آن مدل‌های مختلف دامن کوتاه، بلند، چین‌چینی، جین و چرم را بپوشید.

دقت کنید که بهتر است همراه کت جین، یک شلوار جین هم‌رنگ نپوشید. اگر قصد دارید از شلوار جین برای تکمیل استایل‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ شلواری بروید که کمی اختلاف رنگ داشته باشد و سایه ایجاد کند.

کمد لباس

جسیکا آلبا کت جین‌اش را با یک دامن چین‌چینی پلیسه سیاه ست کرده است.

بلوز یقه اسکی

برای مدتی، بلوزهای یقه اسکی در دنیای مد غایب بودند. اما چند وقتی است که با ظاهری جذاب‌تر از قبل بازگشته‌اند و توجه بسیاری از افراد، از جمله سلبریتی‌هایی چون آن هاتاوی، نیکول کیدمن و تام کروز را به خود جلب کرده‌اند. سلبریتی‌های ایرانی نیز گاه از این لباس در استایل خود استفاده می‌کنند.

راه‌های زیادی برای ست کردن بلوزهای یقه اسکی مردانه و زنانه وجود دارد. یک پالتوی مناسب، کت و شلوار پارچه‌ای، لگ براق، شلوار جین یا یک دامن بلند از جمله دیگر لباس‌های زنانه هستند که می‌توانند یک یقه اسکی زیبا را همراهی کنند.

برای ست کردن این لباس در استایل مردانه نیز گزینه‌های خوبی چون پالتو و نیم بوت، جلیقه و کت پشمی یا کت تک و شلوار جین وجود دارد که نتیجه‌ای چشم‌نواز خواهد داشت.

تی‌شرت سفید

تی‌شرت‌های سفید، از دیگر اجزای جدانشدنی کمد لباس سلبریتی ها هستند و می‌توانند یک تیپ بهاره یا تابستانه‌ی درجه یک خلق کنند.

سلبریتی‌ها اغلب از تی‌شرت سفید به عنوان لایه‌ی زیرین سویشرت استفاده می‌کنند، یا آن را در کنار کت تک می‌پوشند. همراه کردن آن با شلوار جین و مانتوی اسپورت هم می‌تواند ترکیبی دوست داشتنی بسازد.

اگر برنامه‌ی دورهمی را دیده باشید، ممکن است بتوانید به‌خاطر بیاورید که مهران مدیری بسیاری از شب‌ها از استایلی با ترکیب تی‌شرت و پیراهن دکمه‌باز استفاده می‌کرد. این، یک استایل اسپورت جذاب و ساده است که می‌تواند مناسب محیط‌های گرم و دوستانه باشد.

کفش مشکی مجلسی (چرمی)

بعید می‌دانم انتظار داشته باشید مسی یا کریستیانو رونالدو را در هنگام دریافت توپ طلا با کفش اسپورت ببینید! کفش مجلسی، همیشه در کمد لباس سلبریتی های مرد حضور دارد. فرقی نمی‌کند بازیگر، خواننده، نوازنده یا فوتبالیست باشید. به هرحال، برای شرکت در برنامه‌ها و مهمانی‌های رسمی نیاز به یک کفش مجلسی و مناسب خواهید داشت.

کفش مشکی پاشنه بلند

همان‌طور که آقایان برای بسیاری از برنامه‌ها نیاز به کفش مجلسی دارند، خانم‌ها نیز از کفش‌های پاشنه بلند بی‌نیاز نیستند. شاید بی‌راه نباشد اگر بگوییم کفش‌های پاشنه بلند، کفش‌های مجلسی زنانه هستند.

بهتر است برای تکمیل کمد لباس‌تان از یک کفش چرمی ساده با پاشنه‌ی متوسط استفاده کنید. کفش‌های طرح‌دار ممکن است راحت با دیگر لباس‌هایتان ست نشوند و شما را به دردسر بیندازند.

عینک آفتابی

عینک آفتابی، بی‌گمان، پرکاربردترین اکسسوری در کمد لباس سلبریتی ها است و هر فرد چندین مدل مختلف از آن را برای استفاده در مواقع مختلف کنار گذاشته است.

عینک‌های آفتابی، برای حفظ سلامت چشم ضروری هستند و البته که استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل شما را تکمیل کند و یک ترکیب بی‌عیب‌ونقص بسازد.

کمد لباس سلبریتی ها

برد پیت، یکی از ستارگانی است که اغلب از عینک آفتابی برای تکمیل استایل خود استفاده می‌کند.

برای خرید این لباس‌ها باید چقدر هزینه کرد؟

نیازی نیست نگران بار مالی شیک‌پوشی باشید! صنعت پوشاک به‌قدری گسترده است که برای هر فرد، با هر میزان درآمدی، گزینه‌های مناسب را ارائه می‌دهد.
کافی است در بازار دنبال لباس‌هایی که در یادداشت «اجزای ضروری کمد لباس سلبریتی ها» از آن‌ها نام بردیم، بگردید. خواهید دید متناسب هر سلیقه و قدرت خریدی، گزینه‌هایی برای انتخاب وجود دارند.

چه چیزهای دیگری در کمد لباس سلبریتی ها پیدا می‌شود؟

پاسخ این سؤال، خیلی مفصل است و در یک یادداشت کوتاه نمی‌گنجد. اما به جز مواردی که شرح دادیم، انواع بلیزر، بلوزهای سیلک، نیم بوت، پیراهن مشکی کوتاه، کیف‌دستی‌های بزرگ و کوچک، دست‌بند چرم، کیف پول چرم و… دیگر اقلامی است که در کمد لباس سلبریتی ها به‌چشم می‌خورد.

سخن پایانی

در این یادداشت، تلاش کردیم شما را با ضروری‌ترین اجزاء کمد لباس سلبریتی ها آشنا کنیم. امیدواریم این یادداشت سایت ماهپار به شما در شیک‌پوشی و خلق استایل‌های زیبا و چشم‌نواز کمک کرده باشد.

اگر نیاز به مشورت و راهنمایی بیشتر دارید، کارشناسان ما آماده‌اند به شما کمک کنند. کافی است از طریق قسمت دیدگاه‌ها پرسشی که دارید را بیان کنید.