«برخی از مردم زیر باران می‌رقصند، دیگران فقط خیس می‌شوند.» خب ما نمی‌دانیم این جملات الهام‌بخش برای کدام‌یک از این دو بزرگوار هست، باب مارلی یا به عقیده بعضی راجر میلر؛ ولی می‌دانیم که رقصندگان زیر باران قطعا یک بارانی شیک و ضد آب دارند.

بارانی زنانه سپر جذاب شما در برابر باران و برف است. فرقی نمی‌کند شما می‌خواهید زیر باران برقصید، به یک عروسی یا مهمانی بروید، قرار کاری دارید یا تنها برای یک پیاده‌روی لذت‌بخش می‌خواهید زیر باران قدم بزنید؛ درهرصورت شما در فصل‌های بارانی و برفی به یک بارانی زنانه شیک و عالی احتیاج پیدا خواهید کرد.

انواع مدل‌های بارانی زنانه

انواع مدل‌های بارانی زنانه

بارانی‌های زنانه انواع مختلف و جذابی دارند که همه استایل‌ها و سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. از ترنچ کت‌های کلاسیک گرفته تا کت بارانی‌های جذاب و زیبا، همگی دوخته شده‌اند تا شما به‌راحتی در زیر باران قدم بزنید و استایلتان ذره‌ای خراب نشود.

در این مطلب از مجله مد و زیبایی ماهپار می‌خواهیم انواع بارانی‌های زنانه را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین بار دیگر که زیر باران باشید، خیس نخواهید شد، شما خواهید رقصید.

کت بارانی زنانه

کت بارانی یک مدل بارانی زنانه جذاب و کاربردی است. کت بارانی‌ها معمولا یقه‌های بزرگی دارند و ممکن است همراه با کلاه یا بدون کلاه باشند.

ترنچ کت زنانه ماهپار

ترنچ کت زنانه

ترنچ کت یکی از کلاسیک‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های بارانی زنانه است. جالب است بدانید که ترنچ کت‌ها اولین بار قبل از جنگ جهانی اول و برای ارتش بریتانیا طراحی شده بود و به‌مرور به دنیای مد و پوشاک وارد شد.

بارانی زنانه بلند کلاه‌دار

بارانی بلند کلاه‌دار اگر از جنسی مناسب و ضد آب باشد، از شما در برابر هر بارانی با هر شدتی محافظت می‌کند. بارانی‌های بلند و کلاه‌دار انتخابی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند با خیالی راحت و بدون نگرانی ساعت‌ها در زیر باران باشند.

بارانی زنانه یقه ایستاده

بارانی زنانه یقه ایستاده شما را از هر باد سرد و بارانی در امان نگه می‌دارد و علاوه بر این‌ها مدل یقه خاص و متفاوتش استایلتان را جذاب می‌کند.

بارانی ضد آب بهتر است یا مقاوم در برابر آب؟

بارانی‌های زنانه ضد آب (Waterproof)  ۱۰۰% هیچ آبی را از خود عبور نمی‌دهند، اما اگر جنس مرغوبی نداشته باشند، بارانی قابلیت تنفس پذیری بسیار پایینی خواهد داشت.
بارانی‌های زنانه مقاوم در برابر آب (water-resistant) تنخور راحتی دارند، اما برای باران‌های سنگین مناسب نیستند.
با توجه به این موارد باید برای انتخاب مدل بارانی، شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید.

بهترین مدل بارانی زنانه چیست؟

ترنچ کت یکی از بهترین مدل‌های بارانی زنانه است که برای بیشتر استایل‌ها گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید.

در هنگام خرید بارانی زنانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

– ضد آب بودن بارانی
– کلاه‌دار و بی‌کلاه بودن
– قابلیت تنفس پذیری پارچه بارانی
– قد بارانی

خرید بهترین مدل بارانی زنانه از ماهپار

استایلی خاص با شیک‌ترین بارانی‌های زنانه ماهپار

طراحان هنرمند برند ماهپار با خلق مدل‌های شیک و منحصربه‌فرد بارانی زنانه، تلاش می‌کنند تا به استایل شما جذابیت‌های ترندهای روز دنیای مد و فشن را اضافه کنند. در فروشگاه اینترنتی ماهپار می‌توانید بارانی‌های زنانه دوخته شده با پارچه‌های مرغوب و اعلا را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

منابع: luxe.digital , travelfashiongirl.com