یکی از پرطرفدارترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای داشتن بهترین استایل زمستانی، بررسی استایل مدل‌های معروف دنیای مد و فشن و ایده گرفتن از آن‌هاست. لباس‌های زمستانی که بهترین مدل‌های دنیا می‌پوشند، قطعا کیفیت بالایی دارند، زیبا و شیک هستند و به‌خوبی می‌توانند شما را در زمستان گرم نگه دارند.

در همین ابتدا باید این نکته را خاطرنشان کنیم که منظورمان از استایل مدل‌های معروف، استایلی است که آن‌ها در روزمره مورد استفاده قرار می‌دهند، نه استایلشان مثلا در فرش قرمز. زیرا بسیاری از لباس‌هایی که مدل‌های معروف در مراسم‌های مختلف می‌پوشند به دلیل قراردادهای است که با برندهای بزرگ دارند و این حقیقت است که قراردادهای تبلیغاتی نقش بزرگی در استایل مدل‌ها دارند.

با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا باهم استایل زمستانی معروف‌ترین مدل‌های دنیای مد و فشن را بررسی کنیم.

استایل زمستانی جیجی حدید

استایل زمستانی جیجی حدید

استایل مینیمالیستی و دقت به جزییات تک تک لباس‌ها و اکسسوری‌ها، از ویژگی‌های بارز تیپ زمستانی جیجی حدید است. بارانی چرمی طرحدار و تاپ بافتنی که جیجی حدید برای استایل زمستانی‌اش انتخاب کرده، گویای پیروی این مدل معروف از سبک مینیمال است.

در مقاله «شیک‌ترین استایل‌ها با بارانی زنانه» می‌توانید با جدیدترین مدل‌های بارانی آشنا شوید و راحت‌تر مدل مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

استایل زمستانی هیلی بیبر

استایل زمستانی هیلی بیبر

استایل خاص و مینیمال هیلی بیبر به ما یادآوری می‌کند که هرگاه در مورد انتخاب لباس و استایلمان شک داشتیم، سراغ سبک کلاسیک برویم. استایل کلاسیک را می‌توانید بارها بپوشید و همچنان شیک و خاص به نظر برسید.

هیلی بیبر برای استایل زمستانی بارها و بارها پالتو پشمی و پلیور را با شلوار جین و کفش لوفر ست کرده است. اگر اسم لوفر برایتان آشنا نیست، باید بگوییم که کفش لوفر درواقع همان کفشی است که در ایران با نام کفش کالج می‌شناسیم.

استایل زمستانی کندال جنر

استایل زمستانی کندال جنر

وقتی به لباس‌هایی که کندال جنر می‌پوشد نگاه کنید، شاید در نگاه اول باورتان نشود که یک مدل معروف چنین سبک کژوال و راحتی را برای استایلش انتخاب کرده باشد. یک پلیور ساده و زیبا و یک شلوار راسته، استایل راحت و درعین‌حال شیک کندال جنر را برای زمستان تشکیل می‌دهند.

استایل زمستانی مدل‌های معروف دنیای مد و فشن در چند سال اخیر به چه سمتی گرایش پیدا کرده است؟

مدل‌های معروفی مثل جیجی حدید، هیلی بیبر و کندال جنر بیشتر از سبک مینیمال در استایل زمستانی‌شان پیروی می‌کنند.

ست لباس‌های هیلی بیبر برای زمستان چیست؟

پالتو پشمی، پلیور، شلوار جین و کفش کالج

جیجی حدید چه لباس‌هایی را در استایل زمستانی خود به کار می‌برد؟

بارانی چرمی طرحدار و تاپ بافتنی

ماهپار برندی در سبک مینیمال

در این مطلب سعی کردیم ایده‌هایی جدید برای انتخاب سبک لباس پوشیدن به شما بدهیم. برند ماهپار طی سال‌ها فعالیتش همواره سعی کرده همگام با مد روز دنیا پیش برود و جدیدترین طرح‌های لباس زنانه را با بالاترین کیفیت به مشتریانش عرضه کند. سبک مینیمالیسیتی لباس‌های برند ماهپار یکی از ویژگی‌های است که همواره سعی کردیم در طراحی انواع پالتو، بارانی، مانتو و سایر محصولاتمان به آن پایبند باشیم. برای خرید انواع لباس زمستانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید.

منابع: vogue.com