دنیا جهان‌بخت یک سلبریتی اینترنتی، مدل و اینفلوئنسر است. او یکی از مشهورترین سلبریتی‌های ایرانی در تمام شبکه‌های اجتماعی به‌شمار می‌آید و پس از مهناز افشار و حسن ریوندی، سومین فرد ایرانی پرفالوور در instagram است که حدود ۱۳ میلیون دنبال‌کننده دارد.

جهان‌بخت، بخش زیادی از شهرت خود را از طریق حواشی ایجاد شده در روابط جنجالی‌اش با افرادی همچون ساسی مانکن، امیر تتلو، داوود غفاری (معروف به داوود هزینه) و مهراد جم (با نام اصلی محسن سعیدی‌کیا) و نیز مواردی مثل ازدواج صوری و بارداری نمایشی‌اش به‌دست آورده است.

جهان‌بخت هم‌اکنون ساکن انگلستان است و پس از جدایی از آخرین شریک عاطفی خود با فرزند تازه به دنیا آمده‌اش، آرتام، زندگی می‌کند. او به تازگی چنل یوتیوب خود را باز کرده است و در آن به مسائل ناگفته‌ی زندگی خصوصی و پاسخ به سؤالات دنبال‌کنندگانش می‌پردازد.

دنیا جهان‌بخت به دلیل داشتن تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان، که به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها را زنان و دختران جوان و نوجوان تشکیل می‌دهد در بحث لباس و آرایش الگوی بسیاری از افراد به شمار می‌آید.

این اینفلوئنسر و شخصیت اینترنتی، با دراختیار داشتن منابع مالی زیاد، قادر به خرید برندهای مختلف لباس، کیف و کفش بوده و می‌تواند استایل‌های زیادی داشته باشد. در این مقاله، با بررسی استایل لباس دنیا جهانبخت طی مدت فعالیتش و با توجه به کمد لباس این مدل اینترنتی، الگوهایی را پیدا می‌کنیم که به شما کمک می‌کند خوش‌پوش‌تر باشید و زیباتر به نظر برسید.

برند مورد علاقه‌ی دنیا جهان‌بخت چیست؟

یک نگاه اجمالی به پست‌های اینستاگرام دنیا جهان‌بخت، به ما نشان می‌دهد که این مدل اینترنتی بیش از سایر برندهای موجود در بازار به برند گوچی علاقه نشان داده است.

تصویری که دنیا جهان‌بخت به‌تازگی از فرزند نوزادش منتشر کرده است، او را در لباسی از برند Gucci نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد رضایت دنیا از این برند به حدی است که قرار است آرتام را هم یک گوچی‌باز تربیت کند.

«گوچی» یک برند ایتالیایی فعال در صنعت مد و کالاهای چرمی است و به گروه گوچی کرینگ تعلق دارد. این گروه، زیرمجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ است. با این حال دفتر مرکزی برند گوچی در شهر زیبای فلورانس در ایتالیا واقع‌شده است.

گوچی یک برند لوکس و برجسته‌ی بین‌المللی محسوب می‌شود که برای نوآوری در مد و تولیدات بی‌عیب‌ونقص و باکیفیتش شناخته‌شده است. این موارد نشان می‌دهد دنیا جهان‌بخت، در یافتن برندی که علاوه بر زیبایی و چشم‌نوازی، کیفیت را هم مدنظر قرار بدهد موفق بوده و در انتخاب آن حسن سلیقه به‌خرج داده است. در کمد لباس دنیا جهان بخت علاوه‌بر لباس و کیف و کفش، اکسسوری‌های این برند نیز یافت می‌شود.

دنیا جهان‌بخت بیشتر چه لباس‌هایی می‌پوشد؟

دنیا جهان‌بخت نیز مثل بسیاری از سلبریتی‌هایی که با ظاهر زیبا و گاهی اغراق‌‌شده‌شان شناخته شده‌اند، سرمایه‌گذاری زیادی روی تغییر بدن خود و نزدیک کردن آن به استانداردهای رسانه‌ها کرده است.

عمل پروتز سینه و باسن، کاشت گونه، تزریق ژل در لب و انجام کارهایی مثل اکستنشن مو و مژه شماری از تغییراتی است که این مدل اینترنتی در بدن خود ایجاد کرده است. از این رو منطقی به نظر می‌آید که دنیا جهان‌بخت بخواهد استایل خود را طوری انتخاب کند که بدنش به بهترین شکل به‌نمایش گذاشته شود. 

پیراهن‌های میدی چسبان، لگ‌های براق، ماکسی‌های مدل ماهی و… از جمله مواردی هستند که در کمد لباس دنیا جهان بخت بیشتر به چشم می‌خورند. او علاقه‌ی خاصی به پوشیدن لباس‌های تک‌رنگ دارد و به نظر می‌رسد از طرح‌های شلوغ و استایل‌های درهم و برهم لذت نمی‌برد.

ایده‌هایی از کمد لباس دنیا جهان بخت برای کسانی که می‌خواهند خوش‌پوش باشند!

دوست دارید مثل دنیا جهان‌بخت همیشه خوش‌پوش و شیک باشید؟ اینجا ضمن بررسی کمد لباس دنیا جهان بخت، مواردی آورده شده است که به عنوان یک زن مدرن با استفاده از آن‌ها می‌توانید استایل بهتری برای خودتان بسازید.

شماره‌ی یک: مانتو یا پیراهن مجلسی مشکی ساده

اولین چیزی که بدون شک در کمد لباس دنیا جهان بخت خواهید یافت، این لباس است. لباسی که می‌توانید آن را در هر مراسمی بپوشید. فرقی ندارد در مهمانی باشید، به مجلس عروسی دوست‌تان دعوت شده باشید یا بخواهید به یک مصاحبه‌ی شغلی بروید. این لباس همیشه مناسب است.

شماره‌ی دو: شلوار مشکی

شلوار مشکی هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود و اگر هزینه کنید و محصول یک برند خوب را تهیه کنید، تا سال‌ها قابل استفاده است. شلوار مشکی تقریبا با تمام لباس‌ها ست می‌شود و می‌توانید با صرف هزینه‌ی کم و خرید تنها چند پیراهن یا سوئیتر، استایل‌های متفاوتی داشته باشید.

کمد لباس دنیا جهان بخت

دنیا جهان‌بخت بسیاری از مواقع در استایل خود، از شلوار مشکی استفاده می‌کند.

شماره‌ی سه: کت و شلوار خنثی

سومین مورد در کمد لباس دنیا جهان بخت، کت و شلوار است. کت و شلوارها همیشه مد هستند. همه‌ی ما می‌دانیم جهان مد به‌سرعت و پیوسته در حال تغییر است و مواردی که امروز مد هستند، ممکن است فردا خوب به نظر نرسند.

اما داشتن یک دست کت و شلوار با رنگ خنثی، به شما کمک می‌کند همیشه یک استایل راحت، شیک در دسترس داشته باشید.

شماره‌ی چهار: پیراهن مشکی ساده

این پیراهن همه‌جا قابل استفاده است. می‌توانید آن را زیر کت، به‌تنهایی، یا حتی همراه بندینک بپوشید. یک پیراهن یا شومیز مشکی ساده به‌راحتی با انواع شلوار و دامن و حتی پیراهن ست می‌شود. فقط در خرید آن دقت کافی داشته باشید و سراغ یک جنس خوب بروید.

شماره‌ی پنج: پیراهن سفید دکمه‌دار

پیراهن سفید دکمه‌دار، یکی از اعضای قدیمی کمد لباس دنیا جهان بخت است و تمام توضیحاتی که در مورد قسمت قبلی داده شد، برای این یکی نیز صادق است!

شماره‌ی شش: دامن کوتاه

یک دامن کوتاه ساده، اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. دامنی که می‌توانید آن را با چیزهای مختلفی جور کرده و بپوشید. نگاهی به مدل‌های لباس دنیا جهان بخت حاکی از این است که او در پوشش خود استفاده‌ی فراوانی از دامن کوتاه می‌کند.

شماره‌ی هفت: دامن میدی (تا زانو)

دامن میدی نیز می‌تواند شما را کشیده‌تر نشان دهد. با این تفاوت که این سایز، موقرتر است و برای موارد رسمی بهتر به‌نظر می‌رسد.

شماره‌ی هشت: شلوار جین راسته

مروری بر تاریخ مد و فشن، نشان می‌دهد شلوار جین هرگز از مد نیفتاده است. این شلوار پرطرفدار برای تمام اقشار جامعه محبوب است و جز مجلس سنای آمریکا جایی را پیدا نمی‌کنید که نشود در آن با شلوار جین حضور پیدا کرد! در کمد لباس دنیا جهان بخت نیز انواع مختلفی از شلوار جین وجود دارد.

شماره‌ی نه: کفش کتانی سفید

کفش کتانی سفید، به شرطی که خوب از آن مراقبت کنید، با تمام لباس‌ها و استایل‌های کژوال جور درمی‌آید. دنیا جهان‌بخت در آخرین ویدئوی یوتیوبش، که در آن به پرسش «چرا از ایران آمدم؟» پاسخ داده است، از این کفش استفاده می‌کند.

شماره‌ی ده: کفش مشکی پاشنه بلند

از مونیکا بلوچی گرفته تا کارداشیان‌ها و دنیا جهان‌بخت، همه در استایل‌های خود از کفش پاشنه بلند مشکی استفاده کرده‌اند. این کفش زنانه‌ترین المان موجود در کمد لباس یک بانو است.

جمع بندی

در این پست، تلاش کردیم شما را با کمد لباس دنیا جهان بخت آشنا کنیم و با توجه به آن، بهترین گزینه‌ها را برای شیک‌پوشی به شما پیشنهاد دهیم.

فکر می‌کنید چه مورد دیگری در کمد لباس دنیا جهانبخت وجود دارد که از دید ما پنهان مانده است؟ در قسمت دیدگاه‌ها برایمان بنویسید.