استایل تابستانی و ست کردن لباس برای این فصل گرم و زیبا کار چندان دشواری نیست، اما وقتی نوبت به لباس فرم و استایل کاری و رسمی می‌رسد، شرایط کمی پیچیده می‌شود. ست لباس فرم ایده‌آل برای تابستان باید علاوه بر شیک بودن و حرفه‌ای جلوه دادن استایل شما، خنک و راحت هم باشد.

با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا شما را با ویژگی‌های لباس فرم تابستانی و ترفندهای داشتن استایل کاری شیک و خنک در تابستان آشنا کنیم.

ترفندهای ست کردن لباس فرم برای تابستان

ترفندهای ست کردن لباس فرم برای تابستان

بهترین ترفندی که کارشناسان مد به شما برای استایل کاری تابستانی پیشنهاد می‌دهند، استفاده از تکنیک چند لایه لباس پوشیدن است. شما در تابستان از محیط بیرون وارد محل کارتان با دمایی کاملا متفاوت می‌شوید. اکثر شرکت‌ها در تابستان با انواع سیستم‌های سرمایشی، دمایی بسیار پایین‌تر از محیط بیرونی دارند.

ترفندی که می‌تواند شما را آماده هر دمایی در محل کارتان بکند و نه نیازی نداشته باشید که به توافق جمعی با همکارانتان روی درجه سرمای کولر برسید، نه مجبور باشید با پوشیدن لباس‌های گرم‌تر در محیط بیرونی عذاب بکشید، استفاده از چند لایه متفاوت لباس برای استایل رسمی تابستانی است.

چند لایه لباس پوشیدن، دست شما را برای تغییر باز می‌گذارد و می‌توانید با توجه به دما، لباس‌هایتان را کم یا زیاد کنید. به‌عنوان‌مثال اگر کت یا مانتو جلو باز می‌پوشید حتما در زیر آن یک شومیز یا سارافون خنک به تن کنید. با این روش می‌توانید همیشه در همه‌جا استایلی حرفه‌ای و خنک داشته باشید.

ویژگی‌های لباس فرم مناسب تابستان

ویژگی‌های لباس فرم مناسب تابستان

در فصل گرمی مثل تابستان اگر چند نکته و ترفند را رعایت کنید، از استایلی حرفه‌ای و شیک و درعین‌حال خنک و راحت برخوردار خواهید شد.

جنس پارچه لباس فرم

بهترین پارچه‌ها برای مانتو اداری تابستانی، پارچه‌هایی سبک با جنسی لطیف و خنک هستند که با بافتی مناسب، هوا را به‌راحتی عبور می‌دهند. پارچه‌هایی با جنسی از الیاف طبیعی بهترین نوع پارچه‌ها برای لباس‌های تابستانی به‌حساب می‌آیند.

رنگ لباس ست اداری

تاثیری که انتخاب رنگ‌های روشن در خنک ماندنتان در تابستان دارند را دست‌ کم نگیرید. ترکیب‌های روشن و شاد بهترین استایل تابستانی را برایتان می‌سازند.

مدل لباس فرم

هرچه در لباستان کمتر از اجزایی مثل دکمه و یقه استفاده شده باشد و تن خوری راحت‌تر و آزادتر داشته باشد، استایل خنک‌تری خواهید داشت.

بهترین جنس‌ پارچه برای لباس فرم تابستانی چیست؟

نخی، کرپ، کتان، حریر

چگونه در تابستان استایل کاری شیک و خنکی داشته باشیم؟

با استفاده از تکنیک چند لایه لباس پوشیدن

ساده‌ترین راه برای داشتن بهترین استایل کاری در تابستان چیست؟

خرید مانتو شلوار اداری آماده مناسب تابستان

خرید مانتو شلوار اداری ماهپار مخصوص تابستان

کلام آخر

ست کردن لباس فرم تابستانی شاید کمی دشوار به نظر برسد اما با به‌کارگیری نکات و ترفندهای این مطلب، به‌راحتی می‌توانید در تابستان با ظاهری شیک و حرفه‌ای و البته خنک به سر کار بروید.

خرید مانتو شلوار اداری آماده مخصوص تابستان هم یک راه‌حل آسان برای داشتن استایلی فوق‌العاده در تابستان است. در فروشگاه اینترنتی ماهپار می‌توانید انواع مانتو شلوار اداری مناسب تابستان را تنها با چند کلیک خریداری کنید.

منابع: masterclass.com , hrmagazine.co.uk