وقتی سکانسی از آماده شدن شاهدخت‌ها و شاهزاده‌ها را در سریال‌ها و فیلم‌ها می‌بینید، می‌گویید چقدر عالی می‌شد اگر لباس پوشیدن انقدر راحت بود. راه‌حل جادویی کمد کپسولی است. بسیاری از شما با دیدن این صحنه‌ها این فکر به ذهنتان خطور کرده که چقدر عالی می‌شد اگر من هم یک استایلیست خصوصی داشتم و برای لباس پوشیدن نیازی به تصمیم‌گیری برای ست کردن، انتخاب استایل و خرید نداشتم. با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا شما را به خواسته‌تان نزدیک‌ کنیم.

داشتن یک کمد کپسولی برای ست اداری شاید همان رویایی باشد که به دنبالش هستید. رویایی که در آن شما خانم شاغل خوش استایل با کمترین صرف وقت، انرژی و هزینه می‌توانید استایلی شیک و حرفه‌ای برای کار داشته باشید.

استایل حرفه‌ای با کمد کپسولی

استایل حرفه‌ای با کمد کپسولی

وقتی از لباس مناسب برای کار صحبت می‌کنیم، دنبال یک جواب واحد و استایل مشخص برای همه نیستیم. هرکس بنا بر سلیقه، نوع وظایف شغلی، شرایط محل کار و فرم بدن و رنگ پوست خود می‌تواند ست اداری مناسب برای خودش را پیدا کند. حالا اگر این استایل کاری مناسب از قبل به بهترین شکل آماده شده باشد و نیازی نباشد هرروز صبح از میان انبوه مختلف لباس‌هایتان دنبال بهترین ست اداری برای محل کار بگردید، قطعا زندگی راحت‌تری را تجربه خواهید کرد.

تعریف کمد کپسولی

به مجموعه‌ای از چند مدل لباس محدود و ضروری که همیشه مد هستند و می‌توانید آن‌ها را با لباس‌ها مختلف ست کنید و با آن‌ها استایل‌های گوناگون بسازید؛ کمد کپسولی می‌گویند.

نحوه ساخت کمد کپسولی برای ست اداری به سبک ماهپار

نحوه ساخت کمد کپسولی برای ست اداری

در این بخش لباس‌های مورد نیاز برای ساخت کمد کپسولی مخصوص ست اداری را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

  • مجموعه اول: شومیز ، تیشرت و تاپ با طرح‌ ساده و رنگ سفید یا رنگ‌های خنثی
  • مجموعه دوم: مانتو اداری، کت بلیزر، بارانی، پالتو
  • مجموعه سوم: شلوار پارچه‌ای مشکی، شلوار جین
  • مجموعه چهارم: کفش کالج، کفش پاشنه بلند، نیم‌بوت
  • مجموعه پنجم: کیف با رنگ‌های پایه و خنثی

لباس‌های مجموعه‌های بالا از طرح‌ها و رنگ‌هایی ساده انتخاب شده‌اند و به همین دلیل می‌توانید با ترکیب آن‌ها استایل‌های و تیپ‌های فراوانی برای خودتان بسازید.

کمد کپسولی چیست؟

مجموعه‌ای از چند مدل لباس محدود و ضروری که همیشه مد هستند و می‌توانید آن‌ها را با لباس‌ها مختلف ست کنید و با آن‌ها استایل‌های گوناگون بسازید.

چگونه یک کمد کپسولی برای ست اداری بسازیم؟

با پنج مجموعه ضروری زیر می‌توانید کمد کپسولی مخصوص استایل کاریتان را بسازید:
مجموعه اول: شومیز ، تیشرت و تاپ با طرح‌ ساده و رنگ سفید یا رنگ‌های خنثی
مجموعه دوم: مانتو اداری، کت بلیزر، بارانی، پالتو
مجموعه سوم: شلوار پارچه‌ای مشکی، شلوار جین
مجموعه چهارم: کفش کالج، کفش پاشنه بلند، نیم‌بوت
مجموعه پنجم: کیف با رنگ‌های پایه و خنثی

برای کمد کپسولی کار به چند دست لباس نیاز داریم؟

بین ۵ تا ۱۰ دست لباس.

نحوه ساخت کمد کپسولی برای ست اداری

کلام آخر

در این مطلب با تعریف کمد کپسولی و نحوه ساخت کمد کپسولی مخصوص استایل رسمی و کاری آشنا شدید. در فروشگاه اینترنتی ماهپار می‌توانید انواع مدل‌های جدید و مد روز مانتو شلوار اداری، پالتو، بارانی و سایر لباس‌های زنانه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بخرید و کمد کپسولی خودتان را بسازید.

منابع: emmairenecavanagh.com , swiftfit.net