مانتو ابروبادی که به آن طرح ماربل هم گفته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین مانتوها بین خانم‌های شیک‌پوش است. پارچه طرح ماربل یا ابر و بادی از ترکیب چند رنگ غالبا متضاد بافته شده و رنگ‌بندی متنوع آن باعث شده تا این مدل باب دل طرفداران استایل‌های خاص شود.
جنس مواد به‌کار رفته در مانتوهای ابر و بادی نخی است. خنک، نرم و لطیف بودن پارچه‌های ابر و بادی ویژگی‌هایی است که این جنس پارچه را تبدیل به ایده‌آل‌ترین گزینه برای فصل‌های گرم سال می‌کند. علاوه بر این‌ها تن خور و فرم ایستادن مانتو‌ طرح ماربل هم بسیار عالی است و درعین‌حال قیمت بسیار مناسبی هم برای یک مانتوی خنک تابستانی دارد. از پارچه ابر و بادی به خاطر ویژگی‌های خوبش علاوه بر دوخت مانتو برای دوخت شومیز و بلوز هم استفاده می‌شود.

شیک‌ترین مدل‌های مانتو ابروبادی

مانتو ابروبادی یا طرح ماربل

دنیای مد و فشن هرلحظه طرحی جدید و داستانی جذاب برای عرضه به دنیا دارد. با ما در مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا با نکات جذاب و زیبایی‌های خارق‌العاده دنیای مد و فشن بیشتر آشنا شوید.

مانتوهای با پارچه ابر و بادی در مدل‌های مختلفی برای استایل‌های مجلسی، رسمی و روزمره و اسپرت در بازار موجود هستند. شما خانم‌های خاص پسند می‌توانید انواع مانتو ابرو بادی را به‌راحتی با شلوار، کیف و کفش دلخواهتان ست کنید و از استایل خاص و جذابتان لذت ببرید.

شیک‌ترین مدل‌های مانتو ابروبادی

مانتوهای ابر و بادی طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوع و شیکی دارند. بنابراین در انتخاب مدل مانتو طرح ماربل دستتان کاملا باز است و می‌توانید طبق سلیقه خودتان بهترین و شیک‌ترین مدل مانتویی که می‌پسندید را خریداری کنید.

تنوع فراوان طرح و رنگ در مانتوهای طرح ماربل این امکان را به شما می‌دهد که طبق اصول مد و تکنیک‌های زیبایی شناسی مانتو مدنظرتان را انتخاب کنید. شما خانم‌های خوش استایل می‌توانید با توجه به شکل و فرم اندامتان، رنگ پوستتان و سایر ویژگی‌های ظاهری و سلیقه شخصی خودتان بهترین مدل مانتو را انتخاب و خریداری کنید.

مانتو ابر و بادی کوتاه و بلند

مانتوهای کوتاه را بیشتر افراد با هر قدی می‌توانند بپوشند اما مانتو ابرو بادی بلند اغلب مناسب افراد با قد بلند است.

مانتو ابروبادی جلوباز

مانتو ابروبادی جلوباز

مانتوهای بدون دکمه یا جلوباز ابر و بادی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو بین خانم‌هاست. با ست کردن یک شومیز جذاب با این مانتو می‌توانید استایلی زیبا برای خودتان بسازید. همچنین شما می‌توانید با خرید تنها یک مانتو و ست کردن آن با شومیزها و شلوارهای مختلف، صاحب چندین ست لباس متفاوت شوید.

مانتو طرح ماربل جلوبسته

مانتو جلوبسته یا جلو دکمه‌دار ابر و بادی هم بیشتر مناسب خانم‌هایی است که تمایلی ندارند که لباس زیر مانتو جلوباز را با آن ست کنند و دوست دارند که تنها با ست کردن مانتو و شلوار استایلشان تکمیل شود.

مانتو شومیزی ابر و بادی

مانتو شومیزی ابر و بادی

مانتو شومیزی طرح ماربل از جدیدترین مدل‌های مانتو هست که می‌توانید به‌صورت جلوباز یا جلوبسته آن‌ها را بپوشید.

مانتو طرح ماربل دورنگ

مانتو ابروبادی دورنگ یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مانتو طرح ماربل است که می‌تواند استایلتان را بسیار خاص و زیبا کند.

نام دیگر مانتو ابروبادی چیست؟

مانتو طرح ماربل

چرا مانتو ابر و بادی برای تابستان ایده‌آل است؟

جنس مانتو ابر و بادی نخی است و پارچه‌‌اش خنک، نرم و لطیف است.

مانتو طرح ماربل برای چه استایل‌هایی مناسب است؟

مجلسی، رسمی، روزمره و اسپرت

مانتو ماهپار

کلام آخر

ست کردن استایل‌های مختلف یکی از جذاب‌ترین کارها برای بسیاری از افراد است. در فصل‌های گرم سال مثل تابستان، علاوه بر شیکی و زیبایی لباس، خنکی و تن خور راحت و مناسب آن هم بسیار اهمیت پیدا می‌کند. مانتو ابروبادی یا طرح ماربل جزو آن دسته از مانتوهاست که علاوه بر داشتن طرح‌ها و مدل‌های خاص و شیک که می‌توانید استایل‌های جذابی با آن بسازید؛ تن خوری عالی و جنسی خنک هم دارد. شما با انتخاب مدل، رنگ و سایز مناسب این مانتوی زیبا می‌توانید استایلی جذاب برای خودتان بسازید. هدف ما در مجموعه ماهپار فراهم آوردن بستری مناسب برای شما عزیزان برای خرید آسان انواع لباس زنانه شیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. در فروشگاه اینترنتی ماهپار می‌توانید شیک‌ترین انواع مانتو را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به‌راحتی خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از جدیدترین مد روز استایل رسمی، دیدن «جدیدترین ژورنال مانتو اداری مخصوص خاص پوشان» را از دست ندهید.

منبع: socialbook.io