نام استانبول با خرید و سفر گره خورده است. شهر استانبول علاوه بر بازارها و پاساژهای مجلل و پرطرفداری که دارد، بهترین مراکز خرید عمده مانتو و پوشاک مختلف را نیز در خود جای داده است. با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین بازارهای عمده فروشی استانبول بیشتر آشنا کنیم.

بازار فاتیح استانبول

بازار فاتیح استانبول

منطقه فاتیح استانبول به دلیل داشتن مراکز فروش عمده لباس بسیار معروف است و بسیاری از صاحبان مغازه‌های خرده ‌فروشی پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه و بازرگانان و تجار بزرگ، خرید عمده لباس خود را از این منطقه انجام می‌دهند. اگر شما هم قصد خرید عمده مانتو را دارید، یکی از اولین جاهایی که باید به آن سر بزنید بازار فاتیح است.

در روزهای چهارشنبه در محله فاتیح چهارشنبه بازاری با شور و حرارت خاص برگزار می‌شود که برای گردشگران بسیار تماشایی هست.

مراکز خرید خیابان عثمان بی

خیابان عثمان بی که به آن بازار عثمان هم می‌گویند، یکی از بهترین پاساژهای عمده فروشی پوشاک در استانبول را دارد. در این خیابان علاوه بر مغازه‌ها، تولیدی‌ها و شرکت‌های بزرگ پوشاک معروف نیز هستند. مانتوهای مراکز خرید عثمان بی از برندهای مختلفی هستند و معمولا کیفیت و قیمت بالایی دارند. برای خرید عمده مانتو باکیفیت و شیک، مراکز خرید خیابان عثمان یکی از بهترین گزینه‌ها هست.

بازار مرتر

بازار مرتر از بزرگ‌ترین بازارهای لباس ترکیه در منطقه مرتر استانبول قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی بازار مرتر قیمت‌های مناسب و ارزان اجناس آن است. یکی دیگر از وجه تمایزهای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و پاساژهای فراوان این منطقه، نزدیکی با منطقه صنعتی شهر و فرودگاه بین‌المللی آتاتورک است. بازار مرتر با داشتن جدیدترین مدل‌های لباس با قیمت‌هایی ارزان بهترین مکان برای خرید عمده مانتو به‌حساب می‌آید.

خرید عمده مانتو از بازار زیتون بورنو

بازار زیتون بورنو

منطقه معروف زیتون بورنو در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. به‌طور کلی می‌توان گفت شما در بازار زیتون بورنو استانبول می‌توانید ارزان‌ترین و گران‌ترین لباس‌ها را پیدا کنید. خرید عمده مانتو از این منطقه اروپایی لذت‌بخش هست، چراکه علاوه بر دیدن درختان زیتون فراوان آن که باعث نام‌گذاری آن هم شده‌اند، می‌توانید مطمئن باشید که در پایان گشت‌وگذارتان هر نوع مانتو با هر قیمتی که مدنظر دارید را پیدا خواهید کرد.

ارزان‌ترین مرکز خرید عمده مانتو استانبول در چه منطقه‌ای قرار دارد؟

منطقه مرتر

بازار فروش عمده مانتو بخش اروپایی استانبول چه نام دارد؟

بازار زیتون بورنو

مرکز خرید عمده مانتو شیک و گران‌قیمت استانبول کجاست؟

مراکز خرید خیابان عثمان بی

خرید عمده مانتو شلوار اداری از ماهپار

کلام آخر

اگر به دنبال خرید عمده مانتو از استانبول هستید، آشنایی با مهم‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول اولین قدم برای یک سفر کاری-تفریحی موفقیت‌آمیز است. امیدوارم خواندن این مقاله به آشنایی شما با بازارهای پوشاک و عمده فروشی‌های مانتو در استانبول کمک کرده باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی ماهپار با بیش از ۱۵ سال سابقه افتخار می‌کنیم که لباس‌هایی با طرح‌های مد روز و کیفیت قابل رقابت با محصولات برند خارجی را با قیمتی مناسب در اختیاران مشتریانمان قرار می‌دهیم. برای خرید عمده مانتو شلوار اداری می‌توانید به سایت ماهپار مراجعه کنید.

خوشحال می‌شویم که تجربیات خرید خود را با ما در بخش دیدگاه‌های نوشته به اشتراک بگذارید.

منابع: turkeyforexpats.comistanbul.com