دوران بارداری یکی از ویژه‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین دوران زندگی یک مادر و اطرافیانش را تشکیل می‌دهد. پیدا کردن لباس‌های زیبا و اندازه، مخصوصا برای استایل اداری و رسمی یکی از دغدغه‌های زنان در دوران بارداری است. زنان شاغل خوش‌پوش با خرید مانتو شلوار اداری بارداری مناسب می‌توانند در دوران بارداری استایلی شیک و درعین‌حال راحت داشته باشند.

کارشناسان حوزه بهداشت و درمان توصیه‌های زیادی برای حفظ سلامت مادر و بهبود روند زندگی‌اش در دوران بارداری ارائه می‌کنند. کارشناسان در زمینه مد و فشن هم به استایل زنان باردار پرداخته‌اند و با طراحی لباس‌های شیک و مناسب وضعیت جسمانی این دوران، سعی کرده‌اند تا زنان باردار در این برهه خاص از زندگی‌شان هم بتوانند استایلی جذاب و زیبا داشته باشند.

در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار می‌خواهیم به شما زنان شاغل باردار، پیشنهاد‌هایی جذاب برای استایل کاری‌تان ارائه دهیم. با استفاده از چند نکته و ترفند و خرید لباس‌های مناسب مانند مانتو شلوار اداری بارداری، می‌توانید برای کار و جلسات رسمی، از یک استایلی برخوردار باشید که به اندازه راحتی تن خورش، شیک و جذاب هم باشد.

نحوه ست کردن لباس فرم بارداری

نحوه ست کردن لباس فرم بارداری

شما خانم‌های شیک‌پوش شاغلی که دوران بارداری خود را سپری می‌کنید، همواره به یاد داشته باشید که برای استایل کاری دوران بارداری نیازی نیست شیک بودن را فدای راحتی لباس کنید یا برعکس. انتخاب درست و ست کردن حرفه‌ای لباس فرم اداری به شما کمک می‌کند تا استایلی شیک با تن خور راحت داشته باشید.

مانتو شلوار اداری بارداری

کت شلوار یا مانتو شلوار اداری بارداری بهترین ستی است که می‌توانید برای استایل کاریتان انتخاب کنید.

کت بلیزر بارداری

کت بلیزر مناسب را می‌توانید با همه‌چیز ست کنید. شومیز بارداری و شلوار جین یکی از انتخاب‌هایتان می‌تواند باشد. سارافون یا شومیز و دامن هم ترکیب دیگری است که می‌توانید با کت بلیزر ست کنید.

ژاکت کشباف پشمی

لباس‌های کشباف بهترین انتخاب‌ برای استایل کاری در دوران بارداری هستند. شما می‌توانید ژاکت کشباف پشمی را با شومیز بارداری و شلوار پارچه‌ای ست کنید.

خرید عمده لباس فرم بارداری برای کارکنان شرکت

خرید لباس فرم بارداری برای کارکنان شرکت

اگر شما جزو مدیران و صاحبان کسب‌وکار هستید، حتما به فکر تهیه مانتو شلوار اداری برای کارکنانتان افتاده‌اید. استفاده از لباس فرم برای کارمندان یک شرکت یا سازمان تاثیر فوق‌العاده‌ای روی موفقیت آن حرفه دارد. در همین زمینه می‌توانید مقاله «لباس فرم و ایجاد اعتماد در مشتری» را مطالعه بفرمایید.

با توجه به نکات گفته شده، اگر شما مدیر محترم تصمیم گرفته‌اید که برای کارمندانتان لباس فرم تهیه کنید، فراموش نکنید که حتما به تعداد موردنیاز از مدل انتخابی‌تان، مانتو شلوار اداری بارداری نیز سفارش دهید. برای کسب موفقیت در برند سازی، حفظ یکدستی و هماهنگی ظاهر شرکت در همه حال از اهمیت بالاتری برخوردار است. علاوه بر این با داشتن لباس فرم بارداری، کارمندی که دوران بارداری‌اش را سپری می‌کند، همچنان خود را بخشی از تیم شرکت می‌بیند و نیازی ندارد که لباسی غیر هماهنگ با همکارانش را بر تن کند.

از چه زمانی بهتر است پوشیدن مانتو بارداری را شروع کرد؟

در سه ماهه دوم، معمولاً در حدود هفته ۱۶ تا ۲۰ بارداری بهترین زمان برای شروع پوشیدن لباس بارداری است.

آیا برای استایل کاری می‌توانم در سه ماهه اول بارداری شلوار جین بپوشم؟

پوشیدن شلوار جین در دوران بارداری بی‌ضرر است. لباس‌های تنگ ممکن است احساس ناراحتی در شما ایجاد کنند، اما به کودکتان آسیبی نمی‌رسانند؛ بنابراین تصمیم در این مورد را باید با توجه به راحتی خودتان بگیرید.

برای سر کار در دوران بارداری چی بپوشم؟

بهتر است از پوشیدن هر چیزی که خیلی تنگ باشد و به اطراف ناحیه شکم فشار وارد کند، خودداری کنید. مانتو شلوار اداری بارداری، کت بلیزر بارداری و ژاکت کشباف پشمی ازجمله لباس‌هایی هستند که می‌توانید برای استایل کاریتان با شومیز بارداری یا سارافون ست کنید.

خرید مانتو شلوار اداری از ماهپار

کلام آخر

شما زنان شاغل باردار می‌توانید با انتخاب درست لباس فرم و خرید مانتو شلوار اداری بارداری مناسب، استایل رسمی و اداری جذاب و راحتی داشته باشید. با کمی تامل و بررسی قبل از خرید لباس و انتخاب درست و مناسب، دیگر شرایط فیزیکی شما مانعی برای خوش‌پوش بودنتان ایجاد نمی‌کند.

فروشگاه اینترنتی ماهپار با سابقه‌ای طولانی و پرافتخار در صنعت تولید لباس زنانه، همیشه به استایل کاری زنان بها داده است. طراحان ما جدیدترین و مد روزترین مدل‌های مانتو شلوار اداری را با کیفیتی فوق‌العاده و قیمتی مناسب برای شما عزیزان تولید کرده‌اند. برای خرید لباس فرم اداری می‌توانید به سایت ماهپار مراجعه بفرمایید.

منابع: business.landsend.com , thebump.com