هرروز صبح که می‌خواهید به سر کار بروید باز می‌گویید چه بپوشم؟ برای مصاحبه کاری نمی‌دانید چه استایلی بهتر است؟ در مجله مد و زیبایی ماهپار پاسخ سوالاتتان در مورد استایل کاری و رسمی را پیدا می‌کنید و با بهترین استایل‌های مانتو شلوار اداری زنانه برای سال 2022 آشنا می‌شوید.

قدرت ست رسمی و لباس‌های کلاسیک در حرفه‌ای نشان دادن شما بی‌نظیر است. پوشیدن یک مانتو شلوار اداری شیک و خوش دوخت می‌تواند تاثیر شگرفی در بالا بردن اعتماد به نفس شما داشته باشد. یک لباس فرم زنانه زیبا می‌تواند روحیه‌تان را عوض کند و آن‌قدر شما را در مود خوبی قرار دهد که احساس کنید قادر به انجام هر کاری هستید. تعجب نکنید! یک مانتو شلوار مد روز می‌تواند همین‌قدر تاثیرگذار باشد.

مانتو شلوار و کت شلوار تبدیل به ترند فشن در سال 2022 شده است. البته این لباس‌ها هیچ‌وقت از لیست برترین استایل‌های فشن خارج نشده بود. اما ماه‌ها دورکاری هزاران شاغل از منزل، باعث شده بود که کمتر مانتو و شلوار اداری و ست رسمی را در استایل کاری ببینیم.

سوالات متداول (faq) ترند مانتو شلوار اداری زنانه در سال 2022

استایل رسمی شیک زنانه

اگر تابه‌حال در یک دفتر کار کرده‌اید، در یک جلسه رسمی شرکت کرده‌اید یا یک مصاحبه شغلی داشته‌اید؛ بدون شک چالش لباس پوشیدن رسمی و اداری را درک می‌کنید. انتخاب لباسی مناسب برای استایل رسمی و اداری کمی پیچیده و سخت است و برای بسیاری از زنان شاغل ایجاد تعادل بین حرفه‌ای بودن و شیک بودن استایل می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. خوشبختانه ما اینجا هستیم تا با ارائه راهنمایی‌های حرفه‌ای و نکات و ترفندهای مد و لباس، به شما در انتخاب بهترین استایل رسمی و اداری کمک کنیم.

در مجله مد و زیبایی ماهپار با بررسی جدیدترین و برترین منابع مد و فشن، شما را در جریان آخرین ترند لباس فرم اداری و رسمی برای زنان شاغل در سال 2022 قرار می‌دهیم.

در این بخش به هر سوالی در مورد مانتو شلوار اداری و رسمی زنانه، نحوه انتخاب لباس برای مصاحبه کاری و هر آنچه مربوط به لباس و پوشش محیط کار است، بر اساس آخرین استایل‌های مد و فشن روز پاسخ می‌دهیم. اگر جزو زنان شاغلی هستید که به استایل کاری خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «چگونه با ست اداری استایل شیک و حرفه ای داشته باشیم؟» را هم مطالعه کنید.

برترین استایل لباس زنانه فشن در سال 2022

برترین استایل لباس زنانه فشن در سال 2022 چیست؟

بسیاری از زنان کت و شلوارهای رسمی و مانتو شلوارهای اداری را پوششی کسل‌کننده و محافظه‌کارانه می‌دانند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ترندهای امسال ست‌های رسمی را به شما نشان دهیم تا خودتان جذابیت این لباس‌ها را ببینید. امروزه شما در دنیای مد می‌توانید خلاقانه‌ترین استایل‌ها را با همین ست‌های رسمی داشته باشید. استایل‌هایی که نه‌تنها کسل‌کننده و محافظه‌کارانه نیستند؛ بلکه شیک‌ترین و مد روزترین تیپ‌ها را هم برایتان می‌سازند.

کارشناسان مد و فشن در مورد انتخاب بهترین استایل کاری می‌گویند:

«فرقی نمی‌کند چه سبک استایلی را می‌پسندید، برای انتخاب بهترین استایل کاری به دنبال ظاهری شیک و همه‌کاره باشید. فرقی نمی‌کند در دفتر کار هستید، بخشی از کارتان را از راه دور انجام می‌دهید یا برای ماموریت کاری چند ماهی از سال را در سفر به سر می‌برید؛ همیشه به دنبال ظاهری حرفه‌ای باشید. فوق‌العاده بودن کت شلوار یا مانتو شلوار هم در همین است که می‌توانید آن را به‌صورت ست یا با ترکیب با لباس‌های دیگر و متناسب با استایل‌های مختلف بر تن کنید.»

هر یک از این طرح‌ها و مدل‌ها زیر می‌تواند شما را زیبا، با اعتمادبه‌نفس و حرفه‌ای جلوه دهد و به شما در به دست آوردن یک شغل عالی یا موفقیت در حرفه‌تان کمک کند.

  • ست زرد دو طرف دکمه دار (Double Breasted)
  • ست با شلوار گشاد (wide leg)
  • ست مونوگرام (monogram suit)
  • ست طرح پیردوپل یا شطرنجی (houndstooth یا دندان سگی)

اگر به دنبال داشتن استایل کاری مد روز و جذاب هستید، دیدن «جدیدترین ژورنال مانتو اداری مخصوص خاص پوشان» را از دست ندهید.

مزیت‌های خرید مانتو شلوار اداری برای استایل کاری

خرید مانتو شلوار و کت شلوار برای استایل کاری مزیت‌های فراوانی برای شما دارد. یکی از این مزیت‌ها، امکان ست کردن مانتو و شلوار یا کت و شلوار به‌صورت جداگانه با لباس‌های دیگر است. درواقع شما با خرید یک ست می‌توانید چندین ست مختلف برای استایلتان بسازید و برای موقعیت‌های مختلف ترکیب‌های مناسب را خلق کنید. با دانستن موارد ضروری کمد لباس کار می‌توانید لباس‌هایتان را برای یک هفته کاری از قبل آماده داشته باشید و صبح‌ها با خیال راحت و بدون استرس آماده شوید. خواندن مقاله «کمد لباس فرم زنان شاغل موفق» می‌تواند کمک زیادی به شما در این راه بکند.

بهترین جنس مانتو برای تابستان

بهترین جنس مانتو برای تابستان چیست؟

اگر برای خرید مانتو برند معتبری را انتخاب کنید، دیگر لازم نیست بین مدل زیبا و جنس خوب یکی را ملاک قرار دهید. اگر هم از مانتویی خوشتان آمده که جنسش مناسب فصل یا دمای محیط کاری شما نیست اما مدلی جذاب و شیک دارد؛ پیشنهاد ما این است که در انتخابتان تجدیدنظر کنید. لباس شما هرچقدر هم زیبا باشد اما جنسی مناسب فصل تابستان نداشته باشد، در اثر عرق کردن و گرما، ظاهر جذابش را از دست می‌دهد. آشنایی با پارچه‌های مانتو مناسب فصل، می‌تواند در انتخاب گزینه مناسب کمک بزرگی به شما بکند.

بهترین پارچه‌ها برای لباس اداری تابستانی زنانه موارد زیر هستند:

  • کتان کاغذی یا لینن (Linen)
  • ترکیب کتان و ابریشم
  • ترکیب پنبه و ابریشم
  • پنبه

در فصل‌ تابستان و در مناطقی که کلا آب‌وهوای گرمی دارند، پیدا کردن پوشاکی خنک با تن خور راحت اهمیت بیشتری دارد. جنس یک لباس فرم مناسب و ایده‌آل برای فصل‌های گرم سال باید از پارچه‌هایی باشد که هوا به‌راحتی از آن عبور کند و باعث تعریق و حساسیت پوستی بر اثر گرما زیاد نشود. در مقاله «مدل مانتو ابروبادی یا طرح ماربل استایل خاص شیک پوشان» به معرفی یکی از پرطرفدارترین مانتوهای مناسب فصل تابستان پرداخته‌ایم.

پارچه مناسب مانتو زمستانه

پارچه مناسب مانتو برای پاییز و زمستان چیست؟

فرقی ندارد که شما قصد خرید مانتو شلوار آماده را دارید یا می‌خواهید برای دوخت لباس ست اداری پیش خیاط بروید؛ درهرصورت باید با انواع پارچه‌های لباس اداری و ویژگی‌هایشان آشنایی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله «بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری را بشناسید» را مطالعه بفرمایید.

بهترین پارچه‌ها برای لباس اداری زمستانی زنانه موارد زیر هستند:

  • پشمی
  • ترکیب پشم و ابریشم
  • پنبه‌

در مقاله «۷ ایده جذاب برای ست کردن لباس فرم در پاییز» می‌توانید ست‌های شیک لباس فرم برای استایل پاییزی را ببینید. با به‌کارگیری نکات و ترفندهای مجله مد و زیبایی ماهپار دیگر هوای سرد مانعی برای خوش استایل بودن شما نخواهد بود. اگر فکر می‌کنید که در فصل‌های سرد سال باید برای گرم شدن، استایلتان را فدا کنید، حتما مقاله «استایل پاییزی و زمستانی شیک با تکنیک های ست کردن لباس فرم» را بخوانید.

مانتو شلوار اداری زنانه را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید ست‌های رسمی و اداری زنانه را به‌صورت آنلاین و حضوری خریداری کنید. ماهپار یکی از معتبرترین تولیدی‌های مانتو شلوار اداری با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت و اصالت تایید شده است. برای خرید کافی است به فروشگاه اینترنتی ماهپار سر بزنید. ما در ماهپار با بهره‌گیری از تیم طراح حرفه‌ای و خلاق و با کمک تجهیزات صنعتی مدرن، جدیدترین مدل‌های مانتو شلوار اداری را برای شما عزیزان تولید می‌کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید حتما بخش نظرات مشتریان را ببینید. ما به اعتماد و رضایت بالای مشتریانمان می‌بالیم و آن را بزرگ‌ترین سرمایه خود می‌دانیم. برای آشنایی با سایر فروشگاه‌های محبوب لباس زنانه روی لینک مطلب کلیک کنید.

زیر مانتو شلوار اداری چی بپوشیم؟

شما می‌توانید با توجه به لباس فرمی که انتخاب کرده‌اید، یک شومیز، بلوز، تاپ شیک یا یک تیشرت زیبا را در زیر مانتو بپوشید.

چگونه رنگ مانتو شلوار را انتخاب کنیم؟

هوشمندانه‌ترین راه برای انتخاب رنگ مناسب مانتو شلوار این است که ابتدا آخرین ترندهای رنگ را بررسی کنید و سپس رنگ مد روزی را انتخاب کنید که متناسب با موقعیت و استایل شما باشد.

۹ ترند رنگ لباس زنانه برای تابستان 2022 چیست؟

انتخاب رنگ یکی از تاثیرگذارترین عوامل برای داشتن بهترین استایل به‌حساب می‌آید. برای خوش استایل بودن باید بهترین خودتان باشید. تناسب رنگ لباس، کیف، کفش و اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید با رنگ پوستتان، مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. با در نظر گرفتن تمامی این نکته‌ها، پوشیدن رنگ ترند سال همیشه احساس خوبی به انسان می‌دهد. اگر رنگ‌های ترند ترکیبی بدی با رنگ پوستتان نمی‌سازد و تمایل دارید که به رنگ مد روز لباس بپوشید، در ادامه می‌توانید رنگ‌های ترند لباس زنانه برای تابستان را مشاهده کنید.

شیک‌ترین ترکیب رنگ مانتو و شلوار زنانه برای تابستان 2022

  • زرد
  • سفید
  • صورتی
  • یاسی
  • رنگ های خنثی کلاسیک مانند کرم (سفید مایل به زرد یا خاکستری)
  • ماسه‌ای
  • بژ
  • آبی تیره
  • مشکی
بهترین رنگ لباس اداری زنانه برای مصاحبه

بهترین رنگ لباس اداری زنانه برای مصاحبه در سال 2022 چیست؟

بهترین رنگ مانتو شلوار زنانه برای مصاحبه در سال 2022 آبی تیره یا سرمه‌ای است. با مانتو شلوار آبی تیره نه‌تنها استایل شما شیک و حرفه‌ای جلوه می‌کند، بلکه مد روز و ترند نیز هست. مانتو شلوار رنگ مشکی با مدلی رسمی نیز همیشه می‌تواند جزو انتخاب‌هایتان باشد.

بدترین رنگ لباس اداری زنانه برای مصاحبه شغلی در سال 2022 چیست؟

بدترین رنگ مانتو شلوار زنانه برای مصاحبه شغلی در سال 2022 رنگ‌های قرمز، نارنجی، سفید و خاکستری روشن هستند. رنگ‌های قرمز و نارنجی برای مصاحبه شغلی بیش از اندازه پررنگ هستند و خاکستری روشن هم کمی بیش از حد رنگ بی‌روحی است و ظاهر شما را خسته‌کننده می‌کند. با این وجود، مانتو شلوار اداری به رنگ خاکستری پررنگ، انتخاب خوبی برای رنگ لباس مصاحبه شغلی به‌حساب می‌آید.

بهترین استایل مانتو شلوار

چگونه به‌عنوان یک زن بهترین استایل را با مانتو شلوار داشته باشیم؟

عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می‌کند کدام مانتو شلوار را بپوشید. مدل، قد مانتو، نحوه برش و دوخت، جنس و رنگ آن می‌تواند نقش زیادی داشته باشد. اگرچه پیدا کردن چیزی که کاملا متناسب با اندام و استایل شما باشد کار آسانی نیست، ما پیشنهاد می‌کنیم به دنبال چیزی باشید که شما را شیک‌تر و حرفه‌ای‌تر نشان دهد.

مدل‌های مختلفی از مانتو شلوار در بازار موجود است، اما آنچه مهم است این است که جنس و مدل لباس شما چقدر می‌تواند زیبایی‌های استایلتان را نشان دهد. به‌عنوان مثال پارچه مشکی براق با دکمه‌های رنگ روشن به دلیل کنتراست رنگ، قطعا توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

شما خانم‌های شاغل و خوش‌پوش ابتدا باید با در نظر گرفتن تمامی نکات طراحی لباس و ترفندهای مد و فشن بهترین مدل و رنگ مانتو شلوار را انتخاب کنید. خواندن مقاله «با این ۶ لباس ست اداری صبح کاریتان را آسان‌تر آغاز خواهید کرد» می‌تواند به شما در انتخاب مدل مانتو شلوار اداری کمک زیادی بکند.

برای تکمیل کردن استایلتان مانتو شلوار را با یک جفت کفش مد روز، یک کیف شیک و اکسسوری‌های ترند ست کنید.

برترین استایل لباس زنانه فشن در سال 2022 چیست؟

ست زرد دو طرف دکمه دار (Double Breasted)، ست با شلوار گشاد (wide leg)، ست مونوگرام (monogram suit)، ست طرح پیردوپل یا شطرنجی (houndstooth یا دندان سگی)

بهترین جنس مانتو برای تابستان چیست؟

جنس‌های کتان کاغذی یا لینن (Linen)، ترکیب کتان و ابریشم، پنبه و ترکیب پنبه و ابریشم

بهترین رنگ لباس اداری زنانه برای مصاحبه در سال 2022 چیست؟

آبی تیره یا سرمه‌ای و مشکی

کلام آخر

مانتو شلوار اداری و هر لباس فرمی که در محیط کار به تن می‌کنید، باید جنس باکیفیت و بادوامی داشته باشد. شما قرار است این پوشاک رسمی را ساعت‌های طولانی بپوشید پس باید هنگام خرید به راحتی، خنکی و لطافت پارچه دقت کنید. اگر طراحی و رنگ مانتو و شلوار زیبا و مناسب باشد، داشتن یک ست رسمی شما را از دغدغه هرروزه انتخاب لباس کار رها می‌کند. با این شرایط شما بدون صرف وقت استایلی حرفه‌ای خواهید داشت.

در ایران معمولا شاهد هستیم که لباس‌های اداری شبیه به هم و عاری از ظرافت و خلاقیت هنری طراحی می‌شوند. به همین دلیل شاید برای شما خواندن نکته و ترفندهای مد و فشن در مورد لباس‌های فرم بی‌فایده به نظر برسد. ما در ماهپار به این نیاز زنان شاغل سرزمینمان توجه ویژه‌ای داشته‌ایم.

ما در گروه تولیدی لباس زنانه ماهپار با کمک نیروی انسانی زبردست و ابزار بروز سعی کرده‌ایم تا استایل اداری شما را با زیبایی‌های دنیای مد بهبود ببخشیم. با وجود تنوع بالای محصولات و کیفیت طراحی و دوخت لباس‌ها در سطح استانداردهای روز دنیا در ماهپار، شما می‌توانید تمام نکات شیک‌پوشی و خوش استایلی را در انتخاب مانتو شلوار اداری به کار گیرید.

شما مدیران سازمان‌ها و صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف نیز می‌توانید مانتو شلوار اداری را به‌صورت عمده از ماهپار خریداری کنید. برندهای بزرگ و نام آشنایی که سال‌هاست ماهپار را برای خرید لباس فرم کارمندانشان انتخاب کرده‌اند، بهترین مهر تایید بر کیفیت و قیمت مناسب تولیدات ما هستند. ما به وجود چنین مشتریان وفاداری افتخار می‌کنیم.

اگر هنوز هم در مورد خریدن مانتو شلوار اداری و استفاده از لباس فرم برای استایل کاری یا فعالیت روزمره تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «چرا حاضر شدم هرروز یک لباس فرم تکراری بپوشم؟ از زبان یک زن خلاق و کارگردان هنری» را مطالعه بفرمایید.

منبع: brunettefromwallstreet , fashioncanons.com , forbes.com