بهتر است قبول کنیم ست کردن هرروزه لباس فرم و ساختن یک استایل جدید برای کار واقعا دشوار است. وقتی پنج یا شش روز در هفته در یک دفتر کار می‌کنید و ۸ ساعت در روز را در بین افرادی یکسان سپری می‌کنید، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که لباس‌های روز قبلتان را سر کار بپوشید. کلید حل این مشکل یک کمد لباس فرم مرتب با تمام موارد مورد نیاز برای استایل کاری است.

فرقی نمی‌کند شما طرفدار پوشیدن مدل‌های متفاوت در هرروز کاری هستید یا مانند بسیاری از زنان شاغل موفق یک لباس فرم ثابت برای استایل کاری می‌پسندید؛ در هر صورت باید کمد لباسی آماده برای یک هفته کاری داشته باشید. خواندن این مطلب از مجله مد و زیبایی ماهپار را ادامه دهید تا از موارد اساسی کمد لباس کاری که هر زن شاغل باید داشته باشد، مطلع شوید.

موارد ضروری کمد لباس زنان شاغل موفق

هر زن شاغل خوش‌پوش یک استایلیست باسلیقه

شما زنان شاغل خوش‌پوش هرکدام یک استایلیست باسلیقه هستید. شاید کمتر کسی ارزش کار شما را درک کند. شما هرروز با وجود استرس‌های موجود و محدودیت‌های فراوان محیط‌های کاری، بهترین استایل‌ها را خلق می‌کنید. در مجله مد و زیبایی ماهپار هدف ما به اشتراک گذاشتن آخرین خبرها، ترفندها و ترندهای دنیای مد و زیبایی است. ما می‌خواهیم شما با در اختیار داشتن تمامی اطلاعات لازم با راحت‌ترین روش‌ها بهترین استایل‌ها را برای خودتان بسازید.‌ یکی از هوشمندانه‌ترین ترفندهایی که هر زن شاغلی باید بداند، آماده کردن یک کمد لباس کار است.

موارد ضروری کمد لباس زنان برای استایل کاری

اگر جزو کسانی هستید که یک لباس فرم مشخص را برای استایل کاریتان برگزیده‌اید، باید به تعداد مناسب از اجزای همان استایل کاری را در کمدتان داشته باشید. لباس‌هایی را هم که به دلیل سردی هوا به استایلتان اضافه می‌کنید، باید در کمدتان وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقاله «چرا حاضر شدم هرروز یک لباس فرم تکراری بپوشم؟ از زبان یک زن خلاق و کارگردان هنری» را مطالعه بفرمایید.

اگر جزو زنان شاغلی هستید که هرروز می‌خواهید با استایلی متفاوت سرکار حاضر شوید، ما در ادامه هر آنچه که شما در کمد لباس کار خود نیاز دارید را لیست کرده‌ایم.

موارد ضروری کمد لباس فرم یک زن شاغل

اگر قصد دارید هرروز با استایلی شیک، حرفه‌ای و زیبا سر کار بروید و برای آن استرس، بی خوابی و هزینه‌های اضافی متحمل نشوید، به فکر آماده کردن یکی کمد لباس فرم باشید.شومیز یک نقطه شروع عالی برای ساختن کمد لباس کار است. شومیز، تاپ و تیشرت لباس‌هایی هستند که برای هر ست و استایلی به کار می‌آیند.ست مانتو شلوار، مانتو کتی و کت تک انتخابی شیک و هوشمندانه و البته صد در صد مطمئن برای کمد لباس فرم کار هستند.سارافون یا دامن میدی یا ماکسی هم از ملزومات کمد لباس کار به‌حساب می‌آیند. شما با داشتن این لباس‌ها در کمد لباس کارتان هر تنوع و تغییری را می‌توانید در استایلتان بدهید و دستتان کاملا باز است و محدودیتی ندارید.

قانون طلایی مد کوکو شانل

«قانون طلایی مد» کوکو شانل برای ست کردن لباس فرم

به اعتقاد کوکو شانل معروف به افسانه مد، احترام به تعادل مهم‌ترین اصل برای داشتن بهترین و شیک‌ترین استایل است. شما از همین قانون طلایی برای استایل کاری هم می‌توانید استفاده کنید. در انتخاب مدل و رنگ لباس فرم، کیف و کفش و اکسسوری‌ها به این نکته توجه کنید که استایل نهایی تناسب و تعادل لازم را داشته باشد.

قانون طلایی مد برای استایل کاری چیست؟

احترام به تعادل و رعایت تناسب در ست کردن لباس فرم

بهترین و مهم‌ترین لباسی که هر زن شاغلی باید در کمد لباسش داشته باشد، چیست؟

یک دست مانتو شلوار اداری مناسب

۵ آیتم ضروری کمد لباس زنان برای استایل کاری چه هستند؟

– یک دست مانتو شلوار اداری با تعدادی مانتوهای اضافه
– پنج عدد تاپ، شومیز و تیشرت
– دو عدد سارافون
– سه عدد شلوار پارچه‌ای و جین
– یک عدد بارانی

مانتو شلوار اداری مد روز ماهپار

خرید مدل‌های مد روز مانتو شلوار اداری برند ماهپار

بهترین و مهم‌ترین لباسی که هر زن شاغلی باید در کمد لباس خود داشته باشد، یک دست مانتو شلوار اداری مناسب است. درواقع می‌توان ست مانتو شلوار اداری را هوشمندانه‌ترین انتخاب برای استایل کاری دانست. اگر تمایل دارید که لباس فرمی متناسب با قانون طلایی مد کوکو شانل بخرید، می‌توانید به سایت ماهپار سر بزنید.

منابع: melboteri.com , sumissura.com , vogue.com