اگر از دسته افرادی هستید که به عطر و ادکلن علاقه زیادی دارند، بهتر است بدانید هر محیطی بسته به شرایط، عطر و رایحه خاص خود را می‌طلبد. به کلی بهتر است برای هر محیطی، عطر زنانه متناسب با آن محیط استفاده شود؛ اما چه عطر زنانه‌ای مناسب محل کار است؟ آیا عطرهایی با رایحه تند یا متضاد برای محیط کار مناسب هستند؟ اگر از عطر زنانه برای محل کار استفاده می‌کنید، اما نمی‌دانید چه نوع رایحه‌ای مناسب محیط کار شما هستند، توصیه می‌کنیم با ما همراه شوید. در ادامه قصد داریم ۱۰ عطر زنانه برای محل کار را به شما معرفی کنیم و به سوالات شما در این باره پاسخ دهیم:

ورساچه برایت کریستال

اگر به دنبال یک عطر با رایحه نسبتاً خنک هستید، عطر ورساچه (Versace) برایت کریستال به شما پیشنهاد می‌شود. این عطر بخش لطیف شخصیت شما را برای مخاطبان آشکار می‌سازد. عطر ورساچه برایت کریستال در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای قرار دارد و رایحه‌ای ملایم و در عین حال هوس‌انگیز ایجاد می‌کند.

عطر زنانه

از آکوردهای ورساچه برایت کریستال، می‌توان گل‌فام، مرکباتی، چوبی، ادویه‌ای و گل رز را نام برد. نت‌های آغازین عطر ورساچه برایت کریستال، گل یوزو، انار و آب هستند؛ در حالی که نت‌های میانی آن، لاله مردابی، مگنولیا و گل صدتومانی و نت‌های پایانی آن مشک، کهربا و چوب ماهون هستند. این عطر سویه‌های زنانه‌اش را در سطح ملایم حفظ کرده است؛ به همین دلیل یکی از گزینه‌هایی است که به عنوان عطر زنانه مناسب محل کار به شما پیشنهاد می‌شود.

تامی هیلفیگر تامی گرل

خانم‌های جوان می‌توانند از تامی گرل (Tommy Girl) به عنوان عطر زنانه مناسب محل کار استفاده کنند. این عطر، سرشتی گل‌فام و میوه‌ای و روحی خنک دارد. اگر از عطرهای سبک و ملایم استفاده می‌کنید، این عطر با نوت‌های آغازین گل کاملیا، انگور فرنگی سیاه، شکوفه درخت سیب و نت‌های میانی گل‌ سوسن، گریپ فروت، بنفشه، لیموترش، رز و نت‌های پایانی یاس و صدر برای شما مناسب خواهد بود. همچنین بر روی لباس شما ماندگاری بالایی دارد.

کلینیک هپی زنانه

ارگ به دنبال یک عطر خنک برای روزهای کاری تابستانی هستید که خستگی را از ذهنتان دور کند، این عطر بسیار مناسب است. عطر کلینیک هپی زنانه، یک تصویر شاد و خندان را از شما در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند. این عطر روح شما را سرشار از شادابی و نشاط می‌کند. با کلینیک هپی زنانه، لحظات طاقت فرسای محیط کاری در گرمای تابستان، برای شما شاد و دلنشین خواهد شد.

نت‌های آغازین عطر کلینیک هپی، پرتقال، آلو، ترنج، سیب، آلو و نارنگی ماندارین و نت‌های میانی آن، گل برف، ارکیده، رز، فریزیا و نت،های پایانی آن، گل ابریشم، سوسن، مگنولیا، کهربا و مشک هستند. وجود چنین رایحه‌هایی در یک عطر، آن را به یک عطر زنانه مناسب محل کار تبدیل می‌کند.

دولچه گابانا لایت بلو زنانه

یک عطر مناسب استایل شما، می‌تواند شما را در محیط کاری جذاب‌تر و دلنشین‌تر به نظر برساندعطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه، یک انتخاب مناسب به عنوان عطر زنانه برای محل کار است. به ویژه اگر سبک پوشش شما در محل کار، کژوال و غیر رسمی است، این عطر خنک و تابستانی به شما پیشنهاد می‌شود.

عطر زنانه برای محیط کار

دولچه گابانا (Dolce Gabbana) لایت بلو زنانه، خستگی کار در روزهای گرم سال را از ذهن و فکر شما می‌پراند و عطری مناسب برای زنان مدرن و شاغل است. اگر از دسته خانم‌هایی هستید که بیشتر اوقاتشان در محل کار می‌گذرد، و به دنبال یک عطر زنانه مناسب محل کار هستید، این عطر با نت‌های آغازین لیموترش، سیسیلی، سیب، صدر، گل استکانی و نت‌های میانی رز و یاس و نت‌های پایانی مشک، چوب صندل سفید و کهربا به شدت به شما پیشنهاد می‌شود.

 ویکتوریا سکرت بامب شل

این عطر از جمله پرفروش‌ترین عطرهای ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret) است و یک عطر مناسب برای محل کار، به ویژه برای خانم‌های جسور و بااعتماد به نفس محسوب می‌شود. نت‌های آغازین این عطر، گریپ فروت، آناناس میوه گل ساعتی، توت فرنگی، پرتقال و نت‌های میانی آن، گل صد تومانی، وانیل، گل برف، یاس و نت‌های پایانی آن، مشک و خزه درخت بلوط هستند.

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

برخی از خانم‌های شاغل، به دنبال یک عطر زنانه مناسب محل کار با رایحه‌ای گرم هستند و رایحه چایپر میوه‌ای را دوست دارند. اگر جزو چنین افرادی هستید، عطر جیورجیو آرمانی (Giorgio Armani) اس آی ادو پرفیوم به شما پیشنهاد می‌شود. این عطر مناسب محل کار بوده و در عین ظرافت و اسرار‌آمیز بودنش برای خانم‌های شیک پوش و مدرن، استحکام و نیرومندی آن‌ها را به مخاطب نشان می‌دهد. این عطر مدرن، نت‌های آغازینی با رایحه برگ و جوانه انگور فرنگی دارد. نت‌های‌ میانی آن، رز و فریزیا و نت‌های پایانی آن، وانیل و آمبروکسان هستند.

شنل چنس او وایو

 شنل چنس او وایو، تمام ظرافت‌های عطرهای شنل را دارد! شما می‌توانید جلوه‌های ظریف و بی‌نقصی را، در یک قالب به سبک درخشان و ملایم با این عطر جذاب در محیط کار خود احساس کنید. شنل چنس او وایو، یک عطر زنانه مناسب محل کار است. اگر به دنبال یک عطر زنانه برای محل کار خودتان هستید که تند نباشد و مشام مخاطبان را پر نکند، در عین حال ماندگاری مناسبی نیز داشته باشد، بهترین گزینه شنل چنس او وایو است.

شنل چنس او وایو از دسته گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک اندود است. آکوردهای گل‌فام مرکباتی و چوبی در آن بیشتر  احساس می‌شوند. نت‌های آغازین این عطر، پرتقال خونی، گریپ‌فروت، مرکبات و نت‌های پایانی، سدر، زنبق، خس‌خس و نت‌های میانی آن، یاس و مشک سفید هستند. با این توصیف‌ها حتماً متوجه ظرافت‌های این عطر شده‌اید. بنابراین بهتر است یک بار هم که شده آن را برای محیط کار استفاده کنید.

کارولینا هررا ۲۱۲ زنانه

این عطر نیز یک عطر زنانه مناسب محل کار برای خانم‌های جوان است. خانم‌های مدرن و منحصر به فرد می‌توانند از کارولینا هررا ۲۱۲  زنانه که روحیه خوش‌بین و شادابی در آن‌ها ایجاد می‌کند، استفاده کنند. نت‌های آغازین این عطر، شکوفه پرتقال، ترنج، نارنگی ماندارین و نت‌های میانی آن، فریزیا، یاس، گل صد تومانی و نت‌های پایانی آن، مشک و چوب صندل هستند.

گرلن مون گرلن

گرلن مون گرلن برای خانم‌هایی که به عطرهای گرم علاقه‌مند هستند، مناسب است. گرلن مون گرلن ماندگاری بسیار بالایی دارد و یک عطر زنانه مناسب محل کار محسوب می‌شود. این عطر تجسمی بی‌نفس از زنانگی به مخاطب الق می‌کند و از سویه‌های دلنشینی چون وانیلی، پودری و شیرینی ساخته شده است. نت‌های آغازین آن، ترنج، اسطوخودوس و نت‌های میانی آن، رز و یاس رازقی و نت‌های پایانی آن، وانیل تاهیتی، کومارین، چوب صندل استرالیایی، شیرین بیان و نعناع هندی هستند که آن را به یک عطر زنانه مناسب محل کار تبدیل می‌کنند. 

عطر زنانه برای محل کار

 الیزابت آردن گرین تی

یک عطر زنانه مناسب محل کار، الیزابت آردن گرین تی است. این عطر نوت‌های گوناگون و رنگارنگی را دارا بوده و به سرعت در شما احساس شادابی و طراوت را ایجاد خواهد کرد. الیزابت آردن گرین تی با آکوردهای مرکباتی سبز و طراوت بخشی که دارد، هیجان بی‌نظیری را در روح و روان شما خلق می‌کند.

چرا عطرها برای محیط کارهای مختلف، متفاوت هستند؟

بسته به اینکه در چه محیط کاری مشغول هستید، باید از عطر خاصی استفاده کنید؛ زیرا استفاده از عطر در خلق و خوی شما و القای شخصیت شما به مخاطبان تاثیر بالایی دارد.

اینکه در چه منطقه با چه آب و هوایی کار می‌کنیم، در انتخاب عطرمان تاثیر دارد؟

بله، به عنوان مثال در مناطق گرم بهتر است از عطرهایی با رایحه خنک‌تر استفاده کنیم.

در محیط کاری رسمی و اداری چه رایحه‌ای مناسب‌تر است؟

معمولا عطرهایی با رایحه ملایم مناسب هستند.

 نکته پایانی

عطرها بدون اینکه شما باخبر باشید در خلق و خوی شما و روحتان تاثیر می‌گذارند. آن‌ها حتی نمایی از شخصیت و علایق شما را برای مخاطبان آشکار می‌سازند. در این مطلب سعی شد ۱۰ عطر زنانه مناسب محل کار معرفی شود تا شما عزیزان بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.