اگر فروشنده‌ی لباس هستید، یا قصد دارید چنین کسب‌وکاری را آغاز کنید اسرار زیادی هست که باید فرابگیرید. یکی از مهم‌ترین این اسرار «خرید لباس عمده» است.

شهرهای زیادی برای خرید لباس عمده وجود دارد. برخی ترجیح می‌دهند اجناس مدنظر خود را با واسطه یا به‌طور مستقیم از جنوب کشور تهیه کنند. مناطقی مثل قشم، چابهار و بندرعباس از جمله شهرهایی هستند که خریداران عمده‌ی لباس به آن‌ها اقبال زیادی نشان می‌دهند.

گروه دیگری نیز هستند که ترجیح می‌دهند به‌جای جنوب، سراغ غرب و جنوب‌غربی بروند و لباس‌های دوخت ترکیه را به‌صورت عمده خریداری کنند. اما انتخاب اغلب فعالین این حوزه، تهران است؛ شهر بزرگی که هیچ‌کس را ناراضی برنمی‌گرداند.

در این مقاله قصد داریم شما را با نکاتی پیرامون خرید از عمده فروشی لباس تهران آشنا کنیم. امیدواریم که این نکات به شما کمک کنند یک خرید حرفه‌ای و بدون مشکل داشته باشید.

عمده فروشی لباس در تهران

خرید لباس به‌صورت عمده، هم برای خریدار و هم برای فروشنده مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

مزایای خرید عمده‌ی پوشاک از فروشندگان معتبر

اغلب تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان لباس، همیشه اجناس خود را به‌صورت عمده به خریداران می‌فروشند. این کار، در مقایسه با فروش تکی، هم برای خریدار و هم برای فروشنده مفیدتر است.

چنین کاری، در درجه‌ی اول به خریدار اطمینان خاطر می‌دهد که اجناس باکیفیتی را برای فروشگاه خود تهیه می‌کند. علاوه‌بر آن خریدار، کالاها را به‌صورت یک‌جا تحویل می‌گیرد و به همین دلیل در هزینه‌ی جابه‌جایی به میزان زیادی صرفه‌جویی خواهد شد.

بدیهی است که بهای خرید عمده، از خرید تکی به مراتب کمتر است و دریافت تخفیف‌های ویژه از فروشنده نیز آسان‌تر خواهد بود.

در سوی دیگر، تولیدکننده نیز با فروش یک‌جای کالای خود و دریافت تمام بهای آن، می‌تواند راحت‌تر کسب‌وکار خود را مدیریت کند و مطمئن باشد که در انتهای سال، گرفتار انبوهی از اجناس رسوب کرده در انبار نخواهد شد.

اما همه‌ی این موارد زمانی صادق است که کالای خود را از یک عمده‌فروش مطمئن تهیه کنید. زیرا در غیراین‌صورت ممکن است کالای بی‌کیفیتی را به چندبرابر قیمت خریداری کرده و دچار زیان شوید.

پس از پیدا کردن یک عمده‌فروش ایده‌آل، وقت آن است که در مورد حداقل میزان خرید تصمیم بگیرید. حجم سفارش شما باید به‌گونه‌ای باشد که اطمینان حاصل کنید:

  1. با بودجه و توانمندی مالی شما هم‌خوانی دارد.
  2. متناسب با نیازهای فروشگاه و پاسخگوی درخواست‌های مشتریان شماست.

البته توجه داشته باشید که هرقدر تعداد سفارش شما بیشتر باشد، انعطاف پذیری کسب‌وکار و سوددهی آن نیز بالاتر خواهد رفت و در نتیجه زودتر به بازدهی مالی مطلوب خواهید رسید.

پوشاک عمده‌ی ارزان؛ آری یا نه؟

کیفیت و قیمت، دو فاکتور اثرگذار در انتخاب و خرید مشتری هستند. هرچند برخی از مشتریان یک فروشگاه لباس، ممکن است بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نسبت به قیمت کالا و تنها براساس کیفیت آن و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید کنند اما در اغلب موارد –و به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی- قیمت برای بسیاری از افراد مهم‌ترین ملاک است.

اینجاست که پوشاک عمده‌ی ارزان توانمندی خود را در جذب مشتری نشان می‌دهد و می‌تواند سود فروش را به‌شکل چشم‌گیری افزایش دهد.

بنابراین، کارشناسان ماهپار به شما توصیه می‌کنند در صورتی که بنا ندارید در فروشگاه خود، به عرضه‌ی لباس‌های مارک (Supply of branded clothes) و تولیدی یک برند خاص بپردازید، با خرید لباس‌های باکیفیت ولی ارزان توجه مشتری را به خود جلب کنید.

چرا باید پوشاک عمده را از تهران تهیه کنیم؟

تهران، بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران است. همین امر باعث شده تا بسیاری از تولیدی‌های پوشاک کوچک و بزرگ در این شهر مستقر شوند. به نظر می‌رسد تهران، به‌تنهایی چیزی در حدود ۷۰ درصد پوشاک مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند.

بنابراین، اگر درصدد خرید پوشاک عمده هستید، می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت مطلوب از تولیدی‌های تهران تهیه کنید.

علاوه‌بر این، بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک فعال در سایر شهرها و استان‌های کشور، یا حتی اغلب واردکنندگان پوشاک دارای دفاتر فروشی در تهران هستند که به شما امکان می‌دهند به راحتی کالای مدنظر خود را خریداری کنید.

عمده فروشی لباس

تهران، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید لباس به‌صورت عمده است.

از کدام عمده فروشی لباس تهران خرید کنیم؟

حالا که مهم‌ترین موارد را پیرامون خرید عمده ذکر کردیم، ممکن است برایتان این سؤال پیش آمده باشد که «از کدام عمده فروشی لباس تهران خرید کنیم؟» در این بخش، قصد داریم پاسخ مناسبی به این مسئله بدهیم.

با توجه به گستردگی بازار پوشاک و تخصصی بودن آن، به‌صورت مجزا به معرفی چند عمده فروشی لباس تهران می‌پردازیم که می‌توانند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن رفع کنند.

خرید شومیز و تونیک عمده

برخی از مهم‌ترین مراکز فروش عمده‌ی شومیز و تونیک عبارتند از: بازار بزرگ تهران، بازار پانزده خرداد، بازار بزرگ رضا، سرای ملی، بازار ملل، پاساژ کویتی‌ها، پاساژ پارسیان، مجتمع تجاری دلگشا، خیابان جمهوری و خیابان فلسطین

خرید مانتو عمده

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید عمده‌ی مانتو خیابان هفت تیر است. در بازار بزرگ تهران و مراکزی که برای خرید شومیز و تونیک معرفی کردیم نیز می‌توانید مانتوی عمده خریداری کنید.

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مانتو و مانتوشلوار عمده، فروشگاه ماهپار واقع در خیابان هفت تیر است. در صورت تمایل، می‌توانید بهترین و جدیدترین مدل‌های مانتو و مانتوشلوار را در این فروشگاه بیابید و به تعداد مورد نیاز، به صورت حضوری یا اینترنتی سفارش دهید.

انواع ست اداری، ست اسپورت، شلوار زنانه، شومیز، پیراهن و لباس زیر زنانه از این عمده فروشی لباس تهران قابل خریداری است.

خرید روسری عمده

یکی از بهترین مراکز عمده فروشی لباس تهران که در زمینه‌ی تولید و توزیع روسری فعال است، بازار جعفری است که تولیدکنندگان زیادی در آن مستقر هستند. این بازار، در مجاورت مسجد امام خمینی در خیابان پانزده خرداد واقع شده است.

خرید لباس زیر زنانه به‌صورت عمده

اغلب تولیدکنندگان لباس زیر زنانه، در خیابان عبدل آباد مستقر هستند. در بازار بزرگ تهران و خیابان جمهوری نیز می‌توانید دفاتر پخش برخی از این شرکت‌ها را بیابید.

خرید اینترنتی از عمده فروشی لباس تهران

یکی از چالش‌های خرید از عمده فروشی لباس تهران، مسئله‌ی دوری راه و بعد مسافت است. اما این روزها که اینترنت اغلب کارها را آسان و سریع کرده است، خرید و فروش لباس عمده نیز به دشواری گذشته نیست.

در خرید اینترنتی از عمده فروشی لباس تهران، نیازی نیست هزینه‌ی جداگانه‌ای برای رفت و برگشت خرج کنید و فروشگاه‌تان را چند روز بسته نگه دارید. همه‌چیز به سادگی یک سرچ و فشردن چند کلید است.

فروشگاه ماهپار یکی از عمده‌فروشان و تولیدکنندگان لباس ایرانی است که با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی، نشان داده برای وقت و پول مشتریانش ارزش زیادی قائل است.

سخن پایانی

در این یادداشت، تلاش کردیم شما را با مهم‌ترین نکات پیرامون یک خرید مطمئن از عمده فروشی لباس تهران آشنا کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.