آیا شما هم با سرد شدن هوا و باریدن اولین برف زمستانی فکر می‌کنید که دیگر باید چند لایه لباس روی هم بپوشید و با استایل‌های شیک خداحافظی کنید؟

با ایده‌های جذابی که برای ست اداری در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار خواهید خواند، می‌توانید در فصل زمستان شیک بپوشید، گرم بمانید و همه را تحت تاثیر استایلتان قرار دهید.

استایل‌های شیک ست اداری برای زمستان

زمستان در راه است!

هرگاه که به فصل زمستان نزدیک می‌شویم در دل بعضی از خانم‌ها ولوله‌ای برای خرید لباس‌های زمستانی به پا می‌شود. شاید باور نکنید، اما برای بعضی از خوش‌استایل‌ها، استرس خرید زمستانی به اندازه نگرانی ند استارکِ گات یا بازی تاج و تخت است وقتی که می‌گفت:

“Winter Is Coming”
بله! زمستان در راه است و به شما قول می‌دهیم که با خواندن مطالب کاربردی مجله مد و زیبایی ماهپار، زمستانی گرم و شیک را تجربه خواهید کرد.

استایل‌های شیک ست اداری برای زمستان

با کوتاه شدن روزها در فصل زمستان، ساعات کاری طولانی‌تر به نظر می‌رسند، درنتیجه ممکن است خستگی بیشتری از کارتان احساس کنید. در چنین شرایطی اشتیاقتان برای ست کردن لباس فرم و ساختن استایل‌های جذاب در صبح کاری کمتر می‌شود. با سایت ماهپار همراه باشید تا شما را با ایده‌های جذاب و نکات استایل زمستانی سر ذوق بیاوریم. همان‌طور که در مقاله «لباس فرم و ایجاد اعتماد در مشتری» اشاره کردیم، استایل کاری و کلا نحوه لباس پوشیدن به‌طور قابل‌توجهی روی روحیه ما تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل ظاهر کارمندان و کارکنان یک مجموعه در ذهن مشتری و نحوه تصمیم‌گیری او بسیار تاثیر می‌گذارد.
با ایده‌ها، نکات و ترفندهایی که در ادامه می‌خوانید می‌توانید استایل کاریتان را در زمستان متحول کنید و شیک‌ترین مدل‌های ست اداری را بسازید.

نکات و ترفندهای مد برای استایل زمستانی

نکات و ترفندهای مد برای استایل زمستانی

همیشه انتخاب لباس مناسب برای استایل کاری، مشکلات خاص خودش را دارد و سردی هوا می‌تواند به این مشکلات اضافه هم بکند. شما در زمستان مجبور هستید برای گرم شدن، چند لایه لباس بیشتر از فصل‌های دیگر بپوشید. همین موضوع باعث می‌شود که انتخاب لباس برای ست اداری در زمستان کمی چالش‌برانگیز باشد. استایل ایده‌آل برای ست اداری در زمستان باید گرم، راحت و درعین‌حال شیک و جذاب باشد. شاید فکر کنید داشتن آزادی حرکت هنگام کار و فعالیت با پوشیدن چند لایه لباس محال باشد یا باید بین گرم ماندن و شیک بودن یکی را انتخاب کنید؛ اما این‌طور نیست!

با خواندن این مقاله درخواهید یافت که داشتن استایل زمستانی گرم، راحت و شیک شاید کمی سخت باشد اما غیرممکن نیست.

یک ژاکت یا کت اضافه در محل کارتان داشته باشید

در دفاتر و شرکت‌های مختلف از سیستم‌های گرمایشی متفاوتی در فصل زمستان استفاده می‌شود. بنابراین شما ممکن است کنترل زیادی در تنظیم دمای محل کارتان نداشته باشید. این احتمال هم وجود دارد که سیستم گرمایشی به هر دلیلی قطع شود یا هوا به‌طور ناگهانی سردتر شود. خوب است که همیشه یک ژاکت یا کت اضافه در محل کارتان داشته باشید تا در چنین شرایطی، آن‌ها را روی ست اداری خودتان بپوشید.

یک جفت کفش اضافه زیر میز کارتان نگه دارید

شما ممکن است در محل کارتان بخواهید لباس ست اداری را با کفش پاشنه بلند یا کالج بپوشید و هیچ‌کدام از این‌ها مناسب راه رفتن روی برف و یخ نیستند. در این شرایط بهتر است که بوت مناسب برای بیرون محل کارتان بپوشید و بعد از اینکه سر کار رسیدید، کفش‌هایتان را عوض کنید.

بیرون از اداره شال گردن و دستکش شیک بپوشید

لباس‌هایی که تا رسیدن به محل کار می‌پوشید، اهمیت دارند. اگر شما از خانه تا محل کار لباس‌هایی بپوشید که به‌خوبی شما را گرم نگه دارند، دیگر وقتی به محل کارتان می‌رسید نیازی نیست سریعا به سمت وسایل گرمایشی بدوید و خودتان را گرم کنید. برخی از افراد چون اکسسوری‌هایی که برای در امان ماندن از سرمای زمستان می‌پوشند را دوست ندارند و فکر می‌کنند آن‌ها استایلشان را خراب می‌کنند، به‌محض رسیدن به سر کار و قبل از اینکه کسی آن‌ها را ببیند، شال گردن، دستکش، کلاه و … را درمی‌آورند. به خاطر داشته باشید که تا زمانی که اکسسوری‌های شما مانند شال گردن و دستکش کهنه نیستند و ظاهر سالمی دارند، زیبا و حرفه‌ای به نظر می‌رسند.

یک جفت دستکش بدون انگشت یا دستکش نیم انگشتی در میز محل کارتان داشته باشید

روزهایی که محل کارتان به هر دلیلی سرد است و نمی‌توانید به‌راحتی به کارهایتان بپردازید، دستکش بدون انگشت به کمکتان می‌آید و دست‌هایتان را به‌خوبی گرم می‌کند. فایده دیگر دستکش‌های بدون انگشت این است که کار کردن با آن‌ها راحت‌تر است. این موضوع برای کسانی که باید مدام با صفحه کیبورد کار کنند و دستکش‌های معمولی مانع کارشان می‌شوند، بسیار اهمیت دارد. مزیت دیگر دستکش بدون انگشت این است که کمتر باعث جلب توجه می‌شود، بنابراین اگر دوست ندارید که همکارانتان شما را با دستکش ببینند یا فکر می‌کنید استایلتان ممکن است خراب شود، دستکش بدون انگشت بهترین انتخاب برای شماست.

شیک‌ترین استایل‌های زمستانی برای ست اداری زنان

شیک‌ترین استایل‌های زمستانی برای ست اداری زنان

با ایده‌های جذابی که در ادامه می‌خوانید می‌توانید استایل کاریتان را در زمستان متحول کنید و شیک‌ترین مدل‌های ست اداری را بسازید.

پالتو پشمی بلند یک ست اداری جذاب زمستانه

شما می‌توانید برای ست اداری از یک پالتو پشمی بلند استفاده کنید. جنس گرم و بلندی پالتو باعث می‌شود که به‌خوبی گرم شوید و دیگر نیازی نباشد که با پوشیدن لباس‌های زیاد، استایلتان را خراب کنید.

مانتو شلوار اداری شیک‌ترین انتخاب برای ست اداری

با توجه به اینکه دمای محیط کارتان در فصل زمستان به چه صورت هست، می‌توانید مانتو شلوار اداری زمستانی یا مانتو شلوار اداری با پارچه چهار فصل را برای استایل کاری بپوشید.

پلیور یقه اسکی و شلوار جین گشاد

پوشیدن لباس‌های اورسایز و گشاد با جنس‌های مناسب فصل زمستان می‌تواند یک ست اداری مناسب و راحت و درعین‌حال زیبا را برایتان بسازد. یک پلیور یقه اسکی و شلوار جین اورسایز انتخاب‌هایی جذاب برای استایل زمستانی به شمار می‌روند.

کت چرم و دامن میدی پشمی

پوشیدن لباس‌ها و استفاده از اکسسوری‌های چرمی همیشه باعث جذابیت و خاص بودن استایلتان می‌شود. شما برای استایل کاری می‌توانید کت چرم زنانه را با شومیز و دامن میدی پشمی ست کنید.

پلیور موهر و شلوار چرمی

یکی از جذابیت‌های استایل زمستانه، تنوع زیاد بافت و جنس پارچه به کار رفته در لباس‌های این فصل هست. لباس‌های بافتنی و لطیف با جنس‌های متفاوت می‌توانند به تنهایی باعث زیبایی استایلتان شوند. پلیور موهر یکی از این لباس‌های شیک هست که می‌توانید آن را به همراه یک شلوار چرم بپوشید و تیپی شیک و خاص برای خودتان بسازید.

ست پالتو بلند مشکی، پلیور یقه اسکی مشکی، شلوار مشکی و کفش لوفر طلایی

اگر یک پالتو بلند مشکی که بخشی از طراحی آن دارای رنگ طلایی باشد را با یک پلیور یقه اسکی مشکی و شلوار مشکی بپوشید و استایلتان را با یک جفت کفش لوفر یا همان کفش کالج طلایی تکمیل کنید، یک تیپ استثنایی برای محیط کار خواهید داشت. همیشه به خاطر داشته باشید که برای جذاب و خاص بودن ظاهرتان، باید با فکر و حوصله تک تک لباس‌ها و اجزای استایلتان را انتخاب کنید.

مانتو کتی کرم و پلیور سفید ترکیبی زیبا برای ست اداری

استفاده از مانتو کتی و پلیور برای استایل کاری می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها باشد؛ زیرا دست شما را برای کم و زیاد کردن لباس در هنگام تغییر دما باز می‌گذارد. شما می‌توانید در داخل اداره که هوا گرم‌تر از محیط بیرون است، مانتو کتی خود را در بیاورید. برای این ست اداری می‌توانید از مانتو کتی رنگ کرم، پلیور سفید، شلوار جین، و کیف و کفش سفید استفاده کنید.

ست کژوال پلیور‌ یقه اسکی اورسایز با دامن چرم ماکسی

اگر از طرفداران سبک کژوال برای محیط کاری هستید، این ست جذاب مناسب شماست. شما می‌توانید یک پلیور یقه اسکی اورسایز با طرحی ساده را با یک دامن چرم ماکسی مشکی و بوت مشکی ست کنید. برای رنگ پلیور می‌توانید از رنگ‌های ترند فصل یا رنگ‌های مورد علاقه خودتان استفاده کنید. رنگ آبی هم انتخابی زیبا و شیک برای این ست هست.

ترکیب پالتو و کت و شلوار، ستی جذاب برای استایل رسمی

طیف رنگی کرم انتخابی جذاب برای ست‌های زمستانه به‌حساب می‌آید. شما برای داشتن یک استایل شیک و رسمی می‌توانید یک پالتو کرم را با کت و شلوار بژ ست کنید. برای تکمیل این ترکیب جذاب هم می‌توانید از نیم بوت رنگ مازویی (رنگ پوست) استفاده کنید. وقتی ترکیب استایلتان یک پالت رنگی زیبا را بسازد، شیک و منحصربه‌فرد بودن ظاهرتان بیشتر به چشم می‌آید.

چگونه در زمستان استایل کاری شیکی داشته باشیم؟

پوشیدن پالتو پشمی و بلند باعث می‌شود از چند لایه لباس پوشیدن خلاص شوید.

آیا لباس‌های اورسایز برای ست اداری زمستانی مناسب هستند؟

بله. مثلا ست پلیور یقه اسکی و شلوار جین گشاد.

برای ست اداری زمستانی از چه جنس مانتو شلواری باید استفاده کرد؟

پارچه‌های ضخیم مثل پشمی یا پارچه‌های چهار فصل

کلام آخر

در این مقاله اشاره کردیم که فصل زمستان و سرمای آن مانعی برای داشتن استایل کاری شیک و جذاب نیست. شما می‌توانید با استفاده از نکات و ترفندهای استایل زمستانی که به آن‌ها اشاره کردیم، در فصل‌های سرد سال هم در محیط کار، زیبا و حرفه‌ای لباس بپوشید. امیدواریم که ست‌های پیشنهادی این مقاله به شما در انتخاب استایل کاریتان در زمستان کمک کرده باشد. برای خرید جدیدترین مدل‌های ست اداری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید.

منابع: businessinsider.com , whowhatwear.com , lechicstreet.com