پالتو زنانه ازجمله لباس‌هایی است که بدون حضور آن، کمد لباس‌های هیچ بانوی خوش‌پوش و باسلیقه‌ای کامل نخواهد بود. این لباس در انواع مختلف زمستانه و پاییزه تولید می‌شود و خرید پالتو زنانه هم در این فصل‌ها به اوج خود می‌رسد.

پالتو فوتر خزدار یقه انگلیسی ماهپار

پوشیدن پالتو برای خانم‌ها استایلی زیبا و شیک به ارمغان می‌آورد اما بررسی انواع مختلف پالتوها و گرفتن تصمیم نهایی برای خرید یک پالتوی مناسب، کاری دشوار است. با توجه به شلوغی و حجم بالای کار در این روزگار، پیدا کردن وقت و خرید راحت پالتو برای هرکسی امکان‌پذیر نیست.

ما تصمیم گرفته‌ایم با نگارش این مقاله، کار شما را ساده کنیم. در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار که راهنمای گام‌به‌گام انتخاب و خرید پالتو زنانه است، قصد داریم شما را با مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از خرید یک پالتو زنانه خوب به آن توجه داشته باشید، آشنا کنیم. لطفاً تا پایان همراه ماهپار باشید.

معرفی پالتو زنانه

پالتو نامی است که برای اشاره به‌نوعی کت بلند استفاده می‌شود. قدمت این لباس به قرن هفدهم برمی‌گردد. جالب است بدانید که پالتو ابتدا برای ایجاد موقعیت اجتماعی یا بخشی از یونیفرم نظامی پوشیده می‌شد ولی رفته‌رفته به میان مردم راه یافت و محبوبیت آن تا جایی افزایش یافت که امروزه یکی از پرکاربردترین لبا‌س‌های فصل‌های‌ سرد سال است.

جدیدترین مدل پالتو زنانه ماهپار

راهنمای کامل خرید پالتو زنانه

اکنون که با پالتو و تاریخچه‌ آن آشنا شدیم، وقت آن رسیده تا سراغ بحث اصلی این مقاله برویم و ببینیم برای خرید یک پالتوی خوب، باید به چه مواردی دقت کرد. می‌دانیم که پالتو باید در درجه اول ما را گرم نگه دارد و البته شیک و زیبا هم باشد. نکته مهم دیگر این است که پالتو باید روی تمام لباس‌هایی که لایه لایه از زیر پوشیدیم به‌صورت خوبی قرار بگیرد و جلوه زیبایش را از دست ندهد.

پالتویی با سایز مناسب انتخاب کنید

یکی از اولین نکاتی که در انتخاب یک پالتو زنانه باید به آن دقت کنید، اندازه‌ مناسب آن است. ممکن است لباسی را به تن کنید و از زیبایی و شیک بودن آن شگفت‌زده شوید، اما هم‌زمان احساس کنید که در قسمت سرشانه‌ها جایی برای پوشیدن لباسی در زیر آن وجود ندارد. در این صورت، بهتر است سایز بزرگ‌تری را انتخاب کنید.

به جنس پالتو دقت کنید

پالتوها با مواد اولیه‌ متفاوتی نظیر فوتر، چرم، پشم، پنبه و… تولید می‌شوند و هر یک از آن‌ها مناسب یک فصل و یک موقعیت آب و هوایی هستند. بنابراین جنس پالتو را با توجه به انتظاری که از آن دارید، انتخاب کنید. میزان مصرف و نحوه نگه‌داری پالتو را هم مدنظر قرار دهید. اگر می‌خواهید برای سر کار یا دانشگاه پالتو بخرید، پس باید جنسی را انتخاب کنید که شستشو و نگهداری آسانی داشته باشد و از دوام بالایی برخوردار باشد.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

قصد دارید پالتوی خود را در محیط اداری به تن داشته باشید یا آن را برای یک محیط دوستانه انتخاب کرده‌اید؟ می‌خواهید آن را فقط در بعضی از مکان‌ها به تن داشته باشید یا دنبال لباسی با امکان استفاده در همه‌ محیط‌ها می‌گردید؟ پاسخ دادن به این سو‌الات، به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک می‌کند. رنگ پوست و رنگ دیگر لباس‌ها و کیف و کفشتان هم قطعا از مواردی هستند که باید هنگام خرید پالتو به آن‌ها دقت کنید.

سراغ پالتوهای جیب‌دار بروید

از آنجا که خانم‌ها معمولا چندین کیف دستی در کمد لباس خود دارند و همیشه یک کیف همراهشان است، کمتر متوجه ضرورت جیب‌دار بودن لباس می‌شوند. اما فراموش نکنید که در سرمای استخوان سوز زمستان، جیب‌ها می‌توانند پناهی برای دستان یخ‌زده‌ شما باشند.

مدلی مناسب فرم بدنتان انتخاب کنید

همه ما دوست داریم آخرین ترندها را دنبال کنیم، اما این دلیل نمی‌شود که یک پالتو زمستانی را صرفا به این خاطر که مد است بخرید. باید فرم بدن و شکل اندامتان را بشناسید و با توجه به آن مدل پالتو زنانه را انتخاب کنید. مثلا اگر کمر باریکی دارید، یک پالتو کمربند دار بهترین استایل را برایتان می‌سازد.

پیشنهاداتی برای ترکیب پالتو با لباس‌های دیگر

در این بخش از مقاله، پیشنهاد‌هایی برای ترکیب پالتو با سایر لباس‌های زنانه ذکر کرده‌ایم. با توجه به این موارد می‌توانید یک استایل زیبا برای خودتان بسازید. توجه داشته باشید که برای ساخت یک استایل جدید، لازم نیست همه اجزای آن را جدید بخرید. با ترکیب هوشمندانه لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف، می‌توانید با همان لباس‌هایی که در کمد دارید، ست‌های جدید و جذاب بسازید.

ترکیب پالتو با دامن

اگر تصمیم دارید پالتوی خود را همراه با یک دامن بپوشید، نخستین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، طول دامن است. شما باید قد دامن را با توجه به مدل و قد پالتو و استایلتان انتخاب کنید. ممکن است یک پالتو با دامن کوتاه بسیار زیبا شود اما با یک دامن میدی اصلا ترکیب دل‌چسبی را تشکیل ندهد.

ترکیب پالتو با ژاکت

اگر قصد دارید پالتوی خود را همراه با یک ژاکت شیک به تن کنید، بهتر است در انتخاب طرح و رنگ ژاکت دقت بالایی به خرج دهید. ژاکت‌های ساده‌ای که بر روی آن‌ها طرح‌هایی کوچک و نامحسوس وجود دارد، با پالتو بسیار زیبا می‌شوند.

پالتو کراپ کت با پافر

خرید شیک‌ترین مدل‌های پالتو زنانه از ماهپار

در این مقاله تلاش کردیم شما را با تاریخچه‌ پالتو، انواع پالتو زنانه و نکاتی که باید در زمان خرید پالتو زنانه در نظر بگیرید، آشنا کنیم. همان‌طور که گفتیم، پالتو یک لباس شیک، کاربردی و با تنوع بسیار بالاست که با هر سلیقه‌ای و برای هر محیطی می‌توان یکی از آن‌ها را تهیه کرد.

یقین داشته باشید که در صورت عمل به توصیه‌های گفته شده، مناسب‌ترین، شیک‌ترین و زیباترین استایل زمستانی در انتظار شما است. برای خرید شیک‌ترین مدل‌های پالتو زنانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید و پالتو زمستانی دلخواهتان را به‌راحتی سفارش دهید.

بخش سوالات متداول

چرا باید در انتخاب و خرید پالتو زنانه بیشتر دقت کرد؟

پالتو زنانه جزو لباس‌هایی است که معمولا دوام و البته قیمت بالاتری نسبت به سایر لباس‌ها دارد و شما می‌توانید از آن سال‌ها استفاده کنید، بنابراین هنگام خرید باید نسبت به سایر لباس‌های زنانه دقت بیشتری به خرج دهید.

در هنگام خرید پالتو علاوه بر مشخصات خود پالتو، ویژگی‌های ظاهری خودتان و سلیقه و استایل موردپسندتان، به چه مواردی باید توجه داشت؟

موقع انتخاب پالتو باید لباس‌هایی که در کمدتان دارید را هم مدنظر قرار دهید و به رنگ و استایل آن‌ها و ترکیبی که با پالتو می‌سازند، توجه کنید.

بهترین راه خرید پالتو زنانه چیست؟

خرید از فروشگاه اینترنتی معتبری که محصولات متنوع، مد روز و باکیفیتی دارد، کالای خود را ضمانت می‌کند و امکان مرجوع کردن کالا را هم برای مشتریان فراهم کرده است.

منابع: shopyou.com.au