به جای خریدن یک لباس خاص برای برخی از مناسبت‌ها و رویدادهای پیش آمده، سعی‌کنید چندین لباس همه کاره‌ و زیبا در کمد لباس خود داشته باشید. اگر همواره بدون توجه به مدهای فصلی به دنبال خرید لباس‌هایی ساده و کلاسیک باشید، می‌توانید این لباس‌ها را در مناسبت‌ها نیز برتن کنید.

خرید لباس از حراجی

در حراجی‌ها حتماً نباید که خرید کنید

شما فکر می‌کنید که با یک تخفیف بزرگ برنده شدن آسان است، حتی اگر با یک حراج لباس ۷۰ درصدی مواجه می‌شوید باید حتما لباسی را خریداری کنید سخت در اشتباه هستید. برای مثال زمانی‌که به یک فروشگاه با تخفیف‌های بسیار مقرون به صرفه مواجه می‌شوید اگر لباس‌هایی را که هرگز نمی‌پوشید خریداری کنید این اتلاف کامل پول شما است.

نکات شیک پوشی

از ترفند آویز برای شناسایی لباس‌های مورد استفاده‌تان استفاده کنید

ترفند آویز، به این شکل است که در ابتدای فصل تمامی آویزهای لباس خود را در یک جهت قرار دهید. هر بار که لباسی را از کمدتان درآورده و می‌پوشید، آویز را به سمت دیگری بچرخانید. این روند باعث می‌شود خیلی سریع در طول فصل به این نتیجه برسید که چه لباسی را می‌پوشید و چه لباسی را نمی‌پوشید. به طور معمول هر خانم فقط ۴۰ تا ۶۰ درصد از لباس‌های کمد لباس خود را می پوشد.

ترفند شیک پوشی

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها نباید لباس‌های تکراری بخرید

بسیاری از ما مقصر ولخرجی‌های بی‌مورد در زمینه خرید لباس‌هایمان هستیم به این‌دلیل که در حین خرید، بسیاری از لباس‌هایی که داخل کمدمان هستند را مجدداً خریداری می‌کنیم. ارزش سرمایه‌ای که خرج می‌کنیم برای این‌که تبدیل به ولخرجی نشود به جای این‌که بارها و بارها همان چیزی را که در کمد لباستان وجود دارد بخرید، بهتر است به شناخت کافی از کمد لباستان برسید.