برف بازی شاید یکی از شیرین‌ترین خاطره همه ما از فصل زمستان باشد. وقتی زمستان با بادهای سرد، باران‌های سنگین و دانه‌های بلورین برف‌ از راه می‌رسد، شما به یک پالتو گرم و شیک احتیاج دارید. با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا شما را با شیک‌ترین مدل‌های پالتو زنانه آشنا کنیم.

پالتو زنانه با شال گردن توکار

پالتو زنانه با شال گردن توکار

یکی از جدیدترین مدل‌های پالتو زنانه که می‌توانید مد روزترین استایل زمستانی را با آن تجربه کنید، پالتو با شال گردن توکار هست. این پالتوهای زیبا و کاربردی یکی از جذاب‌ترین ترندهای مد زمستانی به شمار می‌روند.

پالتو زنانه با طرح پوست حیوانات

پالتوهای پوست یک زمانی جزو پرطرفدارترین مدل‌های پالتو بودند. امروزه با توجه به بالارفتن آگاهی بشر و توجه به حقوق حیوانات، این مدل پالتوها تعداد زیادی از طرفدارانشان را از دست داده‌اند. امروزه پالتوهایی با طرح پوست حیوانات جایگزین مطلوبی برای پالتوهای پوست به‌حساب می‌آیند.

پالتو زنانه پشمی

وقتی دمای هوا در زمستان به پایین‌تر حد خود می‌رسد، هیچ‌چیز به اندازه یک پالتو پشمی نمی‌تواند شما را گرم نگه دارد. امروزه پالتوهای پشمی با مدل‌های جذابی که دارند، انتخابی ایده‌آل برای روزهای سرد زمستان هستند.

پالتو زنانه چرم

در کمد هر زن خوش‌پوشی یک پالتو چرم وجود دارد. لباس‌ها و اکسسوری‌های چرمی مثل بارانی و پالتو چرم، شلوار چرم، کت چرم، بوت چرم، کیف چرم، کفش چرم و … جلوه‌ای جذاب به استایلتان می‌دهند. یک پالتو چرم طرح کلاسیک با رنگ مشکی کافی است تا استایلتان را زیرورو کند.

پالتو زنانه خزدار ماهپار

پالتو زنانه خزدار

پالتو خزدار یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مدل‌های پالتو زنانه است. این مدل پالتوها معمولا در قسمت یقه خود دارای خز هستند. خز هم ظاهر زیبا و جذابی به استایلتان می‌دهد، هم اگر جنس باکیفیتی داشته باشد، شما را گرم نگه می‌دارد.

جدیدترین مدل پالتو زنانه برای زمستان چیست؟

پالتو زنانه با شال گردن توکار

چگونه بهترین مدل پالتو را انتخاب کنیم؟

پالتو باید به بهترین شکل شما را گرم نگه دارد.
مدل، طرح و رنگ پالتو باید متناسب با شکل اندام و رنگ پوست شما باشد.
جنس پالتو باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

شیک‌ترین مدل‌های پالتو زنانه برای زمستان کدامند؟

پالتو با شال گردن توکار، پالتو با طرح پوست حیوانات، پالتو پشمی، پالتو رنگی، پالتو چرم، پالتو شتری، پالتو چهارخانه و پالتو خزدار

خرید بهترین مدل پالتو از ماهپار

راهنمای انتخاب بهترین مدل پالتو

شما با انتخاب شیک‌ترین مدل‌های پالتو زنانه می‌توانید بهترین استایل زمستانی را داشته باشید. برای داشتن جذاب‌ترین استایل زمستانی کافی است هنگام خرید پالتو موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • پالتو باید به بهترین شکل شما را گرم نگه دارد.
  • مدل، طرح و رنگ پالتو باید متناسب با شکل اندام و رنگ پوست شما باشد.
  • جنس پالتو باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

 در این مطلب از مجله مد و زیبایی ماهپار سعی کردیم تا شما را با جدیدترین مدل‌های پالتو زنانه آشنا کنیم. مدل پالتو موردعلاقه شما کدام است؟ خوشحالم می‌شویم نظراتتان را در بخش دیدگاه‌های نوشته با ما در میان بگذارید.

شما می‌توانید برای خرید انواع پالتو زنانه به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید و از بین جدیدترین مدل‌های پالتو، مدل دلخواهتان را بخرید.

منابع: vogue.com