حقیقت این است که مار‌ک‌های لوکس و گران‌قیمت صنعت مد در دنیا هرگز از نشانه‌ها و آرم‌های بزرگ در طراحی لباس‌های خود استفاده نمی‌کنند. چون دارای سبک‌های منحصر به فردی هستند که آن‌ها را از سایر برندهای معمولی جدا می‌کند.آرم‌های برجسته لباس‌ها را ارزان جلوه می‌دهد و هیچ لباس گران‌قیمتی دارای نشان‌های بزرگ به شکلی برجسته نیست. برای مثال کیف دستی پوشیده از آرم چیزی نیست که بخواهید برای این‌که روتند به نظر بیایید آن را حمل کنید.

استایل مینیمال و شیک

لباس‌های متناسب با اندام خود خریداری کنید

افراد مرفه و ثروتمند همیشه لباس‌های متناسب به تن دارند چون پوشیدن لباس‌های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نشان دهنده ضعیف در سلیقه یا کمبود متریال مصرفی است. به همین دلیل است که افراد ثروتمند همیشه یک خیاط شخصی برای تغییر در فرم و اندازه لباس دارند. پس شما هم به دنبال یک خیاط با دستمزد مناسب بگردید تا لباس‌هایی که می‌خرید را کاملاً به سایز اندازه‌گیری شده شما درآورد. این قانون در مورد لباس‌های معمولی و استایل رسمی باید رعایت شده و مطابق با فرم و اندازه شما خریداری شود.

ظاهر شیک و پولدار با هزینه کم

شناخت پارچه‌های مرغوب و خرید لباس‌هایی دوخته شده با آن

در حالت کلی در بازار دو گروه پارچه‌های طبیعی و پارچه‌های مصنوعی وجود دارد. در حقیقت این پارچه‌ها هستند که به شما ایده‌ی چگونه لباس پوشیدن می‌دهند. پارچه‌های از جنس پلی استر، نایلون و ریون که همه الیاف مصنوعی دارند نمی‌توانند مثل پارچه‌های پشمی یا نخی که از الیاف طبیعی هستند به درستی روی بدن شما قرار بگیرند.

استایل لباس پوشیدن شبیه ثروتمندان

پوشیدن لباس‌های تمیز و اتو کشیده

اگر همیشه استایلی اتو کشیده و تمیز داشته باشید بهترین راه ثروتمند به نظر رسیدن را طی کرده‌اید. هرگز نمی‌توانید با پیراهن‌‌های مچاله یا کتی کثیف توقع داشته باشید که دیگران شما را به شکل یک فرد ثروتند ببینند. لباس‌های خود را قبل از هر بار پوشیدن به خوبی اتو بزنید مخصوصاً برای شلوارها حتما یک خط وسط روی پاچه‌ها در نظر بگیرید تا استایلتان شیک‌تر جلوه کند.