زمانی که در روزهای زمستانی در خیابان‌‎ها‎ی شهر قدم می‌زنید، احتمالا دوست دارید که با استایل شیک خودتان، احساس خوبی داشته باشید. پالتو زنانه یکی از بهترین لباس‌ها‎یی است که می‌توانید در هوای سرد با یک چکمه شیک بپوشید و از استایل خودتان لذت ببرید. بااین‌حال، موضوعی که همواره چالش اصلی خانم‌ها‎ در هنگام خرید لباس زمستانه است، بحث ست کردن این لباس‌ها‎ با هم و انتخاب بهترین مدل از پالتو هست. در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار قصد داریم شما را با هر آن چیزی که باید در مورد خرید پالتو زنانه و اصول انتخاب بهترین پالتوها بدانید، آشنا کنیم.

شیک تربن مدل پالتو زنانه

چرا پالتو بهترین لباس زمستانه است؟

انتخاب یک لباس زمستانه در روزهای سرد سال سلیقه‌‎ای است. پس ما نمی‌‎توانیم بگوییم که پالتوهای زنانه بهترین لباس‎‌‌ها‎ی زمستانه برای خانم‌ها‎ محسوب می‌شوند و از طرفی هم نمی‌توانیم ادعا کنیم که خرید پالتو نمی‌تواند برای خانم‎‌ها‎ کاربردی باشد؛ اما قطعا یک پالتوی شیک، می‌تواند استایل شما را فوق‌العاده زیبا جلوه بدهد.

نحوه انتخاب بهترین پالتو زمستانه

انتخاب هر نوع لباس زمستانه باید بر اساس سلیقه و نظر شخصی شما انجام شود. علاوه بر این، پالتو باید کاربردی هم باشد. قبل از خرید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که می‌خواهید پالتوی خود را در چه جایی بپوشید.

دومین موضوع برای خرید بهترین پالتو زنانه، توجه به استایل شخصی و فرم بدن است. فردی که درشت اندام و قد کوتاه است، نمی‌تواند پالتوی زمستانه کوتاه و تنگ برای خودش انتخاب کند و برعکس، فردی که قد بلندی دارد، باید بر اساس قد خود، به انتخاب پالتو بپردازد.

انواع پالتو بر اساس کاربرد

پالتو یکی از ضروری‌ترین پوشش‌ها برای خانم‌ها در فصل‌های سرد سال است. این پوشش می‌تواند علاوه بر گرم نگه داشتن بدن، استایل و ظاهر خانم‌ها را نیز تکمیل کند. در ادامه انواع پالتوها را بر اساس موقعیتی که می‌توان آن‌ها را پوشید، برایتان دسته‌بندی کرده‌ایم.

  • پالتو برای استفاده روزمره
  • پالتو همه کاره
  • پالتو رسمی
  • پالتو مجلسی
جدیدترین مدل پالتو زنانه ماهپار

راهنمای انتخاب قد و مدل پالتو بر اساس فرم بدن و قد 

برای انتخاب قد و مدل پالتو باید فرم بدن و قد خودتان را در نظر بگیرید. در ادامه مثال‌هایی برای انتخاب قد و مدل پالتو بر اساس شکل اندام و قد آورده شده است.
قد کوتاه: اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از پالتوهای کوتاه تا روی زانو یا کمی بلندتر از زانو استفاده کنید. این مدل پالتوها باعث می‌شوند که قد شما بلندتر و اندامتان کشیده‌تر به نظر برسد.
فرم بدن مستطیلی شکل: اگر فرم بدن مستطیلی شکل دارید، می‌توانید از هر مدل پالتویی استفاده کنید. اما بهتر است از پالتوهایی که دارای یقه یا کمربند هستند، استفاده کنید تا اندام شما را متناسب‌تر نشان دهد.
درنهایت، مهم‌ترین نکته در انتخاب قد و مدل پالتو، این است که پالتویی را انتخاب کنید که احساس راحتی داشته باشید و با فرم بدن و استایل شما هماهنگ باشد.

قد پالتو بر اساس سبک زندگی

شاید برایتان جالب باشد که هنگام انتخاب و خرید پالتو باید حتی سبک زندگی خودتان را هم مدنظر قرار دهید. صرف وقت کافی و دقت به تمامی جزئیات در هنگام سفارش پالتو، باعث می‌شود که درنهایت از خریدتان کمال رضایت را داشته باشید.

اگر سبک زندگی شما معمولا شامل رفت‌وآمدهای مکرر یا سفرهای کاری است، پس قطعا ترجیح می‌دهید که به‌سرعت و به راحتی پالتوی خود را بپوشید. در این شرایط پالتو کوتاه‌تر در اتومبیل، قطار و هواپیما کاربردی‌تر از یک پالتوی زمستانی بلند و سنگین خواهد بود.

راهنمای انتخاب رنگ پالتو بر اساس فرم بدن

رنگ‌ها‎ی روشن پالتو می‌توانند باعث چاق‌‎تر نشان دادن بدن شما شوند. پس اگر لاغر هستید و می‌خواهید کمی‎ توپر به نظر برسید، می‌توانید از پالتوهای رنگ روشن استفاده کنید. رنگ‌های تیره هم می‌توانند ‎اند‎ام شما را لاغرتر و ظریف‌تر نشان دهند. بنابراین، اگر اضافه وزن دارید و می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، می‌توانید پالتوهای تیره رنگ بپوشید.

پالتو زنانه ماهپار

خرید جدیدترین مدل‌های پالتو زنانه از ماهپار

پالتو زنانه یکی از خاص‌ترین انواع لباس‌های زمستانه است که می‌توانید آن را با هر استایلی ست کنید. در این مقاله، سعی کردیم از جنبه‌ها‎ی مختلف شما را با اصول خرید بهترین مدل‌های پالتو زنانه آشنا کنیم. اگر قصد خرید جدیدترین مدل‌های پالتو زنانه را دارید و کیفیت این لباس‌ زمستانی برای شما مهم است، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید.

بخش سوالات متداول

دو مدل از بهترین پالتوهایی که حتما باید در کمد خودتان داشته باشید؟

پالتو بارانی و پالتو پافر

چه طیف رنگ پالتویی برای ظریف‌تر نشان دادن اندام مناسب هست؟

رنگ‌های تیره

تفاوت پالتو مناسب استفاده روزمره و پالتو همه کاره چیست؟

پالتو همه کاره را برای استایل رسمی و اسپرت می‌توان پوشید اما پالتو مناسب استفاده روزمره را نمی‌توان برای مجالس رسمی و مهم پوشید.

منابع: capsulewardrobecollection.com