پاییز از راه رسیده و همراه با بوی نم خاک باران خورده و خش‌خش برگ‌ها، نوید این را می‌دهد که نوبت پوشیدن استایل‌های جذاب پاییزی فرارسیده است. با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا شما را با ۷ ایده جذاب برای ست کردن لباس فرم در پاییز آشنا کنیم.

اگر به‌تازگی به کار مشغول شده‌اید یا بعد از یک دوره طولانی‌مدت کار در منزل قرار است به محل کارتان برگردید، این مطلب را از دست ندهید. بازگشت به محل کار بعد از دوران قرنطینه، بسیاری از شما را ممکن است دچار مشکل کرده باشد. یکی از دلایل این موضوع این است که شما به پوشیدن لباس‌های راحت در هنگام کار در منزل عادت کرده‌اید. در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار مثل همیشه سعی کرده‌ایم تا با اشتراک نکات و ترفندهای استایل کاری با شما، راه‌حلی برای چالش‌های پیش رویتان پیشنهاد دهیم. با ۷ ایده جذابی که در این مطلب با شما در میان می‌گذاریم، هم استایل پاییزی جذابی خواهید داشت و هم با راحتی و اشتیاق بیشتری به کار حضوری در شرکتتان برمی‌گردید.

۷ ست جذاب برای استایل رسمی و اداری در پاییز

ظاهر و عملکرد حرفه‌ای کلید پیشرفت در حرفه‌تان است. علاوه بر تخصص، مهارت و تجربه شما در کارتان که بسیار مهم هستند، لباس فرم حرفه‌ای و شیک باعث می‌شود تا مدیرانتان راحت‌تر شما را در مقام‌های بالاتر تصور کنند و احتمال ترفیع شغلی شما با استایل کاری حرفه‌ای بیشتر می‌شود. بنابراین اهمیت دادن به استایل رسمی و اداری تنها جنبه مد روز بودن و شیک‌پوشی ندارد و در موفقیت شغلی شما هم بسیار تاثیرگذار است.

ایده ست کردن لباس در پاییز

استایل جذاب پاییزی: کت بلیزر پشمی با کفش کالج

ست کردن بهترین تیشرت سفیدتان با شلوار جین شاید ترکیب چندان شیکی به نظر نرسد، اما با اضافه کردن یک کت بلیزر پشمی به این ست، شما صاحب یک استایل جذاب و شیک و البته راحت می‌شوید. این ست لباس فرم زیبا را با اضافه کردن یک جفت کفش کالج راحت می‌توانید تکمیل کنید.

پالتو چهارخانه

ست بی‌نظیر لباس فرم: پالتو چهارخانه و سارافون

شما می‌توانید با ترکیب پالتو چهارخانه با سارافون استایلی بی‌نظیر و جذاب بسازید. برای تکمیل این ست می‌توانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. اگر طرفدار راحتی در استایل هستید، می‌توانید کفش کالج با یک جفت جوراب زیبا را جایگزین کفش‌های پاشنه بلند کنید. قبلا در مقاله «چگونه با ست اداری استایل شیک و حرفه ای داشته باشیم؟» به استفاده از جوراب‌های با طرح خاص برای شخصی سازی استایل کاری اشاره کرده بودیم.

  مانتو شلوار اداری ماهپار

استایل رسمی همیشه مد: مانتو شلوار اداری

ست مانتو شلوار اداری و کت شلوار همیشه جزو گزینه‌های شیک و ایده‌آل برای استایل رسمی و اداری به‌حساب می‌آیند. یک کارشناس مد و فشن و استایلیست‌ یک برند آمریکایی در مورد لباس فرم و کت شلوار می‌گوید:

«کت شلوارها برای کنفرانس‌های رسمی و جلسات سخنرانی عالی هستند. یکی از بهترین ویژگی‌های کت شلوار این است که شما می‌توانید کت و شلوار را جداگانه با لباس‌های دیگری که دارید ترکیب کنید و ست‌های متفاوتی بسازید.»

اگر صحبت‌های این استایلیست‌ در مورد ترکیب لباس‌ها و ساختن ست‌های مختلف توجهتان را جلب کرده، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «کمد لباس فرم زنان شاغل موفق» را مطالعه بفرمایید.

استایل کلاسیک پاییزی

استایل کلاسیک پاییزی: پلیور و سارافون با نیم بوت

برای داشتن یک استایل کلاسیک پاییزی پلیور و سارافون را با نیم بوت ست کنید. به‌جای سارافون می‌توانید از ترکیب شومیز با دامن نیز استفاده کنید. برای انتخاب ترکیب رنگ این ست کلاسیک پاییزی، سلیقه خودتان و تم پوشش شرکت را مدنظر قرار دهید. شما می‌توانید تمام اجزای این ست را با رنگ‌های در یک طیف انتخاب کنید. گزینه دیگرتان می‌تواند این باشد که پلیوری با رنگ بولد و خاص بخرید و سارافون و نیم بوت را از رنگ‌های خنثی و هماهنگ با طیف رنگی پلیور انتخاب کنید.

جدیدترین مدل بارانی ماهپار

ست لباس فرم با چاشنی استایل اسپرت: بارانی و شلوار جین

اگر دوست دارید استایلی اسپرت داشته باشید، ست بارانی، شومیز چهارخانه، شلوار جین مشکی و کفش کتانی ترکیب ایده‌آلی برایتان می‌سازد. کفش کالج و نیم بوت هم جایگزین‌های جذابی برای کفش کتانی هستند که می‌توانید به سلیقه خودتان از آن‌ها در این ست نیمه اسپرت استفاده کنید.

شیکترین مدل پالتو ماهپار

استایل ترکیبی رسمی و کژوال: پالتو و شلوار جین

ترکیب استایل حرفه‌ای و کژوال یک راه‌حل ایده‌آل برای کسانی است که دوست ندارند استایل رسمی‌شان زیاد جدی و اداری به نظر بیاید. شما می‌توانید برای لباس فرم، پالتو چهارخانه را با پلیور ساده و یکرنگ و شلوار جین ست کنید. با این ترکیب، هم رسمی بودن پالتو را دارید و هم از کژوال بودن شلوار جین در ست لباستان استفاده کرده‌اید.

استایل پاییزی لباس فرم

ست جذاب لباس فرم پاییزی: بارانی و لگ

با ست کردن بارانی با پلیور و لگ مشکی و کفش پاشنه بلند می‌توانید استایلی جذاب و خیره‌کننده برای خودتان بسازید. استفاده از بارانی با رنگ خاص یا پارچه‌ای جذاب مانند چرم، تاثیر زیادی در جلوه بیشتر این ست زیبا دارد.

در استایل پاییزی، بارانی را با چه چیزهایی ست کنیم؟

ست اول: بارانی، شومیز، شلوار جین و کفش کتانی
ست دوم: بارانی، پلیور، لگ و کفش پاشنه بلند

بهترین نحوه ست کردن کت بلیزر برای لباس فرم چیست؟

ست کت بلیزر، تیشرت، شلوار جین و کفش کالج

برای لباس فرم پاییزی پالتو را چگونه ست کنیم؟

ست اول: پالتو و سارافون
ست دوم: پالتو، پلیور و شلوار جین

ست کردن لباس فرم ماهپار در پاییز

کلام آخر

برای موفقیت شغلی علاوه بر حرفه‌ای بودن، حرفه‌ای به نظر رسیدن هم مهم است. ما در فروشگاه اینترنتی ماهپار همیشه در تلاش هستیم تا بهترین و شیک‌ترین لباس‌ها را طراحی و تولید کنیم. برای خرید انواع لباس فرم ازجمله مانتو شلوار اداری می‌توانید به سایت فروشگاهی ما مراجعه بفرمایید.

منابع: mallory.com.au , instyle.com