لباس فرم می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و نه یک اجبار خسته‌ کننده برای استایل حرفه‌ای شما باشد. دلیلش را می‌توانید در مجله مد و زیبایی ماهپار از زبان «ماتیلدا کال» یک زن شاغل خلاق و کارگردان هنری بخوانید. مطالب مجله مد و زیبایی ماهپار راهنمای زیبایی استایل شماست. ما در ماهپار به‌خوبی اهمیتی که استایل رسمی و اداری برای شما خانم‌های شاغل عزیز دارد را می‌دانیم و سعی می‌کنیم شما را با نکات و ترفندهای مد و زیبایی طبق آخرین استایل‌های روز دنیا آشنا کنیم.

در این مقاله می‌خواهیم داستان زنی شاغل را از زبان خودش برای شما بازگو کنیم. این داستان خانم «ماتیلدا کال» یک زن شاغل خلاق و کارگردان هنری است که تصمیم گرفته هرروز برای سر کار رفتن یک لباس فرم ثابت بپوشد. خانم کال یک هنرمند است اما وقتی نوبت به انتخاب استایل رسمی می‌رسد، ترجیح می‌دهد تا خلاقیت را کنار بگذارد. اشتباه برداشت نکنید. خانم کال نه از هنرمند بودن دست برداشته و نه از مد روز بودن خسته شده است. خانم ماتیلدا کال فقط تصمیم گرفته است که با یک انتخاب درست روند زندگی‌اش را بهبود بخشد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا علت این انتخاب هوشمندانه را متوجه شوید.

لباس فرم زن خلاق و کارگردان هنری

داشتن یک لباس فرم شیک یا انتخاب‌های هرروزه و استرس‌آور؟

حدود سه سال پیش، یکی از آن صبح‌های اولین روز کاری هفته بود که بسیاری از زنان شاغل تجربه آن را دارند. از همان صبح‌هایی که با استرس از خواب بیدار می‌شوی و به خاطر روز مهم کاری که در پیش داری، دلت می‌خواهد همه‌چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.

من هم آن روز یک جلسه نسبتاً مهم داشتم و بدون اینکه هیچ استایل و ست خاصی مدنظرم باشد شروع به امتحان کردن لباس‌های مختلف کردم. من به‌عنوان مدیر هنری یکی از مهم‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی در نیویورک، آزادی کاملی در مورد انتخاب لباس‌هایی که در دفتر می‌پوشم داشتم. با وجود اینکه محدودیتی برای لباس محیط کار نداشتم اما همچنان با هر لباس و استایل جدیدی که امتحان می‌کردم، سوالات مختلف ذهنم را درگیر می‌کرد. آیا این لباس خیلی رسمی است؟ آیا این استایل زیادی کژوال است؟ قد این لباس مناسب است؟ بالاخره بعد از کلنجارهای فراوان روبروی آیینه، لباسی را انتخاب کردم که به‌محض اینکه پایم به مترو رسید از پوشیدنش پشیمان شدم.

یک تصمیم هوشمندانه برای رهایی از استرس‌های هرروزه

وقتی به محل کارم رسیدم، استرسم بیشتر شد. دلیل بالا رفتن اضطرابم این بود که دیدم شریک کاری و سایر همکارانم که آقا بودند با رئیس جدید که ایشان هم آقا بود حسابی گرم گرفته‌اند و دارند قبل از من وارد اتاق جلسه (اتاقی که قرار بود من قبل از همه آن‌ها در آنجا حضور داشته باشم) می‌شوند. با دیدن این صحنه و اینکه نه‌تنها دیر رسیده بودم، بلکه آماده آن جلسه هم نبودم، خشکم زد؛ و علاوه بر همه این‌ها پلیورم را هم پشت‌ورو پوشیده بودم. من آن روز استرس و اضطراب زیادی به خودم داده بودم و برای چی؟ آن روز اولین صبحی نبود که این ترس و استرس بی‌مورد را احساس می‌کردم، اما همان روز تصمیم گرفتم که آخرین صبح باشد.

ناامیدی و ناراحتی که آن روز به خاطر دیر رسیدن به آن جلسه احساس کردم، با من باقی ماند. آیا واقعاً باید همه چیز این‌قدر سخت باشد؟ من می‌دانستم که همکاران مرد من صرف‌نظر از اینکه چه لباسی می‌پوشند، در محیط کاری جدی گرفته می‌شوند. این در حالی است که من واقعا شک داشتم که آن‌ها به اندازه من زمان و انرژی برای استایل کاریشان صرف کنند. اما جدای از تمام تفاوت‌ها و تبعیض‌های محیط کاری، من نیاز داشتم که راه‌حلی برای آسان کردن این تقلا و تلاش صبحگاهی که هرروز در حال تجربه‌اش بودم، پیدا کنم.

لباس فرم شیک برای استایل اداری

لباس فرم یک راه‌حل هوشمندانه برای استایل اداری شیک

نمی‌دانم چگونه ایده لباس فرم برای کار به ذهنم رسید، اما هرچه بود من خیلی زود راه‌حل مشکلاتم را پیدا کردم. راه‌حلی ساده که تمام استرس‌ها، دیر رسیدن‌ها، سوالات تکراری و انتخاب‌های هرروزه را برایم به زیبایی هرچه‌ تمام‌تر برطرف کرد. جواب تمام مشکلاتم ۱۵ دست شومیز سفید و چند شلوار مشکی بود. به همین راحتی توانستم به تمام آن استرس‌ها و تصمیم‌گیری‌های خسته‌ کننده هرروزه پایان دهم. حالا من هرروز با بهترین استایلی که از قبل مشخص کرده بودم به سر کار می‌رفتم. من دیگر از آن روز صبح‌ها با فکر اینکه چه لباسی را برای سر کار انتخاب کنم از خواب بیدار نشدم. هرروز لباس فرم زیبا و شیکی داشتم که از پوشیدنش لذت می‌بردم. از آن روز به بعد دیگر ذهنم را با خیالی راحت روی کارم متمرکز کردم و صبح‌ها بدون عجله و استرس راهی محل کارم شدم.

اگر ترغیب شده‌اید که شما هم مانند این کارگردان هنری از لباس فرم برای محل کارتان استفاده کنید، خواندن مقاله «با این ۶ لباس ست اداری صبح کاریتان را آسان‌تر آغاز خواهید کرد» می‌تواند مفید باشد.

شخصی‌ سازی لباس فرم با الهام از دوران کودکی

برای شخصی‌سازی یونیفرم خودم یاد دوران کودکیم افتادم که مادرم عاشق بستن موهایم با یک پاپیون زیبا بود. من هم از همان پاپیون دوران کودکی ایده گرفتم و یک پاپیون سفارشی مشکی از جنس چرم را به استایلم اضافه کردم که دور یقه لباسم قرار می‌گیرد.

من در ماه‌های سردتر یک کت بلیزر مشکی که استایلی مابین رسمی و غیررسمی دارد به ست لباس فرم خودم اضافه می‌کنم. شاید دانستنش برایتان جالب باشد که من تمام لباس‌های ست اداری‌ام را در یک روز خریدم. درست است که من در یک روز و یک‌دفعه پول زیادی خرج کردم، اما این کار در درازمدت خیلی بیشتر از آن چیزی که تصورش را می‌کردم باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های من شد. انتخاب یونیفرم برای استایل اداری در آینده هم همچنان باعث صرفه‌جویی در پول و البته وقت و انرژی من خواهد شد.

برای آشنایی با شخصی ‌سازی ست اداری متناسب با استایل شخصی می‌توانید مقاله «چگونه با ست اداری استایل شیک و حرفه ای داشته باشیم؟» را مطالعه بفرمایید.

بهترین انتخاب برای استایل اداری چیست؟

یک لباس فرم شیک ثابت که متناسب با فرم بدن، رنگ پوست و سایر اصول مد و طراحی لباس انتخاب شده است.

چرا بهتر است هرروز برای کار لباس فرم بپوشیم؟

رهایی از انتخاب‌های هرروزه و استرس‌آور و صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه

آیا خرید لباس فرم مقرون به‌صرفه است؟

البته. خرید لباس فرم در درازمدت باعث صرفه‌جویی زیادی در پول، وقت و انرژی شما می‌شود.

ماهپار بهترین تولید کننده لباس فرم زنان

کلام آخر

لباس فرم اگر زیبا، شیک و مناسب باشد، بهترین انتخاب برای پوشیدن در محیط کار است. همان‌طور که خواندید انتخاب‌های تکراری و هرروزه می‌تواند حتی برای خلاق‌ترین و هنرمندترین زنان هم خسته‌ کننده و استرس‌آور باشد. حتی وقتی به دلیل محیط و قوانین کاریتان مجبور نیستید که یونیفرم خاصی بپوشید، یک لباس فرم شیک هوشمندانه‌ترین انتخاب برای استایل کاری است. اینکه یک زن شاغل که منبع درآمدش خلاقیت و هنرش هست، ترجیح می‌دهد برای استایل کاری از لباس فرمی ثابت استفاده کند؛ به‌خوبی اهمیت داشتن یونیفرم برای محل کار را نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید با «مانتو شلوار اداری و شیک‌ ترین استایل آن برای زنان شاغل در سال 2022» آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مطلب جذاب را در مجله مد و زیبایی ماهپار از دست ندهید.

برای داشتن یک استایل حرفه‌ای ما به شما مانتو شلوارهای اداری مد روز و باکیفیت تولید خودمان را پیشنهاد می‌کنیم. تنوع بالا در مدل و رنگ، دوام و عمر بالای محصولات و قیمت مناسب از ویژگی‌های بارز محصولات برند ماهپار است. در فروشگاه اینترنتی ماهپار بهترین لباس فرم را می‌توانید با چند کلیک ساده بخرید و از داشتن یک استایل شیک برای محیط کار لذت ببرید.

منبع: harpersbazaar.com