بسیاری از شما با سرد شدن هوا به سراغ لباس‌های زمستانی‌تان می‌روید و با دیدن مدل‌های قدیمی آن‌ها، دلتان می‌خواهد تحولی در کمد لباستان ایجاد کنید و رنگ و رویی جذاب به استایلتان بدهید. هر زنی که به ظاهر و استایلش اهمیت می‌دهد بهتر است برای استایل زمستانه، حداقل یک پالتو زنانه شیک و جذاب در کمد لباس‌هایش داشته باشد؛ پالتویی با طرحی جذاب یا رنگی خاص یا دارای سبکی جسورانه و متفاوت.

در این مطلب از مجله مد و زیبایی ماهپار به شما جدیدترین و مد روزترین مدل‌های پالتو زنانه را معرفی خواهیم کرد. مدل‌های معرفی شده در این مقاله، با توجه به مدل‌های نمایش داده شده در هفته مد نیویورک و چند کشور اروپایی انتخاب شده‌اند.

جدیدترین مدل پالتو زنانه پشمی

پالتو پشمی کمردار قرمز روشن

این پالتو زنانه با جنس پشمی و مدل بلندش هم به‌خوبی شما را گرم می‌کند و هم ظاهری شیک و ظریف دارد. رنگ قرمز روشن خاص این پالتو همان چاشنی سری آن است که ظاهر پالتو و درنتیجه استایل شما را جذاب و خیره‌کننده می‌سازد.

پالتو زنانه بلند پشمی خردلی

این پالتو از پشم خالص است و با رنگ زرد خاصش مانند آفتابی شما را گرم نگه می‌دارد. یقه‌ پهن، کمربند زیبا و جیب‌های بزرگ و خاص این پالتو باعث شده تا بتواند به‌تنهایی هر استایلی را خاص و متفاوت نشان دهد.

پالتو چهارخانه دو طرف دکمه ‌دار

این پالتو زنانه با طرح کلاسیک می‌تواند شما را از انتخاب‌های سخت برای دیگر اجزای استایلتان رهایی بخشد. شما با این پالتو دیگر نیازی به عناصر جذاب دیگری ندارید و می‌توانید لباس‌ها و اکسسوری‌های استایلتان را ساده انتخاب کنید و همچنان زیبا و خاص باشید؛ تنها کافی است دیگر اجزای استایلتان را متناسب با طرح و رنگ پالتو انتخاب کنید.

پالتو زنانه یقه خزدار

پالتو زنانه یقه خزدار

این پالتو زنانه شیک و جذاب، آن‌قدر طراحی و دوخت خیره‌کننده و زیبایی دارد که حتی اگر دیگر اجزای استایلتان بسیار معمولی هم باشند، با این پالتو همچنان خواهید درخشید.

 جدیدترین مدل‌های پالتو زنانه چه طرح و رنگ‌هایی دارند؟

پالتو زنانه پشمی کمردار قرمز روشن، پالتو زنانه بلند پشمی خردلی، پالتو زنانه چهارخانه دو طرف دکمه‌دار، پالتو زنانه یقه خزدار

با پالتو چهارخانه چه لباس و اکسسوری‌هایی را ست کنیم؟

به دلیل طرح چهارخانه پالتو، بهتر است دیگر اجزای استایلتان طرحی ساده و رنگی متناسب با رنگ پالتو داشته باشند.

برای داشتن جذاب‌ترین استایل زمستانی، چگونه مدل و رنگ پالتو زنانه‌ را انتخاب کنیم؟

برای داشتن شیک‌ترین استایل در زمستان می‌توانید پالتوهای زنانه با طرحی جذاب یا رنگی خاص بخرید یا مدل و رنگی را انتخاب کنید که سبکی جسورانه و متفاوت داشته باشد.

جدیدترین مدل پالتو زنانه ماهپار

ماهپار برندی با طراحی‌های جسورانه

برند ماهپار سال‌هاست که با کمک طراحان هنرمند و خلاق سعی کرده طبق مد روز دنیا، انواع لباس‌ زنانه‌ را تولید و عرضه کند. از پالتو زنانه فوتر یقه آمریکایی تا پالتو مروارید دوزی، از پالتوهای یقه خزدار تا جدیدترین مدل پالتو زنانه ماهپار یعنی پالتو فوتر یقه انگلیسی زیپدار، همگی نشان دهنده جسارت و خلاقیت ماهپار در طراحی و دوخت پالتو هستند. برای خرید جدیدترین مدل‌های پالتو زنانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار سر بزنید.

منابع: townandcountrymag.com , hellomagazine.com