لباس فرم نقش مهمی در برند سازی سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه ایفا می‌کند. در صنعت زیبایی اولین تاثیری که روی مشتری می‌گذارید اهمیت فراوانی دارد و هدفتان باید این باشد که مشتریانتان در همان لحظه‌ای که وارد سالن زیبایی می‌شوند به کارکنانتان اعتماد کنند؛ درباره اهمیت این موضوع در مطالب قبلی در مورد لباس فرم و ایجاد اعتماد در مشتری صحبت کرده‌ایم. اگر در حوزه مربوط به زیبایی مشغول به کار هستید باید بدانید که داشتن یک یونیفرم شیک و زیبا برای حرفه‌ای نشان دادن کسب‌وکارتان ضروری است، اما یادتان نرود که زیبایی یک صنعت بروز و جوان است؛ پس کارکنان شما درعین‌حالی که باید حرفه‌ای به نظر بیایند، باید ظاهرشان شیک و طبق مد روز هم باشد.

نکات مهم انتخاب لباس فرم سالن زیبایی

مزایای لباس فرم برای کسب‌وکارهای حوزه زیبایی

سرمایه‌گذاری در استایل کارکنان و لباس فرم مناسب برای سالن زیبایی یا اسپای شما، می‌تواند اثرات مثبت مختلفی را برای کسب‌وکارتان به همراه داشته باشد. یونیفرم مناسب و شیک، سطحی از حرفه‌ای بودن را به سالن زیبایی شما اضافه می‌کند که باعث بالا رفتن پرستیژ کاریتان می‌شود.

خدمات ارائه شده یا بهتر است بگوییم در بسیاری از موارد هنر ارائه شده توسط متخصصان زیبایی اگر با لباس فرم همراه شود؛ در ذهن مشتری به‌یادماندنی خواهند شد. دلیل این موضوع هم خیلی ساده هست. ظاهر یک کسب‌وکار همیشه برای مشتری اهمیت دارد اما در حوزه زیبایی، ظاهر بیشتر از تمام حرفه‌ها مهم هست، زیرا اصل و اساس شکل‌گیری صنعت زیبایی را تشکیل می‌دهد. اگر بهترین تیم را برای آرایشگاهتان استخدام کرده‌اید، برای کسب موفقیت لازم است با خرید و سفارش لباس فرم مناسب، به آن‌ها کمک کنید تا ظاهر حرفه‌ای و شیکی داشته باشند. در ادامه مزایای دیگر لباس فرم و دلایل خرید آن را بررسی می‌کنیم.

  • رضایت و خوشحالی کارکنان
  • تقویت روحیه تیمی
  • تاثیرگذاری مثبت روی مشتریان
  • برندینگ
  • تبلیغات ارزان
  • القای حس غرور
بهترین پارچه لباس فرم سالن

نکات مهم انتخاب لباس فرم سالن زیبایی

در این مطلب از مجله مد و زیبایی ماهپار می‌خواهیم جذاب‌ترین مدل‌های یونیفرم آرایشگاه زنانه را به شما معرفی کنیم و نکات مهم انتخاب لباس کار مناسب سالن زیبایی را برایتان بگوییم. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد استایل حرفه‌ای بدانید، مطلب «چگونه با ست اداری استایل شیک و حرفه ای داشته باشیم؟» را مطالعه بفرمایید.

پارچه

جنس و نوع پارچه یونیفرم به دلایل زیادی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. پارچه یکی از فاکتورهای تعیین کننده زیبایی لباس فرم و میزان دوام و ماندگاری آن است؛ بنابراین برای بهره‌مندی از تمام مزایای لباس فرم، انتخاب نوع پارچه یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید با دقت و بررسی فراوان انجام دهید. در مورد مشاغلی مانند آرایشگاه، لباس کار به‌غیر از نقشی که در استایل کارکنان دارد، باعث حفظ امنیت آن‌ها هنگام کار هم می‌شود. جلوگیری از تماس بدن با مواد مورد استفاده در آرایشگاه مثل رنگ و اکسیدان، تنها یکی از کاربردهای لباس فرم در این شغل هست. آرایشگران و دستیارانشان در سالن زیبایی هرروز لباس کار را می‌پوشند و به دلیل نوع کارشان، این لباس در معرض مواد شیمایی فراوانی قرار می‌گیرد. بنابراین لباس فرم آرایشگاه زنانه باید از پارچه‌ای بادوام و باکیفیت دوخته شود.

نوع پارچه لباس کار برای مشاغل اداری هم بسیار مهم هست و برای انتخاب درست ست اداری، لازم است بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری را بشناسید.

بهترین مدل لباس فرم سالن زیبایی

مدل

برای اینکه بین هر دو جنبه حرفه‌ای و شیک و فشن بودن لباس فرم تعادل ایجاد کنید، یک طرح شیک و کلاسیک انتخاب کنید که با یک یقه جالب، دکمه‌های خاص یا دوخت‌ها و چین‌های زیبا، جذاب و مد روز شده است.

مدل لباس کار آرایشگاه اگر با فکر و خلاقانه طراحی شود، می‌تواند بالاترین تاثیرگذاری را افزایش مشتری و موفقیت کسب‌وکارتان داشته باشد. اگر بین مدل لباس و هویت برند شما ارتباط معناداری وجود داشته باشد، یعنی شما صاحب بهترین لباس فرم هستید.

بهترین لباس فرم سالن زیبایی

تنخور و سایز

یکی دیگر از عواملی که هنگام انتخاب لباس فرم مناسب باید در نظر بگیرید، سایز و تنخور لباس است. شما باید لباس فرمی انتخاب کنید که تنخور آن برای تمام کارکنانتان با انواع مدل‌های شکل بدنی و سایزهای مختلف زیبا باشد. برای این منظور بهتر است برای بالاتنه از مدل لباسی استفاده کنید که برای شکل‌های بدنی گسترده‌تری مناسب است، اما برای شلوار بهتر است چند مدل متفاوت برای افراد مختلف تهیه کنید. درنهایت وقتی مدل و طرح لباستان را انتخاب کردید، می‌توانید بر اساس بودجه‌تان‌ تعداد سایزهای متفاوتی که می‌خواهید را مشخص کرده و سفارش دهید.

بهترین رنگ لباس فرم سالن زیبایی

رنگ

هدف نهایی از خرید یونیفرم، تصویرسازی حرفه‌ای از کسب‌وکارتان در ذهن مخاطب و برند سازی برای افزایش مشتری است. انتخاب رنگ برای لباس فرم کار در آرایشگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد:

لوگو یا تم برند

بهترین رنگ لباس فرم رنگی است که با لوگو یا تم برندتان همخوانی داشته باشد.

حوزه اختصاصی کار سالن

نوع خدماتی که در سالن زیبایتان ارائه می‌دهد، می‌تواند در انتخاب رنگ لباس فرم تاثیرگذار باشد. برای انتخاب بهترین رنگ لباس فرم سالن زیبایی بهتر است به اینکه چه نوع سالنی را اداره می‌کنید، توجه کنید. آرایشگاه، سالن خدمات سلامت و زیبایی پوست، اسپا و … انواع مختلفی از سالن‌های زیبایی را تشکی می‌دهند. برای انتخاب رنگ باید نوع کار و موادی که در هرکدام از این نوع سالن‌ها استفاده می‌شود را مدنظر قرار دهید.

ترندترین رنگ فصل یا سال

انتخاب ترندترین رنگ فصل یا سال هم اگر متناسب با تم برندتان باشد، انتخابی فوق‌العاده به‌حساب می‌آید. اگرچه در این شرایط باید هر فصل یا هر سال لباس فرم با رنگی جدید برای آرایشگاه تهیه کنید و ممکن است به دلیل تغییر رنگ مجبور به پرداخت هزینه اضافه‌تر شوید. اگر می‌خواهید از مزایای برند سازی که انتخاب ترندترین رنگ سال به همراه دارد بهره‌مند شوید و درعین‌حال در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی کنید؛ می‌توانید تنها یک المان از یونیفرم آرایشگاه را که قابلیت جداسازی دارد، با رنگ موردنظرتان تهیه کنید. به‌عنوان‌مثال پاپیون یا کمربند انتخاب‌های مناسبی به شمار می‌آیند.

خواندن مقاله «روانشناسی رنگ لباس و تاثیر آن بر شخصیت افراد» می‌تواند به شما در انتخاب بهتر رنگ لباس فرم کمک کند.

چرا پوشیدن لباس فرم در سالن زیبایی مهم هست؟

یونیفرم باعث حرفه‌ای نشان دادن، برند سازی و افزایش مشتری می‌شود.

یکی از راهکارهای افزایش مشتری در آرایشگاه زنانه چیست؟

داشتن لباس فرم شیک، حرفه‌ای و مد روز

بهترین رنگ لباس فرم سالن زیبایی چیست؟

رنگ متناسب با خدمات سالن و دارای طیف رنگی لوگو یا تم برند آرایشگاه

خرید زیباترین لباس فرم اداری از فروشگاه اینترنتی ماهپار

خرید زیباترین لباس فرم اداری از فروشگاه اینترنتی ماهپار

تاثیری که یونیفرم در حرفه‌ای نشان دادن ظاهر یک کسب‌وکار دارد، منجر به برند سازی و به طبع آن افزایش مشتری می‌شود. مهم نیست در چه حوزه‌ای فعالیت دارید، برای کسب موفقیت همین حالا اقدام به خرید لباس فرم برای کارمندتان کنید. مهم نیست قصد خرید چه مدل یا رنگی را دارید، ماهپار مانتو شلوار اداری شیک و مناسب شما را دارد و ما با بیش از ۱۵ سال تجربه می‌دانیم که بهترین پارچه‌ها را از کجا با بهترین قیمت تهیه کنیم. بنابراین مطمئن باشید که در مزون آنلاین ماهپار می‌توانید ست‌های اداری با کیفیتی بالا را با قیمتی متناسب بودجه‌تان تهیه کنید.

منبع: buttercupsuniforms.com , diamonddesignsuniforms.com