مانتو شلوار اداری تنها یک لباس فرم برای کارتان نیست. داشتن بهترین عملکرد در شغلتان، تنها به داشتن مهارت، گذراندن دوره‌های آموزشی لازم و داشتن انگیزه بستگی ندارد. لباس‌هایی که برای محیط کار می‌پوشید و به‌طور مشخص پارچه‌هایی که لباس‌های فرم کارتان با آن‌ها دوخته شده‌اند، می‌توانند کمک کنند تا شما بهترین عملکرد را با توجه به توانایی‌هایتان در شغلتان داشته باشید.

با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا به شما بگوییم چرا پارچه ست اداری تا این اندازه اهمیت دارد و بهترین پارچه برای لباس فرم شما و کارکنانتان با توجه به حوزه کاریتان چیست.

اگر شما زن شاغلی هستید که دوران بارداری خود را سپری می‌کنید و فکر می‌کنید خواندن این مطلب در حال حاضر و در شرایط شما فایده‌ای ندارد، سخت در اشتباه هستید. تنها به دلیل اینکه شرایط فیزیکی شما تغییر کرده نباید رسیدگی به استایل کاریتان را به بعد از زایمان موکول کنید. خواندن مقاله «مانتو شلوار اداری بارداری و استایل کاری» به شما ایده‌هایی جذابی می‌دهد که با کمکشان می‌توانید در دوران بارداری هم با استایلی شیک و البته راحت سر کار حاضر شوید. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پارچه لباس فرم کار

چرا پارچه مناسب برای لباس فرم کار اهمیت دارد؟

ظاهر کارکنان یک شرکت مانند ویترینی برای معرفی برند و اهداف شرکت عمل می‌کند. برای مثال اگر شما مانتو شلواری شیک با طرحی مد روز و جدید را برای استایل کارکنانتان در نظر بگیرید، می‌توانید تصویری مدرن از شرکتتان را به مشتری نشان دهید. همین استایل و ظاهر مدرن می‌تواند بروز بودن خدمات و محصولات شما را در ذهن مشتری تداعی کند.

وقتی شما به‌عنوان یک مدیر اهمیت لباس فرم را در موفقیت کسب‌وکارتان درک کنید؛ به اهمیت شناخت پارچه مناسب و نقشش در استایل کارکنانتان پی خواهید برد. اگر به‌عنوان یک مدیر یا صاحب یک کسب‌وکار این مطلب را می‌خوانید، پیشنهاد می‌کنیم برای درک بهتر تاثیر استایل کارکنان در موفقیت شغلی مقاله «لباس فرم و ایجاد اعتماد در مشتری» را مطالعه بفرمایید.

اگر به‌عنوان یک فرد شاغل در استفاده از لباس فرم برای استایل کاریتان شک دارید، خواندن مقاله «چرا حاضر شدم هرروز یک لباس فرم تکراری بپوشم؟ از زبان یک زن خلاق و کارگردان هنری» می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

با توجه به شغل و شرایط حرفه‌تان، به مانتو شلوار اداری یا هر نوع لباس فرمی نیاز دارید که با پارچه‌ای دوخته شده باشد که به شما در رسیدن به اهداف مشخصی در حوزه کاریتان کمک کند. این اهداف شامل موارد زیر است:

  • همیشه بهترین ظاهر را برای مشتریان یا مراجعه کننده‌هایتان داشته باشید.
  • برای انجام کارهای سریع و تحت فشار بالا، آزادی حرکتی و راحتی کافی داشته باشید.
  • در محیط‌های پرخطر یا بسیار گرم، بتوانید با ایمنی کافی و لباسی خنک عملکرد موثری داشته باشید.
پارچه مناسب برای مانتو شلوار اداری

پارچه مناسب برای مانتو شلوار اداری با توجه به نوع کسب‌و‌کارتان چیست؟

برای انتخاب بهترین پارچه برای مانتو شلوار اداری یا هر لباس فرم دیگری، فرقی نمی‌کند که در صنعت هتلداری، حوزه بهداشت و درمان، شرکت‌های خصوصی یا حوزه زیبایی پوست و مو مشغول به فعالیت هستید؛ مهم‌ترین نکته انتخاب لباس‌هایی با کیفیت بالا، دارای ویژگی‌های مناسب شرایط کاری و با قیمت مقرون‌به‌صرفه است. شما باید لباس‌های فرمی با این ویژگی‌ها پیدا کنید که با پارچه‌ای مناسب برای شما، همکاران و کارکنانتان دوخته شده‌اند.

خواندن مقاله «با این ۶ لباس ست اداری صبح کاریتان را آسان‌تر آغاز خواهید کرد» می‌تواند در انتخاب مدل لباس اداری به شما ایده بدهد.

بهترین پارچه‌ها برای مانتو شلوار اداری

بهترین پارچه‌ها برای مانتو شلوار اداری و لباس فرم

اگر به‌عنوان مدیر یک شرکت یا صاحب یک کسب‌وکار این مطلب را می‌خوانید، باید بدانید که کیفیت، زیبایی و دوام لباس فرم کارمندان و کارکنان شما، بستگی مستقیم به جنس پارچه آن دارد. لباس فرم باید در عین شیک و راحت بودن، بادوام هم باشد. با انتخاب درست وهوشمندانه پارچه، می‌توانید تفاوت چشمگیری در استایل کارمندانتان ایجاد کنید.با توجه به نوع کار، وظایف شغلی و شرایط محیطی ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، در ادامه بهترین جنس‌های پارچه برای لباس فرم اداری را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

كرپ ترک

کرپ ترک پارچه‌ای باکیفیت است که می‌تواند استایلی زیبا، بادوام و حرفه‌ای را برایتان بسازد. پارچه کرپ به خاطر نوع بافتش، انتخابی شیک و کلاسیک برای لباس فرم به‌حساب می‌آید و ایستایی این پارچه به صورتی است که تصویری مدرن از شرکت به مشتری ارائه می‌دهد. برای مثال اگر لباس فرم کارکنان یک هتل مانتو شلواری از جنس کرپ و با مدلی جذاب باشد، تصویری که از هتل در ذهن مشتری تداعی می‌شود یک هتل امروزی با امکاناتی بروز است.

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، شست‌وشو و اتوکشی پارچه جنس کرپ بسیار راحت انجام می‌شود و این ویژگی برای لباس فرم که هرروز استفاده می‌شود، بسیار ارزشمند است. پارچه کرپ تن خور راحتی هم دارد که باعث می‌شود هنگام کار و فعالیت، آزادی حرکت مناسبی داشته باشید.

البته به خاطر داشته باشید که پارچه کرپ انواع بسیار مختلفی دارد و تمام این ویژگی‌ها مخصوص مدل‌های باکیفیت آن مانند کرپ ترک است.

فیونا

پارچه فیونا حرف اول را در استایل رسمی و اداری می‌زند. هرآن چیزی که شما از یک مانتو شلوار اداری ایده‌آل در نظر دارید را می‌توانید در ویژگی‌های پارچه فیونا پیدا کنید؛ البته توجه داشته باشید که منظور ما نوع مرغوب و اعلای پارچه فیونا هست.

قابلیت کشسانی پارچه یکی از ویژگی‌هایی هست که بیشتر افراد برای استایل کاری خواهان آن هستند. مشکلی که بعضی از انواع پارچه‌های کشی دارند، دوام پایین و از بین رفتن جلوه آن بعد از استفاده مکرر و شست‌وشو هست. پارچه فیونا به دلیل کشسانی مناسب و جنس بادوامی که دارد، با پوشیدنش تنخوری راحت و شیک را تجربه خواهید که بعد از استفاده و شست‌وشوی مکرر همچنان نو و زیبا خواهد ماند.

ديپلمات ترک

نام دیپلمات واقعا برازنده این پارچه با طراحی کلاسیک و شیک مخصوص به خودش هست. پارچه دیپلمات پارچه‌ای باکیفیت است که معمولا برای دوخت لباس‌های رسمی مانند کت و شلوار و مانتو شلوار اداری استفاده می‌شود. شهرت پارچه دیپلمات به دلیل دوام بالا و ظاهر مجلل آن است. پارچه دیپلمات طی مراحل دوخت و پس از استفاده و شست‌وشو، شکل و ظاهر اولیه خود را حفظ می‌کند و به همین دلیل هم در بین بسیاری از طراحان مد و خیاط‌ها محبوبیت بالایی دارد و جزو برترین انتخاب‌ها برای دوخت لباس‌های استایل مجلسی و رسمی به‌حساب می‌آید. البته این پارچه‌ هم انواع مرغوب و غیرمرغوب دارد که نوع ترک آن جزو‌ باکیفیت‌ترین و بهترین مدل‌های آن است.

پارچه پنبه‌ای

در محیط اداری و هنگام کار و فعالیت، احساس راحتی داشتن یک اصل ضروری است و این دقیقا همان چیزی است که پارچه پنبه‌ای برایتان فراهم می‌کند. پارچه پنبه‌ای با ترکیبی از نرمی و لطافت، قابلیت تنفس پذیری و جذب رطوبت، یک انتخاب محبوب برای لباس فرم اداری به‌حساب می‌آید. یکی دیگر از مزایای پارچه پنبه، عایق بودن آن است. شما با پارچه پنبه‌ای در برابر سرمای زمستان محافظت می‌شوید. مطالعات نشان می‌دهد که سرد بودن دمای محیط کار با پایین آمدن میزان بهره‌وری مرتبط است. درواقع هرچقدر یک کارمند در محیط کاری راحت‌تر باشد، بهره‌وری بیشتری هم خواهد داشت.

پیردوپل ترک

اگر می‌خواهید پارچه‌ای انتخاب کنید که همیشه مد باشد، پارچه پیردوپل ترک انتخابی فوق‌العاده است.

بزیاق ترک

پارچه بزیاق ترک همان تن خور ایده‌آلی را دارد که برای استایل رسمی و اداری می‌خواهید. اگر صبح‌ها به زنان کارمندی که با عجله راهی سرکارشان هستند، نگاهی بیاندازید، تفاوت استایل‌ها و ظاهرها می‌تواند حیرت زده‌تان کند. گاهی با خود می‌گویید چگونه بعضی افراد همیشه اتو کشیده و مرتب به نظر می‌آیند؟

انتخاب یک مانتو شلوار اداری با پارچه‌ای مناسب یکی از بهترین جواب‌ها برای سوال شماست. پارچه بزیاق با نوع جنس خاصش، بافت ریزش و خاصیت کشسانی مناسبی که دارد، باعث می‌شود تا همیشه اتو کشیده و شیک به نظر برسید. می‌توان گفت پارچه بزیاق بهترین ایستایی را در بین پارچه‌های لباس‌های اداری دارد. این پارچه خیلی کم پرز می‌گیرد و همچنین ثبات رنگ فوق‌العاده‌ای هم در برابر شست‌وشو دارد.

پارچه چهار فصل

پارچه چهار فصل با ویژگی‌ها و کیفیت بالایش تمام انتظارات شما را از یک پارچه مناسب مانتو شلوار اداری برآورده می‌کند. نوع بافت پارچه چهار فصل نه بسیار نازک و نه بسیار ضخیم است و به همین دلیل برای تمامی فصول انتخابی مناسب محسوب می‌شود.

پارچه مخمل

ظاهر بی‌نظیر و بافت خاص مخمل باعث می‌شود تا استایلی جذاب و زیبا داشته باشید. جنس مخمل ظاهر شیکی دارد و با توجه به نوع بافتش برای فصل‌های سرد سال مناسب‌تر هست.

برای آشنایی با ترفندهای مد برای فصل زمستان پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله «شیک‌ترین استایل‌های زمستانی برای ست اداری زنان» را از دست ندهید.

اگر تصمیم دارید خودتان دست‌به‌کار شوید و لباس فرمتان را بدوزید، بعد از انتخاب پارچه، باید بدانید که چقدر پارچه نیاز دارید. مقاله «برای دوختن مانتو شلوار اداری چند متر پارچه بخرم؟» می‌تواند در این زمینه کمکتان کند. برای خرید مانتو شلوار اداری آماده هم می‌توانید «جدیدترین ژورنال مانتو اداری مخصوص خاص پوشان» را ببینید.

بهترین پارچه‌ها برای مانتو شلوار اداری چیست؟

كرپ ترک، فیونا، ديپلمات ترک، پنبه‌ای، پیردوپل ترک، بزیاق ترک، پارچه چهار فصل

ویژگی‌های بهترین پارچه‌ها برای لباس فرم اداری چیست؟

کیفیت بالا، ویژگی‌های مناسب شرایط کاری و قیمت مقرون‌به‌صرفه

چرا پارچه مناسب برای لباس فرم کار اهمیت دارد؟

پارچه‌هایی که لباس‌های فرم کارتان با آن‌ها دوخته شده‌اند، می‌توانند کمک کنند تا شما بهترین عملکرد را با توجه به توانایی‌هایتان در شغلتان داشته باشید.

خرید مانتو شلوار اداری با بهترین پارچه از فروشگاه اینترنتی ماهپار

خرید مانتو شلوار اداری با بهترین پارچه از فروشگاه اینترنتی ماهپار

ما مفتخر هستیم که در فروشگاه اینترنتی ماهپار، لباس‌های ست اداری را ارائه می‌کنیم که با بهترین، باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین پارچه‌ها برای لباس فرم کار دوخته شده‌اند. در مقاله «۴ مدل مانتو شلوار اداری که هر زن خوش‌تیپ شاغلی باید داشته باشد» می‌توانید با بهترین مدل‌های لباس فرم ماهپار آشنا شوید.

ویژگی‌های پارچه‌ لباس فرم برند ماهپار

تیم طراحی و تولید لباس ماهپار به‌خوبی اهمیت لباس فرم کار و مانتو شلوار اداری را می‌داند. ما در ماهپار لباس فرم کار را نشانه اصالت عملکرد یک سازمان می‌دانیم و نقش آن در بهبود کارکرد و راحتی عملکرد کارکنان یک مجموعه را به‌درستی درک می‌کنیم. با توجه به این نکات پارچه‌هایی که برای دوخت مانتو شلوار اداری از آن استفاده می‌کنیم، ویژگی‌های زیر را دارند:

  • شست‌وشوی و اتوکشی آسان
  • دوام بالا و ثبات بافت و رنگ پارچه
  • انتخاب نوع پارچه با دانش و تجربه بیش از ۱۵ ساله تیمی متخصص
  • قبولی در آزمایش‌های مربوطه برای استفاده هرروزه و از بین نرفتن کیفیت پارچه با شست‌وشو و اتوکشی مداوم

برای خرید مانتو شلوار اداری در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به‌صورت تک و عمده می‌توانید به مزون اینترنتی ماهپار مراجعه بفرمایید.

منبع: simonjersey.com , fabricsight.com , modelcoverall.com