در فصل برگ‌های رقصان به سر می‌بریم و فصل قصه برف و تگرگ یعنی زمستان در راه است و نوید مدل‌های زیبای لباس‌ فرم را می‌دهد. تکنیک‌هایی که در این مقاله از مجله مد و زیبایی ماهپار با شما در میان می‌گذاریم، ثابت می‌کند که هوای سرد به معنای فدا کردن استایل نیست. درواقع پاییز و زمستان زمان‌های طلایی برای استایل کاری و اداری محسوب می‌شوند. با ما همراه باشید تا شما هم برای آمدن فصل‌های سرد سال و پوشیدن استایل‌های جذاب ذوق‌زده شوید.

تکنیک ست کردن لباس برای استایل زمستانی

«تناسب» حرف اول و آخر را در استایل می‌زند

تناسب مهم‌ترین اصل در استایل است. فرقی ندارد که می‌خواهید استایل رسمی و مجلسی داشته باشید یا به دنبال ست کردن لباس برای استایل اسپرت یا استایل کژوال هستید؛ درهرصورت اصول زیبایی شناسی و تکنیک‌های طراحی لباس برای همه این موارد یکی است.

در انتخاب و ست کردن لباس فرم باید همیشه اصل تناسب را به خاطر داشته باشید. شما باید مدل و استایلی که به فرم بدن و رنگ پوست شخص شما می‌آید را پیدا کنید. در گام بعدی با توجه به بودجه‌تان بهترین پارچه‌ای که می‌توانید را بخرید و لباس فرم مدنظرتان را بدوزید. البته برای استایل کاری و رسمی، خرید ست مانتو شلوار اداری یا کت شلوار آماده قطعا راحت‌تر است.

استایل زمستانی جدید با لباس فرم

از مدل‌های جدید برای ست کردن لباس فرم نترسید

درست است که بسیاری از مدل‌ها یا پارچه‌ها هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند اما استفاده از مدل‌های جدید و طرح‌هایی که شاید تابه‌حال بر تن نکرده باشید هم، جذابیت‌های فراوانی به استایلتان اضافه می‌کند. مانتو شلوارها یا کت شلوارها که تن خور گشاد و آزادی دارند برای استایل زمستانی عالی هستند. شما می‌توانید با خیال راحت زیر این مدل مانتوهای جلوباز، پلیور یا لباس بافتنی دلخواهتان را بپوشید و ست‌های جذاب و زیبایی را خلق کنید.

اگر از امتحان کردن مدل‌های جدید نترسید، می‌توانید استایلی منحصربه‌فرد برای خودتان بسازید. به‌عنوان مثال شاید در ست کت شلوار یا لباس فرم اداری، استفاده از شلوارهایی که پاچه‌هایی کشی دارند زیاد مرسوم نباشد اما می‌توانند با ترکیب با ستی متناسب، تیپی جذاب و زیبا را تشکیل دهند.

مهم‌ترین تکنیک ست کردن لباس چیست؟

تناسب مهم‌ترین اصل در استایل است.

آیا می‌توان از پلیور در استایل کاری و رسمی استفاده کرد؟

بله. مانتو شلوارها یا کت شلوارها که تن خور گشاد و آزادی دارند برای استایل زمستانی عالی هستند. شما می‌توانید با خیال راحت زیر این مدل مانتوهای جلوباز، پلیور یا لباس بافتنی دلخواهتان را بپوشید.

استفاده از شلوارهایی که پاچه‌هایی کشی دارند در ست لباس فرم درست است؟

اگر از امتحان کردن مدل‌های جدید نترسید، می‌توانید استایلی منحصربه‌فرد برای خودتان بسازید. با استفاده از شلوارهایی که پاچه‌هایی کشی دارند در ست کت شلوار یا مانتو شلوار اداری می‌توانید استایلی زیبا بسازید.

استایل زمستانی شیک با ماهپار

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم دید شما را نسبت به استایل پاییزی و زمستانی تغییر دهیم و یادآوری کنیم که سرد بودن هوا نباید محدودیتی برای داشتن استایل شیک و حرفه‌ای ایجاد کند. در فروشگاه اینترنتی ماهپار می‌توانید جدیدترین مدل‌های لباس فرم، مانتو شلوار اداری و پالتو و بارانی را به‌راحتی چند کلیک خریداری کنید.

منابع: brunettefromwallstreet.com , vogue.com.au