زمستان هرچقدر هم سرد و برفی باشد نمی‌تواند مانع شیک‌پوشی شما شود. انتخاب یک پالتو زنانه جذاب و مناسب شخص شما می‌تواند استایلی زیبا و منحصربه‌فرد برایتان بسازد. با مجله مد و زیبایی ماهپار همراه باشید تا با نکات و ترفندهای داشتن استایلی مد روز و زیبا با پالتو زنانه آشنا شوید.

ترفندهای استایل مد روز با پالتو زنانه

چند لایه لباس پوشیدن بهترین دوست شماست

شما در زمستان باید طوری لباس بپوشید که هم برای دمای گرم ماشین با بخاری روشن و هم برای هوای یخبندان محیط بیرون مناسب باشد. در چنین شرایطی چند لایه لباس پوشیدن بهترین دوست شماست. شما با پوشیدن چند لایه متفاوت لباس، با کمترین تلاشی می‌توانید استایلی مناسب تمام دماها داشته باشید بدون اینکه شیک و مد روز بودن را فدای گرم ماندتان کرده باشید.

راهنمای خرید پالتو زنانه ماهپار

پالتو زنانه کاملا اندازه خودتان را بخرید

بسیاری از افراد استایل زمستانه را با استایل اور سایز اشتباه می‌گیرند. درواقع این افراد وقتی پای لباس بافتنی و پلیور یا کاپشن و پالتو وسط می‌آید، فکر می‌کنند که بزرگ بودن این لباس‌ها طبیعی و مد است. همان‌طور که بارها در مطالب مجله مد و زیبایی ماهپار اشاره کردیم، تناسب حرف اول و آخر را در استایل می‌زند. اندازه بودن سایز پالتو زنانه هم مهم‌ترین اصل برای ایجاد تناسب در استایل زمستانه است. فیت بودن لباس زمستانی چه یک بارانی زنانه بلند باشد چه یک پالتو کوتاه مانند پالتو زنانه فوتر مروارید دوزی، تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و زیبایی استایل شما دارد.

به جنس پالتو زنانه دقت کنید

هنگام انتخاب پالتو، بارانی، کاپشن و کلا لباس‌های زمستانی، جنس پارچه لباس اهمیت فراوانی دارد. غیر از میزان کیفیت و دوام پارچه و نوع ایستایی آن روی بدن، میزان گرمای پارچه برای لباس‌های زمستانی بسیار مهم هست. شما در خرید پالتو زنانه نباید تنها به مدل و زیبایی ظاهری آن فکر کنید؛ بلکه بهتر است با توجه به میزان سردی زمستان‌های محل سکونتتان، اول جنس پارچه مناسب پالتو را مشخص کنید.

چگونه پالتو زنانه کاملا اندازه خودتان بخرید؟

آستین‌های پالتو باید به اندازه‌ای بلند باشند که مچ‌های شما را بپوشانند. سرشانه‌های لباس هم باید به اندازه‌ای گشاد باشند که بتوانید با حداقل یک لایه لباس زیر پالتو، به راحتی خود را در آغوش بگیرید بدون اینکه پارچه پالتو کشیده شود.

برای داشتن استایل زمستانی شیک و گرم چند لایه لباس بپوشیم؟

پوشیدن سه لایه لباس مناسب

ترفندهای گرم ماندن در زمستان بدون خراب کردن استایل چیست؟

– همراه بوت، جوراب پشمی بلند بپوشید.
– در زیر شلوارتان لگینگ بپوشید.

ماهپار برندی برای خاص بودن

ماهپار برندی برای خاص بودن

پالتوهای زنانه ماهپار آنقدر تنوع دارد که می‌تواند پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها باشد. نقطه اشتراک مدل های مختلف پالتوهای ماهپار در شیک بودن، جنس باکیفیت داشتن و طراحی و رنگ‌بندی مد روز آن است. برای خرید پالتو می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار سر بزنید و با جدیدترین مدل های پالتو زنانه آشنا شوید.

سبک و مدل پالتو مورد علاقه شما چیست؟ برای داشتن استایل شیک و در عین حال گرم در زمستان چه ترفندی را به کار می‌گیرید؟ خوشحال می‌شویم که نظراتتان را در بخش دیدگاه‌های نوشته با ما و همراهان عزیز مجله مد و زیبایی ماهپار در میان بگذارید.

منابع: landsend.com , masterclass.com , adidas.com